Uitgerekend in maart 2018

Gefeliciteerd, zeg ik niet! Ik hoop voor je dat je deze keer een onbezorgde zwangerschap zult hebben.

Ik kan nog niet echt genieten hoor. Ik maak me af en toe best zorgen. Ik kan bijna niet wachten tot ik op de echo zie dat alles in orde is. Denk dat ik het dan pas kan geloven.

Genieten vind ik ook lastig hoor Boomerang. Heb ook echt de eerste echo " nodig" om voorzichtig aan te kunnen genieten. Ben echt dagen aan het aftellen.. angst zit er gewoon in!

Hallo allemaal,

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat wij zwanger zijn, ik ben rond 19 maart uitgerekend. Super spannend allemaal wat dit is ons eerste kindje.

Groetjes Daan

Hallo Dames

Vorige maand heb ik helaas een miskraam gehad! Maar ben na mijn miskraam gelijk weer zwanger geraakt. Ik had al een beetje een vermoeden. Maar vandaag is mijn vermoeden bevestigd! En ben onwijs blij maar ook vind ik het heel erg eng. Vorig jaar juni een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. En nu vorige maand (juni) Dus een miskraam. Ik hoop dat alles dit keer goed zal gaan! Hoe gaat het voor de rest met jullie ?

Groetjes bren

Nou zeker spannend bren, laten we hopen dat het nu allemaal goed verloopt! Wel fijn dat het zo snel alweer gelukt is om zwanger te raken.

Iedereen gefeliciteerd!
Wij hebben afgelopen weekend een test gedaan en deze bleek positief! De dagen erna nog 2x een test gedaan, ik kon het nog niet geloven.. en eigenlijk nog steeds niet echt!
Vandaag de verloskundige gebeld voor een afspraak, 9augustus, helaas duurt het nog even. Het is ons eerste kindje en super spannend allemaal!
De genoemde kwaaltjes komen mij ook bekend voor, daarin tegen had ik vandaag wat last van krampen en steekjes. Iemand hier ook last van? Ik maak me meteen al zorgen...

Terug
Bovenaan