Uitgerekend in maart 2018

Wij hebben de eerste echo gehad!
Het hartje klopt! Dat was uiteraard het belangrijkste om te zien en horen. Verder is het echt nog heel klein. Zij dacht 7+4. 
21 augustus mogen we weer. 
De rest ook succes met de echo's! Vond het echt wel spannend van te voren. Blijft een onzekere periode natuurlijk...

@Isabelle de Graaf, ik ben morgen 7+1. Door de mk hebben ze de echo iets naar voren gehaald om niet te lang in onzekerheid te zitten. De klachten/kwaaltjes zijn deze keer veel meer dan bij de zwangerschap die mk werd. Geeft me een positief gevoel.
Ik vind het wel steeds moeilijker mijn mond te houden. Zeker omdat geregeld mensen vragen "en bij jou dan" en ik maar zeggen "nee, nog niks". Maar ondertussen hihi

@sas, wat fijn dat de echo goed is. Het lijkt mij zo bijzonder omdat te zien, eerste echo met kloppend hartje.

@geheimpjes, oh dan schelen wij niet veel. Ik 6 weken en 5 dagen. Heb ook ergens gelezen dat inderdaad het positief is als je wat meer kwaaltjes hebt, maar zegt ook niet alles. Bij mij weten mijn afdelingshoofd en naaste collega het al wel. Een goede vriendin en mijn personal trainer. De rest krijgt het pas te horen na de 8 weken echo.

De pijnlijke zeurderige plek onderin buik houdt nu al hele dag aan. Kennen jullie dat ook? Nu ook fijn hoofdpijn erbij ?.
straks maar lekkere douche! En op tijd naar bed

Bij mij echt niemand. Ik werk in het onderwijs dus heb gelukkig 6 weken vakantie. Na de vakantie wil ik het daar vertellen. Dan zit ik ook op 10 weken.

Ik ben nog steeds vooral erg moe en flink misselijk. 

Meiden, even stil geweest hier. Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd! En de meiden die geen goede berichten hebben, heel veel sterkte! Erg verdrietig!
Vorige week hadden wij onze eerste echo, toen waren we 7 weken, dus inmiddels alweer 8 weken en 2 dagen. Alles was toen helemaal goed en mooi te zien! Heel fijn. Maar begin me nu steeds zorgen te maken voor onze volgende echo, 11 augustus. Is alles nog steeds goed? Ik hou steeds dezelfde klachten, moe en pijnlijke borsten. Dus mag zeker niet klagen, maar zit soms zo te piekeren. Herkennen jullie dat? 
Succes weer meiden!

Terug
Bovenaan