Boomerang: Wat verdrietig voor jullie! Wat ongelooflijk naar om zo'n eerste echo te hebben (helaas hier ook ervaring, maar dan levenloos vruchtje waar we bijna 2,5 week later achter kwamen). Ik hoop voor je dat het gewoon spontaan op gang komt. De eerste keer heb ik een curettage gehad en de tweede keer spontaan. Het herstel was de tweede keer een stuk sneller lichamelijk gezien, maar dat is natuurlijk ook vrij logisch. Overigens is de curettage me heel erg meegevallen en ben ik blij dat ik toentertijd die keuze gemaakt heb.
Op mijn werk zijn ze overigens al op de hoogte omdat ik niet altijd even fit ben (soms sta ik te wiebelen op mijn benen). Ik zou het vertellen zodra ze er echt last van kunnen hebben op de werkvloer, tenzij je het natuurlijk zelf gewoon wilt vertellen en gewoon lekker werken zolang je dat kunt en wilt
.
LienieA: Wat vreselijk die onzekerheid, meid! Logisch dat je nu negatief denkt, maar probeer nog een beetje hoop te houden, maar houd het wel in het achterhoofd. Ik ga duimen voor je dat er de volgende keer meer te zien is voor je en dat het goed gaat!
Noontje: Dubbel gefeliciteerd! Echt super leuk een tweeling! Hopelijk blijft alles voorspoedig verlopen.
Isabelle: Heel herkenbaar, ik ben bijna 24/7 misselijk! Dit wordt nu wel deels onderdrukt door Emesafene en moet echt regelmatig (elke 1.5-2 uur) eten, anders gaat dit niet goed. Toen ik nog geen medicijnen slikte lag ik soms dubbel van de buikpijn in bed 's nachts en was ik soms echt was 1-2 uur wakker. Niet fijn. Probeer wat lichts te eten als je misselijk bent/wordt, dat kan echt helpen
Succes!