Uitgerekend in maart 2018

Heej,
We waren vrij snel aan de beurt in het ziekenhuis.heb een inwendige echo gehad, helaas waren alleen de vruchtzak en dooierzak te zien, maar dat zag er allemaal goed uit. We hebben de eerste echo foto's dus al binnen ;)
We zijn erg blij en opgelucht, dinsdag intake bij vk :D
Nog 2 dagen kamp en daarna is het ook allemaal weer wat rustiger en minder stress, zal qua stress dan ook stuk gezonder zijn :)

Heej,
We waren vrij snel aan de beurt in het ziekenhuis.heb een inwendige echo gehad, helaas waren alleen de vruchtzak en dooierzak te zien, maar dat zag er allemaal goed uit. We hebben de eerste echo foto's dus al binnen ;)
We zijn erg blij en opgelucht, dinsdag intake bij vk :D
Nog 2 dagen kamp en daarna is het ook allemaal weer wat rustiger en minder stress, zal qua stress dan ook stuk gezonder zijn :)

Hoi meiden,
Ik had vanmorgen al een bericht geplaatst, maar ik zie je nu niet meer staan.
bedankt voor alle lieve berichtjes! Het gaat redelijk met mij. Het besef dat er geen baby komt is er nu steeds meer.
Hopelijk heb ik snel ook weer goed nieuws te brengen. 

@mama muts, fijn dat alles in orde was! 

Fijn, mama muts! Hopelijk krijg je snel de kleine te zien!
Ik heb vandaag de intake gehad en heb mijn volgende echo op 8/8 kunnen laten zetten ipv 17/8. Ik vind het zo ongelooflijk spannend allemaal en ben zo bang dat het weer verkeerd gaat! We blijven goede hoop houden iig. 
Vandaag ook bloed laten prikken en volgende week nog even voor de nuchtere suikers (ivm hoger BMI). Ben benieuwe wat eruit gaat komen, heb ook op toxoplasmose laten prikken omdat we 3 huistijgers hebben en ik veel met katten werk. 

Ik zie nu je berichtje pas Nouknouk: fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Dat besef komt vaak later en is ontzettend vervelend en naar. Ik heb heel veel gehad aan erover praten (vooral hier op het forum), maar je hebt gewoon even tijd nodig om alles te bevatten en het een plek te geven. Neem daar goed de tijd voor en wals niet over jezelf heen! Nogmaals heel veel sterkte! 

Terug
Bovenaan