Je moet ineens overall bij stilstaan, wat wel wat niet?!
Ik heb hier een dochter, die alles de gaten houdt. Ze is let op alles. Het is net of zij de moeder in huis is. Ze kijk altijd youtube. Daar volgt ze iemand die pas een tweeling gekregen heeft. Ze zit echt bovenop mij. Ik rookte voor de zwangerschap ook best stevig. Ze heeft mijn sigaretten afgepakt. Ik had tijdens de pech met auto echt behoefte aan een sigaret. Ik mocht er 1 krijgen, maar daar moest ik het mee doen!
Gisteren zat ik voor het eten op de bank, en viel ineens in slaap. (hebben jullie dat ook) wordt ik wakker heeft ze het eten klaar gemaakt.
Ze is zo blij dat ik zwanger ben. Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als het niet goed zit. Dit houdt mij ook constant bezig. Ik krijg de gedachte maar niet weg. Ik weet ook niet of mijn buien daar ook door komen. Ik kan zo omslaan steeds. Ik werd gisteren boos omdat ze niet goed had opgeruimd na het maken van een taart. Ik kan dan echt gemeen zijn. 2 seconden later voel ik me weer rot, omdat ik zo deed.
Ik heb nog steeds last van mijn borsten vooral mijn tepels. Als ik er al naar kijkt worden ze keihard. Ik kan er zelfs niet op liggen.
Emsie ik snap dat wel. Bij mijn dochter deed ik ook mee maar sloeg vaak over, omdat ik die geur niet kon verdragen.