Uitgerekend in maart 2018

Gefeliciteerd allemaal 

ik ben nu vijf weken en twee dagen zelf uitgerekend?

Zwanger van de tweede, duurde 14 maanden en zijn blij dat het eindelijk gelukt is. 

Ik moet goed opletten na wie ik welke kleding aan doen want ik getailleerde kleding zie je ak veranderingen?

Wat fijn Emsieb!!

Ik merk dat bij mij de spanning er een beetje komt. Aangezien is nog geen zwangerschapskwaaltjes heb en het nog 4 weken duurt voor de echo. Je gaat je dan toch afvragen of er wel een vruchtje zit. 
Herkent iemand dit?

@nouknouk ik ben nu 8 weken maar ik heb ook niet veel zwangerschaps kwaaltjes gehad. Ik weet precies hoe je je voelt. Morgen heb ik mijn echo ben zo benieuwd!! 

Gister intake + mijn eerste echo (ooit) gehad. Ik vond het erg spannend maar al gauw was er iets te zien op de echo met een hartje wat klopte. Superblij natuurlijk. Gister 7w6d dus vandaag precies 8 weken.
Nu keuze maken over nipt/combinatietest. Hebben jullie daar al over nagedacht?

Hoi meiden,..
Ik had een paar rot dagen . we hadden pech met de auto toen we naar huis wilde rijden. Ik ben nu eindelijk thuis , maar was aardig in de stress.
Boomerang wat spannend weer allemaal zeg !
Babylee heel veel sterkte echt balen dit!
Voor de nieuwe gefeliciteerd!
Fos ik vind de naam wel prima zo ,  ik denk dat we allemaal het zelfde erover denken , dat we er pas los op gaan , als onze omgeving ervan op te hoogte is . Ik heb hem al aangemaakt Nouk Nouk heb ik net een uitnodiging gedaan.
De pagina is ook niet vindbaar nu als ik het goed gedaan heb. Ik moet je er voor uitnodigen. Is er misschien iemand die mede beheerder wilt zijn ?

Meiden, wat een verschillende emoties allemaal. Het is zo bijzonder en fragiel. Angst en blijdschap liggen heel dicht bij elkaar. 
Een vraagje. Welke aanvullende vitaminen gebruiken jullie? Tips? 

Groetjes Barbara

Terug
Bovenaan