Uitgerekend in maart 2018

Ik wacht even een positieve echo af heb bij me dochter ook in een groep gezeten en vond dat toen prettig was toen geen groep van 60 maar dertig

Ik slik Davitamon mama compleet met visolie, al heel lang en doe dat nog wel ff door. Daarnaast tarwekiemolie van de Tuinen.
Rauwe ham is volgens mij niet zo erg hoor, als hij maar goed gezouten is geloof ik. Heb me daar ook een keer heeeel erg druk om gemaakt en dat bleek achteraf niet nodig. In de oven zijn de ziektekiemen zeker dood. Even goed nakijken welke hamsoorten goed gepekeld zijn, scheelt een hoop stress voor de toekomst!
Ik ben eerder bang voor de kattenbakken, binnenkort maar eens even laten testen op Toxoplasmose ?

Oh en moeders voor moeders dit keer niet aan begonnen. Ik denk dat ik nog misselijker wordt dan ik soms al ben van die bussen xD
Heb ik bij de eerste wel gedaan een aantal weken.

Je moet ineens overall bij stilstaan, wat wel wat niet?!
Ik heb hier een dochter, die alles de gaten houdt. Ze is let op alles. Het is net of zij de moeder in huis is. Ze kijk altijd youtube. Daar volgt ze iemand die pas een tweeling gekregen heeft. Ze zit echt bovenop mij. Ik rookte voor de zwangerschap ook best stevig. Ze heeft mijn sigaretten afgepakt. Ik had tijdens de pech met auto echt behoefte aan een sigaret. Ik mocht er 1 krijgen, maar daar moest ik het mee doen! 
Gisteren zat ik voor het eten op de bank, en viel ineens in slaap. (hebben jullie dat ook) wordt ik wakker heeft ze het eten klaar gemaakt. 
Ze is zo blij dat ik zwanger ben. Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als het niet goed zit. Dit houdt mij ook constant bezig. Ik krijg de gedachte maar niet weg. Ik weet ook niet of mijn buien daar ook door komen. Ik kan zo omslaan steeds. Ik werd gisteren boos omdat ze niet goed had opgeruimd na het maken van een taart. Ik kan dan echt gemeen zijn. 2 seconden later voel ik me weer rot, omdat ik zo deed. 
Ik heb nog steeds last van mijn borsten vooral mijn tepels. Als ik er al naar kijkt worden ze keihard. Ik kan er zelfs niet op liggen. 
Emsie ik snap dat wel. Bij mijn dochter deed ik ook mee maar sloeg vaak over, omdat ik die geur niet kon verdragen. 

Je moet ineens overall bij stilstaan, wat wel wat niet?!
Ik heb hier een dochter, die alles de gaten houdt. Ze is let op alles. Het is net of zij de moeder in huis is. Ze kijk altijd youtube. Daar volgt ze iemand die pas een tweeling gekregen heeft. Ze zit echt bovenop mij. Ik rookte voor de zwangerschap ook best stevig. Ze heeft mijn sigaretten afgepakt. Ik had tijdens de pech met auto echt behoefte aan een sigaret. Ik mocht er 1 krijgen, maar daar moest ik het mee doen! 
Gisteren zat ik voor het eten op de bank, en viel ineens in slaap. (hebben jullie dat ook) wordt ik wakker heeft ze het eten klaar gemaakt. 
Ze is zo blij dat ik zwanger ben. Ik zou het ook echt verschrikkelijk vinden als het niet goed zit. Dit houdt mij ook constant bezig. Ik krijg de gedachte maar niet weg. Ik weet ook niet of mijn buien daar ook door komen. Ik kan zo omslaan steeds. Ik werd gisteren boos omdat ze niet goed had opgeruimd na het maken van een taart. Ik kan dan echt gemeen zijn. 2 seconden later voel ik me weer rot, omdat ik zo deed. 
Ik heb nog steeds last van mijn borsten vooral mijn tepels. Als ik er al naar kijkt worden ze keihard. Ik kan er zelfs niet op liggen. 
Emsie ik snap dat wel. Bij mijn dochter deed ik ook mee maar sloeg vaak over, omdat ik die geur niet kon verdragen. 

De eerste echo zit erop! Het vruchtje zat er en het hartje was ook te zien. Helaas was het te klein om alles goed te zien. Nu moet ik over 3/4 weken terug komen. Ik ben in iedergeval gerust gesteld.

@larissaelina, fijn dat alles goed was!

Ik had vanmorgen weer bloed en wat stolsels bij het afvegen. Contact gehad met de vk; kan aan extra doorbloede baarmoedermond liggen of beginnende miskraam. Aangezien zij pas met 8 weken een echo maken(ik heb afspraak echo met 10 wk), moet ik afwachten. 

Valt mij wel op dat er zo verschillend over echo's wordt gedacht als
ik alle verhalen lees, maar kan ook aan persoonlijke omstandigheden liggen natuurlijk. 

Ik kom me hier ook melden op het forum.

Maandag een positieve test. Vandaag afspraak gemaakt bij de verloskundige en mag 17 augustus komen voor de eerste echo.

Zo spannend allemaal, zou het het liefste al aan iedereen willen vertellen!

Volgens berekeningen zou ik nu 4+4 zijn, nog heel pril dus
Zou 31-03-2018 uitgeteld zijn, dus nog net een Maart kindje ;)

Terug
Bovenaan