Uitgerekend in maart 2018

Allereerst heel veel sterkte NoukNouk.

Ik krijg vandaag mijn eerste echo en ben benieuwd of het allemaal goed is, voor zover ze dat kunnen zien.
@PM: Ik ga vandaag bij de vk vragen hoe vaak de groep medezwangeren bij elkaar gaat komen en wat er precies anders is dan bij een één op één afspraak. Het lijkt mij wel leuk omdat er niemand in mijn omgeving is die zwanger is of hiermee bezig is.
Mijn partner heb ik het verteld d.m.v. een cadeautje en ik heb hem nog nooit zo blij gezien! Was echt heel erg leuk. Hij ging meteen plannen maken. Hoe was dat bij jou dan?

ik lees stiekem even wat mee soms! boomerang sterkte meid! ik heb dit ook gehad en in mei de miskraam moeten opwekken met cyotec... neem je tijd hoor het is zo onwerkelijk he zo'n zwart scherm! wou je even succes wensen voor de komende tijd!

Dank je, de verloskundige net gesproken. Die zei je kunt rustig een week of twee afwachten. En heb af en toe ook menstruatiekrampen dus ze had wel goede hoop dat het vanzelf zou komen. Ze zei ook curretage is ook niet goed voor je baarmoeder. En omdat het nu twee keer een miskraam is geweest heb je recht op onderzoek. Maar ze zei dat ze eerder dacht dat het gewoon pech was omdat we al een gezonde zoon hebben.

Ik was nog even nieuwschierig hoe jullie dat hebben gedaan met werken enzo. Ik moet donderdag aan een nieuwe baan beginnen en was wel van plan om dit gewoon door te zetten eigenlijk. Het is een leuke baan waar ik wel naar uit keek. 

Oké nou fijn dat er onderzoek gedaan kan worden waarom het nu twee keer mis gaat. 
Hoe gaat het nu verder met je? 
Ik kan er niet over mee praten maar als je er zo naar uit kijkt je nieuwe baan zou ik dat wel doen denk ik. Ben je met je hoofd tenminste ook even met andere dingen bezig. 

Nou ik denk niet dat ik dat onderzoek ga laten doen hoor. Ik denk zelf dat het gewoon domme pech is. En het schijnt een heel gedoe te zijn.

Terug
Bovenaan