Uitgerekend in maart 2018

@boomerang; het kwam heel snel. Dinsdagavond eerste bloedverlies , woensdagmiddag vruchtzakje verloren en na donderdagmiddag geen bloedverlies meer. Wel veel krampen gehad, soort weeïg gevoel. Voel mijzelf ook echt niet meer zwanger, al zitten de hormonen er nog wel. 

@lienieA; ik voel mij best goed. Denk er nog wel
veel aan maar moet niet continu huilen ofzo. Wie weet komt het nog. Het is natuurlijk nog vers. Mijn beste vriendinnetje is zwanger en bijna uitgerekend, dat zou nog een trigger kunnen zijn. Al gun ik het haar uiteraard. 

Wij gaan binnenkort in ieder geval even met zijn tweeen op pad. Lekker uitwaaien,bijkomen en blik vooruit. 

@EmsieB, gelukkig niet 24/7 misselijk. Wat mij wel opvalt is dat vet eten juist helpt ?. Gisteren hele dag misselijk. Tot het avondeten. Mijn man had kip met patat gehaald, ik was meteen van misselijkheid af. Nu is misselijkheid weer wat minder maar wel weer licht in het hoofd. Straks maar even liggen op de bank.

Hoi Larissaselina,
Ik zelf had alleen 4 dagen voor mijn NOD wat licht bloedverlies wat dus innesteling was. Daarna nooit last gehad van bloedverlies of bruine afscheiding. Ieder persoon is anders en als verloskundige zegt dat je je niet druk moet maken zou ik dat dan maar doen.
Hoe lang ben je zwanger? Ik nu 6 weken en 3 dagen.

Misschien een tipje voor andere die ook wel eens hoofdpijn hebben wat maar niet weg gaat. Vandaag al de hele dag hoofdpijn net een yoga filmpje gedaan via YouTube. En zo waar hoofdpijn vrij ? ik volg altijd het kanaal van yoga with adriene het is niet moeilijk om te volgen en ze heeft van alles wat. 
En morgen ga ik mijn broers en moeder vertellen dat we zwanger zijn ik ben helemaal zenuwachtig ? het zal ook wel emotioneel worden maandag is de sterfdag van mijn vader, die twee jaar terug is overleden.. Ik vond dit een mooi moment om dit blijde nieuws te delen met mijn familie. 

@isabelle nu 8 weken en 3 dagen ik blijf ook positief denken dat het oud bloed is.

@suusblue dat zou goud zijn als helpt bij migraine. Afgelopen twee dagen plat gelegen met een aanval.

Succes met het vertellen!

@suusblue, hoe reageerde de familie op het nieuws? Wij vertellen het pas na de 8 weken echo. Dus nog 1,5 week geduld!

@Larissaselina, wat vervelend zeg van de migraine. Hopelijk helpen de tips! Hier weer misselijk en veel oprispingen. En moe maar dat komt ook van kort nachtje slaap. 

@isabelle, ik ga straks richting m'n moeder en vanmiddag later komen m'n broers dus moet 't nog vertellen ? ik ben morgen 8weken en vond 't nu wel een goeie tijd om m te vertellen. Ik heb pas een echo bij 11 weken dat duurt me echt nog te lang om m'n mond te houden naar m'n familie. Voor anderen wacht ik wel tot na de 12 weken. 
Larissa, ik heb zelf geen migraine dus weet niet of yoga daar ook voor helpt.. Lijkt me heel vervelend als je daar zo'n last van hebt. 

Terug
Bovenaan