Uitgerekend in maart 2018

Ik lees toch af en toe nog even hier. Ik heb het lastig omdat er eigenlijk niks gebeurd. Ik heb geen bloedverlies of iets. En de verschijnselen worden eigenlijk erger. Gisteren kon ik bijna niet koken omdat ik bijna over mijn nek ging van de vleesgeur.
Ik vind dat echt supervreemd dat de symptomen erger worden terwijl het mis is. En tegenstrijdig met de realiteit. Ik twijfel nu wat ik moet. En af en toe gaat het door mijn hoofd of het niet gewoon te vroeg was voor de echo. Of het niet toch gewoon goed zit. Maar weet dat dat eigenlijk niet kan. 

Boomerang dat had ik ook o.a. Daarom had ik gekozen voor cyotec vond het geestelijk heel zwaar om maar te moeten wachten
Als het dan toch zo is dat het mis is... Dan kan je voor je gevoel het afsluiten als je lichamelijk ook weer de 'oude' bent dat had ik teminste maar misschien sta jij daar weer heel anders in! Sterkte de komende tijd

Ik lees ook over mensen die met dezelfde termijn als ik een leeg vruchtzakje hadden en afwachten en weken later op de echo toch een kloppend hartje zagen. Maar veel lezen op internet moet je nooit doen. Dat zal wel heel toevallig zijn als dat bij mij zo is.

Klopt dat heb ik ook gelezen toen waardoor je toch weer hoopt..
Alleen de grote van vruchtzakje klopte qua afmeting bij aantal weken bij mij en na die 1,5 week nog niks te zien dus tsjah... Het is gewoon een vreselijke situatie

Boomerang, ik heb in januari een Missed Abortion gehad, waar we dik 2 weken later achter kwamen. Juist die laatste 2 weken kreeg ik ineens meer zwangerschapsverschijnselen, voelde me echt super zwanger, maar het vruchtje leefde niet meer.
Moet je nog een keer voor controle naar de vk of gyn? Sowieso als er iets moet gebeuren of als je dat zelf zou willen, kijkt de gynaecoloog n  

Sorry, er ging iets mis, mijn verhaal is nog niet af...
De gynaecoloog zal dan sowieso nog even kijken of ze diagnose klopt voor er iets gaat gebeuren. Verschrikkelijk naar om niet te weten hoe het ervoor staat. Nogmaals heel veel sterkte!!

Goedemorgen allemaal!

Op 5 juli ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! We hadden pas net besloten ervoor te gaan en was gelijk raak.

Ik ben nu naar eigen berekening 7+6 en hebben aanstaande vrijdag de eerste echo. Best wel spannend, is het allemaal in orde?
Ik heb behoorlijk last van mn borsten, vermoeidheid en mn darmen zijn al weken van slag..

leuk om elkaar via deze weg op de hoogte te houden!

Jeetje boomerang wat vreselijk die onzekerheid! Heb je nog een afspraak staan bij de vk? 

Ik gister mijn moeder en broers het verteld wat een tranen ? we waren allemaal erg blij. Mijn moeder vond het wel lastig dat ze het verder met nog niemand mag delen, maar heb het haar echt op haar hart gedrukt haar mond te houden.. Wel heerlijk zeg om het nu met iemand behalve mijn vriend te kunnen bespreken. 

Terug
Bovenaan