Het verschilt inderdaad heel erg per verloskundige wanneer je mag komen voor de echo's. Ik vond het eerst echt heel erg k*t dat ik niet eerder mocht komen, maar achteraf gezien kan ik het goed begrijpen waarom ze het pas echt vanaf 7 weken doen. Echt zo mooi als je ook ziet dat het hartje klopt.
Morgen heb ik overigens mijn intake, daar wilde ik nog even mee wachten tot ik meer zekerheid zou hebben. Wij zitten ook na te denken over de NIPT en de Combinatietest. Wij staan er tegenovergesteld in: hij wil de NIPT, ik de combinatietest... Ik denk dat het toch uiteindelijk de NIPT gaat worden
.
@Nouknouk: wat ongelooflijk verdrietig voor je, meid! Bij de 2e miskraam had ik een beetje hetzelfde gevoel: nuchter, maar toch zo ontzettend verdrietig. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel en kun je het een plekje geven. Veel sterkte!
@gebruiker250624: wat ontzettend fijn zo'n dochter! Ik weet nog dat ik mijn moeder ook veel hielp tijdens haar zwangerschappen (ik was toen 12). Ramen wassen op de ladder, dat soort dingen die zij niet wilde doen ivm haar dikke buik, haha.
@Geheimpje: ik ken dat ook! Tijdens mij vorige 2 zwangerschappen (beide miskramen) bijna nergens last van gehad, nu 3x zo hard gekregen xD Naja even doorbijten, dan komen we er wel!