Uitgerekend in maart 2018

gravitamon barbara , zit alles in . Ook goed tijdens de borstvoeding,
Doet er iemand trouwens mee aan moeders voor moeders ? Ik ben vandaag begonnen met plassen 

Hey meiden, 
Ik wacht ook nog ff met fb voordat het bij iedereen bekend is. Ik ga het volgende week maandag wel mijn moeder vertellen en een paar dagen later mm schoonouders. Met de rest wacht ik tot na de eerste echo 19 augustus. 
Ik had vanavond een etentje bij m'n schoonzus en ze weet dat ik niet drink maar nou heb ik 1 biertje.0.5 % alcohol gehad... Zit me er geluk druk om te maken wat waarschijnlijk niet nodig is... 
Hebben jullie dat wel eens gehad? 

Heb hetzelfde suusblue, vanavond rauwe ham gegeten op een pizza. Toen ik hem op had dacht ik even 'shit dat was niet handig'. Moet wel zeggen dat ik onwijs zin heb in een glas wijn terwijl ik niet zo'n drinker ben. 
Overigens net bloed bij het afvegen gehad. Lees online dat dit in innestelingsbloed kan zijn.  Maar even afwachten hoe dit verder gaat.....

Rauwe ham die verhit is, dat is niet erg. Gaat om het rauwe en dat is denk ik op een pizza wel weg. 0,5% is ook niet erg denk ik als het er maar 1 is. 
Ik had een heel klein beetje bloed bij het afvegen toen ik 5 weken was. Maar was toen alleen bij het vegen en verder niet. Als het niet erger wordt dan niet druk over maken en anders morgen de vk even bellen? 

@nouknoukOh ja stom hé dat we ons om die kleine dingen druk maken.. Maar de ham was gegaard in de oven toch of dat niet? 
Je leest het inderdaad wel vaker wat bloedverlies in 't begin van de zwangerschap. Maar inderdaad even in de gaten houden en anders gewoon de vk even bellen. 

Begrijp ik nou goed dat jullie een Facebook groep gestart zijn?

ik slik op dit moment ijzer, vitamine d en foliumzuur in het laatste gedeelte van mijn zwangerschap ga ik over op mamafit ofzo 
ik zit er over na te denken om me urine op te vangen maar wacht eerst even de spanning van echo af mijn eerste zwangerschap eindigde met 11,5 week waarvan ik geen echo heb gehad omdat de verloskundige dat pas met twaalf weken deed. 
Ik wil eerst weten dat alles goed zit

Ham was in de oven geweest dus zal wel loslopen. En wat het bloed verlies betreft kijk ik het aan. De vk kan ik altijd bellen. 
 Er is inderdaadeen fb pagina gemaakt. Ik heb al een berichtje van gabriel ontvangen maar durf het nog even niet aan om hem te liken

Terug
Bovenaan