Uitgerekend in maart 2018

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad. Volgens onze berekeningen zouden we nu 8+6 moeten zijn. Helaas was er niets te zien behalve een zwarte vlek. Daar zou normaal iets in moeten zitten. Volgens de verloskundige zag dat er opzich goed uit en zou het kunnen dat we minder ver zijn dan gedacht. Ze kon niet met 100% zekerheid zeggen dat het mis is. Verbazingwekkend hoe veerkrachtig mijn vriend is en denkt dat het een eigenwijs kind is. Ik ben zelf minder positief. Vraag me wel af waar het dan zit? Testen waren knallend positief en geen bloed verlies gehad. 5 augustus een nieuwe echo. Kunnen alleen maar afwachten geloof ik...Je weet dat het mis kan zijn en toch had ik me vandaag anders voorgesteld. Stom. 

Wat vervelend lienie.
hopen dat ze volgende week wel wat kunnen zien. Ikzelf heb morgen mijn eerste echo, ben dan 7+5 volgens eigen berekening. Ik ben zo zenuwachtig en bang dat het niet goed is. Ik voel me heel zwanger en last van veel kwaaltjes. Zit niks anders op dan afwachten morgen

Ja, dat wachten is echt een marteling. Je wil zo graag een teken dat het goed zit! Ik bedenk maar zo, ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden. Dat is ook niet iedereen gegeven... 

Dat is zeker waar! Ik ben ongepland zwanger dus was aardig schrikken maar het kindje is meer dan welkom. Ik zei toen ook, liever jong en ongepland dan niet zwanger kunnen worden

Ik. Ben 6 weken zwanger en 23maart uitgerekend heb wel veel krampen buikpijn misselijk en moeheid bij me vorige zwanger had ik het pas jij 11 weken wie heeft dit ook 

Ik. Ben 6 weken zwanger en 23maart uitgerekend heb wel veel krampen buikpijn misselijk en moeheid bij me vorige zwanger had ik het pas jij 11 weken wie heeft dit ook 

Nouk Nouk, wat verschrikkelijk sterkte. 
Ik ben er wat minder, omdat ik op van de zenuwen ben. Ik kan het gewoon niet loslaten. Blij als het donderdag is en ik meer weet. 
Gebruiker 274644. Bij mij onverwachts alleen ik ben al 36 en heb 2 kinderen van 14 en 12 

Terug
Bovenaan