Uitgerekend in maart 2018

Leuk nieuws om te vertellen hè :)
Hier is de misselijkheid helaas inmiddels gekomen. Gevoel dat ik constant vol zit, geen zin in eten, moet me er echt toe zetten... en hopen dat het binnen blijft :p Gelukkig lukt dat tot nu toe... 
Vanmiddag onze eerste echo. Ben heel benieuwd! 

Oh wat spannend sas, heel veel plezier en sterkte met de zenuwen denk ik! 
Ik nog 19dagen wachten ?
Vervelend die misselijkheid ik heb het vooralsnog alleen bij vlagen. Bij mij beginnen de emoties meer te spelen ik huil eigenlijk nooit maar nu moet ik moeite doen om het droog te houden haha. 
En ja inderdaad heel leuk nieuws om te vertellen! 

Wij hebben morgen onze eerste echo. Ik vind het heel spannend, hoop dat alles goed is.
Wij vertellen het pas heel laat aan de ouders, kunnen niet inschatten of t hun gaat lukken het als geheim te bewaren hihi

@boomerang, wat een onzekerheid allemaal. Kan me indenken dat je je overal aan vast houdt.

@zwanger van de eerste, gefeliciteerd! Ik herken je klachten. Ook heb ik veel last van mijn borsten en ook moeilijke stoelgang. Erg vervelend. Was zaterdag en zondag erg misselijk maar vandaag gelukkig nergens last van. Het verschilt bij mij echt per dag.

@Suusblue, wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen. Wij gaan het de 10e vertellen tegen mijn ouders, dag na de echo. Ze mogen ook niets zeggen omdat mijn schoonouders pas de 15e thuis komen van vakantie. Zal nog moeilijk voor ze gaan worden haha. Ik herken ook je emoties, huil ook wat sneller. Gelukkig niet teveel.

@geheimpje S, wat spannend morgen de echo. Hopelijk is alles goed. Met hoeveel weken krijg jij de echo?

Verder had ik vannacht bij het omdraaien een soort "knap"gevoel in mijn buik. Slaap ook op bij mijn buik. Was heel raar en deed ook even pijn. Kennen jullie dit? Het geeft nu nog steeds wel iets zeurende pijn rechtsonderin buik.

@zwanger van de eerste, gefeliciteerd!
@geheimpje s, spannend! Ik heb morgen ook de eerste echo. Ben dan 8+3 volgens mijn eigen berekening. Hoe laat mag je?

De misselijkheid viert hier ook feest :s
Gisteren m'n schoonmoeder verteld dat we zwanger zijn, ze stond ook te springen van geluk :) vandaag m'n bed niet uit te branden, gelukkig nog paar weken vakantie, hopen dat ik me daarna weer beetje 'normaal' voel, want dan begint m'n nieuwe baan...
Morgen heb ik intake bij vk en dan ook de foto's mee van de spoed echo, ben benieuwd.

Sterkte iedereen die in onzekerheid zit, vind het best eng om te lezen, natuurlijk is deze periode extra onzeker, heel dubbel allemaal :(
Wat mij beetje gerustgestelde was dat vriendin zei dat als het fout gaat, het bijna altijd gaat om een 'aanlegfout'. Dat het vruchtje niet levensvatbaar is en het niet ligt aan die paar biertjes die ik de eerste weken, toen ik het nog niet wist, gedronken heb.

De misselijkheid viert hier ook feest :s
Gisteren m'n schoonmoeder verteld dat we zwanger zijn, ze stond ook te springen van geluk :) vandaag m'n bed niet uit te branden, gelukkig nog paar weken vakantie, hopen dat ik me daarna weer beetje 'normaal' voel, want dan begint m'n nieuwe baan...
Morgen heb ik intake bij vk en dan ook de foto's mee van de spoed echo, ben benieuwd.

Sterkte iedereen die in onzekerheid zit, vind het best eng om te lezen, natuurlijk is deze periode extra onzeker, heel dubbel allemaal :(
Wat mij beetje gerustgestelde was dat vriendin zei dat als het fout gaat, het bijna altijd gaat om een 'aanlegfout'. Dat het vruchtje niet levensvatbaar is en het niet ligt aan die paar biertjes die ik de eerste weken, toen ik het nog niet wist, gedronken heb.

Hoi allemaal!

Ik kwam net toevallig bij jullie op het forum terecht, heb niet alles teruggelezen (beetje veel:)), maar lees vanaf hier graag mee!

Wij zijn er op 6 juli achter gekomen dat ik zwanger ben, nu 7+5 onderweg en ben half maart uitgerekend. Morgen de eerste echo en intake, superspannend! Hopen dat alles goed is :)

Terug
Bovenaan