Uitgerekend in maart 2018

Oh verkeerd begrepen dan ? een onderzoek kan je altijd nog laten doen toch. Volgende keer gaat het gewoon weer goed, 3 keer is scheepsrecht ?

@boomerang wat ongelooflijk rot voor je. Merk dat ik het zelf nog niet kan bevatten dat er gisteren alleen maar een zwarte vlek te zien was. Mijn vriend zei dat de verloskundige echt nog wel hoop had omdat het verder niet troebel was, maar geloof dat ik toen gestopt was met luisteren. Het enige dat ik kon bedenken, er zit niets... en waar zit het dan wel? Bedoel de hormonen zijn aanwezig, geen bloed verloren ... Heb jij wel wat gemerkt dat het niet goed zou kunnen zitten of ook niets? Mijn omgeving is nog vol goede moed en zegt dat ik 5-8 moet afwachten. Maar bij mij is het glas toch echt wel half leeg... het is voor jou de tweede keer lees ik. Misschien stel ik mij verschrikkelijk aan, maar hoe heb je het een plekje gegeven en de draad weer opgepakt?

Zo moet even me ei kwijt, al is dit zinnetje na het lezen een beetje een beetje gek. Had al eerder gereageerd hier dat we na de mk van 26mei jl binnen een week volledig hersteld was en verder mocht... spannend 21 en 22 juni met ovu testjes een knal testen gehad... die 2 avonden ook gelijk gezellig gemaakt in de slaapkamer ;) spannend 2 weken wachten en 6juli een smorgen een knal postieve zwschaps test :) wij blij!  Alles voelde tot Vandaag wel anders en zo extreem moe niet normaal... voor mij iig een gevoel deze keer zit het goed... vandaag 1ste echo gehad heel erg zenuwachtig natuurlijk... ze zei je bent vandaag (volgens mijn berekingen) 7 weken dus gaan het  uitwendig via de buik proberen... gel op me buik en ja hoor im dacht dat kan niet ( tenminste  over alles nagedacht maar dit niet) heb me zo ingelezen dat ik ong weet hoe het eruit moet zien... maar ik zag niet 1 maar 2 aparte gevulde vruchtzakjes, en jahoor de gyn zei gelijk KNAL heel hard... ik zei het zijn er 2 he, ze antwoorde ja het zijn er 2. Mijn vriend viel bijna flauw, want ja dit verwacht je nooit! Maar idd een 2eiige tweeling, 6+4 dagen zette ze me nu op dit kan met de termijn echo nog verschillen omdat ze beide te klein waren om goed te meten... wat alles gelijk goed maakte is dat we 2 gezonde kloppende hartjes hebben gezien.. alles moet even bezinken maar zijn er natuurlijk heel trots op. Want ja dit is heel byzonder en blijkt bij mijn moeder in de familie te zitten erfelijk zou dit heel goed kunnen... we hopen dat alles goed blijft gaan en we kunnen nu zeker niet meer wachten met vertellen, wil nu heel hard van de daken schreeuwen het zijn er 2!!! Liefs

@noontje88 wat een geweldig nieuws! Ik heb zelf gedroomd over een drieling een week voordat ik de eerste positieve test in handen had. Maar 3 lijkt mij een beetje te veel ? 
super leuk een tweeling! Is dit je eerste zwangerschap? 

@noontje, wauw wat geweldig zeg!! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je er ook wel van schrikt haha. Maar super leuk! 

@boomerang, heel veel sterkte!

@noontje88, zo leuk een tweeling!

Hoe is het verder met iedereen? Ik werd vannacht om half 4 wakker om naar toilet te gaan en was ook zo misselijk toen. Is dat normaal 's nachts? Slecht verder geslapen. Uiteindelijk wel wakker via de wekker en heel licht in mijn hoofd. Ik ga zo ook lekker eerder naar huis toe, heb vrij genomen rest van de middag. Even een powernap.

Terug
Bovenaan