Uitgerekend in maart 2018

Hé,  wat gek dat we nu zulke verschillende berichten hebben (en nog zullen krijgen de komende weken!) hier. Aan de ene kant mensen die dolgelukkig zijn en aan de andere kant intens verdriet en telleurstelling. En daartussen die onhoudbare de spanning en onzekerheid tijdens het wachten..
Sterkte en liefs voor iedereen!

Sterkte Boomerang! 
Gek dat er inderdaad zoveel verschillende berichten tegelijkertijd komen. Maar dat is natuurlijk (helaas) ook passend bij het onderwerp...

@ boomerang; ook jeetje jij ook al. En de tweede keer begrijp ik. Heel verdrietig! Hopelijk komt het snel op gang
@LienieA en jij ook in onzekerheid. Heel spannnend allemaal. 
Noontje88; heel erg gefeliciteerd! Wat een verrassing zeg!
Zelf ben ik volgens mij door de miskraam heen. Vanaf dinsdagavond tot donderdagmorgen bloedverlies, verder niks meer. Heel benieuwd hoe cyclus weer gaat opstarten. 

Ik heb nog helemaal geen bloedverlies. Wel wat menstruatiekrampjes maar dat heb ik al een week. Niks heftigs waaraan ik merk dat het op gang zou komen. Hoop wel dat het gaat gebeuren. Hoe ging dat bij jou nouknouk? Kwam het ineens in alle hevigheid op of ging dat geleidelijk?

Boomerang bij mij gebeurde er na een week na echo nog niks toen nog een controle echo gehad by de gyn en toen de pillen moeten nemen omdat het anders wel weken kon duren.
.

Boomerang: Wat verdrietig voor jullie! Wat ongelooflijk naar om zo'n eerste echo te hebben (helaas hier ook ervaring, maar dan levenloos vruchtje waar we bijna 2,5 week later achter kwamen). Ik hoop voor je dat het gewoon spontaan op gang komt. De eerste keer heb ik een curettage gehad en de tweede keer spontaan. Het herstel was de tweede keer een stuk sneller lichamelijk gezien, maar dat is natuurlijk ook vrij logisch. Overigens is de curettage me heel erg meegevallen en ben ik blij dat ik toentertijd die keuze gemaakt heb.
Op mijn werk zijn ze overigens al op de hoogte omdat ik niet altijd even fit ben (soms sta ik te wiebelen op mijn benen). Ik zou het vertellen zodra ze er echt last van kunnen hebben op de werkvloer, tenzij je het natuurlijk zelf gewoon wilt vertellen en gewoon lekker werken zolang je dat kunt en wilt :).

LienieA: Wat vreselijk die onzekerheid, meid! Logisch dat je nu negatief denkt, maar probeer nog een beetje hoop te houden, maar houd het wel in het achterhoofd. Ik ga duimen voor je dat er de volgende keer meer te zien is voor je en dat het goed gaat!

Noontje: Dubbel gefeliciteerd! Echt super leuk een tweeling! Hopelijk blijft alles voorspoedig verlopen.

Isabelle: Heel herkenbaar, ik ben bijna 24/7 misselijk! Dit wordt nu wel deels onderdrukt door Emesafene en moet echt regelmatig (elke 1.5-2 uur) eten, anders gaat dit niet goed. Toen ik nog geen medicijnen slikte lag ik soms dubbel van de buikpijn in bed 's nachts en was ik soms echt was 1-2 uur wakker. Niet fijn. Probeer wat lichts te eten als je misselijk bent/wordt, dat kan echt helpen :) Succes!

@nouknouk hoe voel je je nu? Los van het lichamelijke? Hoop dat alles gauw weer op gang komt en snel weer (succesvol) zwanger wordt!
@boomerang daar waar jij nu doorheen gaat is precies waar ik bang voor ben. Heb tot nu toe ook geen bloedverlies of buikpijn. Dat is waar ik nog een beetje hoop uit put. Maar dat zegt dus eigenlijk ook niets. Heb nu ook zoiets, als het mis is, laat het dan nu ook maar eruit komen, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik verder.
@EmsieB dankjewel. Fijn dat het bij jou nu goed gaat. Geniet ervan! Hoop dat de misselijkheid een beetje dragelijk is.

Terug
Bovenaan