Uitgerekend in maart 2018

@isabella, sterkte meid!  Hopelijk een goede echo! 
Bij mij komt de echo ook eindelijk dichterbij nog 12 dagen, de misselijkheid neemt deze week wel echt toe, nog niet gespuugd. Verder nog steeds hele zere borsten, ontzettend moe maar ik slaap ook al een week heel slecht dat werkt ook niet echt mee. 
Ik ben blij als ik het straks op mijn werk kan vertellen dat ze er rekening mee kunnen houden. 

dag dames wat fijn dat dit er is!!! ik zelf ben op 4 maart uitgerekend momenteel. en ik vind het allemaal erg spannend. de eerste 2 weken was ik erg misselijk en voelde me niet goed. Bij de huisarts ben ik er achter gekomen dat ik zwanger was. ik en mijn partner gaan er voor de 100% voor. Maar ja ik zit nu met wat dingen. ik heb net een nieuwe baan waar ik mij toch niet helemaal op mijn plek voel. En sinds vorige week donderdag zit ik ziek thuis. en vandaag nog zit absoluut niet lekker in mn vel en ben een beetje paniekerig. dus ja het is natuurlijk erg fijn als ik met mede aanstaande moeders kan babbelen over alles. Merk aan mezelf dat het allemaal even te veel word. waardoor ik nu niet vol kan genieten van alles en dat vind ik erg vervelend. ik hooo dat er dames zijn die graag hun verhalen en hun ervaringen wille delen en eventueel tips hebben. Groetjes Cynthia 

Hey allemaal, ik heb me net aangemeld voor de FB groep. https://www.facebook.com/groups/324303131326949/ voor degenen die dat ook zouden willen ;) Je kunt als niet lid wel zien wie er lid is, maar niet meekijken op de pagina.

Ik moet over een half uurtje bij de vk zijn voor een echo. Ben vandaag 9+3 weken en ik vind het zo spannend. Ben elke keer zo bang dat ik slecht nieuws ga krijgen, anderzijds ook heel benieuwd hoe het er nu uitziet!

Jeetje meiden, het blijft een mix aan emoties! Iedereen sterkte en plezier. Ik heb as. vrijdag mijn 10 weken echo, herken ook dat je je dan heel onzeker gaat voelen. Heb namelijk echt niet ergens last van, behalve moe en groeiende borsten. 

Succes allemaal!! Spannende tijden!! 

@emsie, fijn dat de fb groep er is! Ik wacht nog even tot dat ik het iedereen verteld heb ben toch bang dat mensen op fb het kunnen zien. 
@cynthia, wat vervelend dat je je zo voelt en nu moeilijk kan genieten dat is juist zo belangrijk. Het is ook wel veel ja wat je zegt een nieuwe baan en in verwachting. Spannende tijden! Heb je wel mensen met wie je kan praten? 

er zijn wel wat mensen  waad mee ik kan praten. maar niks is fijner om met mensen te praten die er ook door heen gaan ! vandaar dat ik toch maar even mezeld keerde naar jullie. 

Prima toch, Cynthia?? Ik heb ook heel veel aan dit forum gehad toen ik door mijn miskramen heen ging. Het is zo fijn om met mensen te praten die helaas of gelukkig hetzelfde meemaken als jij!
Vanmorgen heb ik dus weer een echo gehad en alles was goed met de kleine! Het bewoog al zelfs met de beentjes en hartje klopte mooi. Iets meer vertrouwen gekregen, maar het is en blijft super spannend!

@Isabelle sterkte! Ik duim voor je voor een goede echo.

@LienieA ook jij veel sterkte gewenst, lijkt me heel moeilijk om voor deze keuze te staan!

@Boomerang wat vervelend dat je zo in afwachting bent

@Larissa, ik duim ook voor jou voor een goede echo

Alle nieuwe dames gefeliciteerd! En wat fijn voor de dames die al een goede echo hebben gehad. Ik nog ruim 2 weken wachten.

Vandaag ben ik precies 7 weken en voor het eerst echt supermisselijk. Daarvoor was de misselijkheid gewoon aanwezig en kon ik gewoon alles eten. Ik krijg geen hap door m'n keel. Moeilijk om op zo'n dag aan de "verplichte" voedingsstoffen te komen. Krampen worden gelukkig steeds minder, verder moe en wanneer ik op werk ben continue geïrriteerd haha
Ik wacht nog even met de fb groep tot iedereen het weet en tot ik zeker weet dat ik eind maart of begin april ben uitgerekend

Terug
Bovenaan