Uitgerekend in maart 2018

Hallo allemaal!

ik ben nu bijna 8 weken zwanger (theoretisch) ik ben uitgeteld op 7 maart. 
Ik ben in verwachting van ons tweede kindje. Onze zoon is 4 jaar nu net geworden gisteren. Het aantellen heeft langer op zich laten wachten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het HELLP-syndroom. Mijn lever en nieten deden hun werk uiteindelijk niet meer goed. Ik ben hier toen zo erg ziek van geweest en uiteindelijk van het ene ziekenhuis naar de andere getransporteerd. Uiteindelijk in het radboud nijmegen bevallen. Ik heb hierna een flinke bloeding gehad, wel meer dan 3,5 liter verloren. Gelukkig leven we nog. Nu ben ik voor deze zwangerschap hier wel weer huicerig voor.
zijn hier nog meer mensen die het hellp syndroom hebben gehad? 
Ik moet vrijdag 4 augustus voor het eerst naar de gyneacoloog. Ik vind het allemaal best wel spannend...

@nouknouk,  wat heftig! Veel sterkte! 
Wat een boel verhalen en veel verschillen op het forum! 
Wij hebben maandag de echo, komt eindelijk wat dichterbij. Ben heel benieuwd! Ik denk zelf dat ik dan 8 weken ben...
Deze week nog wel even geschrokken. 2x wat helder rood bloed verloren op de wc, na de grote boodschap... De verloskundige maar even gebeld en die gaf aan dat dat goed kan deze periode. Ik moet het uiteraard wel in de gaten houden, maar dit was nog niet iets om me zorgen over te maken (gelukkig!)
Misselijkheid heb ik geen last van trouwens. Met name heel moe en last van m'n borsten. 

@Nouknouk, heel veel sterkte. Wij waren even ver en op zelfde datum uitgerekend.
@Sas Kuik, ik heb ook erg last van mijn borsten, zijn erg pijnlijk. Daarnaast heb ik tot nu toe 2 hele dagen last gehad van erge misselijkheid. Soms dagen geen last, of alleen klein beetje bij het opstaan.
Ik hoop zo dat alles goed mag gaan. Ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Over 2 weken hebben we de eerste echo gehad. Ik las nog ergens op het forum van iemand die telkens bij naar het toilet keek dat er geen bloed bij zat, dat doe ik ook.
Verder weet alleen mijn beste vriendin (dat ik geen wijntje nam kwam haar heel verdacht over haha)het en mijn sportleraar, heb personal training en mijn werkgever het nog. De rest lichten wij pas in na de 8 weken echo.

Hallo allemaal,
Ten eerste sterkte boomerang en nouknouk.
Op dit moment zijn wij ook onderweg naar ziekenhuis voor controle. Vanochtend weer bloedverlies en de vk gebeld.omdat we op kamp zitten, moeten we hier in de buurt naar ziekenhuis. 
Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn en dat alles goed is.

Terug
Bovenaan