Uitgerekend in maart 2018

Na overleg met de verloskundige mag ik naar de huisarts voor medicijnen tegen de misselijkheid. Ik lig al 2 dagen op de bank en krijg niets voor mekaar. Tijdens het douchen wordt het licht in mijn hoofd waardoor ik op de grond moet gaan zitten. 
Hopelijk gaat dit werken, want op deze manier duurt een dag erg lang.

Hallo Dames,
welkom nieuwe dames,
sterkte voor een de dames met onzekere tijden.
zelf heb ik na mijn test vorige week ( de CB digital, die 4-5 weken aantoonde, terwijl ik zelf 6/7 weken dacht) aantoonde,
ook vanochtend weer getest, puur omdat ik eigenlijk geen  symptonen heb, niet misselijk, niet extreem moe oid.
heel soms zijn mijn borsten gevoelig, maar er is nog geen groei geweest.
ook vanochtend gaf de CB weer 4-5 weken aan. (volgens eigen telling 7+4)
volgende week is de afspraak bij de VK, doodnerveus ben ik,

zijn er meer dames zonder symptonen of waarbij de CB test een andere tijd aangaf?
ook ik voeg me graag bij de FB groep, maar wacht even de VK af, en ook wil ik niet da iemand iets ziet langskomen op FB, zonder dat we het bekend hebben gemaakt.

Hoihoi,
Ook ik ben uitgerekend in maart!
Gisteren voor het eerst naar de verloskundige geweest, super spannend de eerste echo! Volgens berekeningen vooraf zou ik 8 weken moeten zijn maar op de echo leek het 6 weken, het hartje klopte heel langzaam.
Moet volgende week terug komen om te kijken of er vooruit gang in zit. Helaas moest ik rekening houden met een miskraam.. super eng, dit is ook mijn eerste zwangerschap.

Liefs,

Hallo sharon, wat ontzettend spannend..we zitten denk ik in het zelfde schuitje
Ik heb vandaag weer een echo gehad moest al verder zijn als de echo en nog geen hartslag. We moeten maandag ook terug komen, maar ons ook voorbereiden op een miskraam. Ik vind t ook doodeng.

Hoi dames, hier helaas slecht nieuws gehad vanochtend. Helaas was vruchtje niet meer te zien en was vruchtzakje nauwelijks gegroeid tov vorige week. Ook was er al veel bloed te zien in de baarmoeder. Nu afwachten wanneer miskraam gaat doorzetten. VK belt ons morgen weer over hoe en wat. 

Hoi Dames, ik volg dit topic al even. 
Op 16 juli een positieve test gehad, eerste zwangerschap
Volgens mijn berekening ben ik nu 7w5d en rond 23 maart uitgerekend.
Ik heb PCOS en ben met de eerste keer clomid 50mg zwanger geraakt.
Ik voel me eigenlijk best goed, ben wel wat moe en heb ontzettende zere borsten maar als ik hier zo lees mag ik niet klagen.
Ik heb vrijdag de eerste echo en volgende week de eerste afspraak bij de VK. 
Ik ben ontzettend bang voor een miskraam, niet dat ik iets van symptomen heb alleen mijn moeder heeft 3 onverklaarbare miskramen gehad. Ik ben er nu zo bang voor, herkennen jullie dat? Ik moet nog 2 dagen afwachten maar die kijken wel een eeuwigheid te duren haha.

Groetjes Manon

Hallo allemaal! 
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en deze was gelukkig positief! Ik ben drager van een robertiaanse translocatie, hierdoor is de kans op een miskraam zeer groot en ook het risico op een kindje met een aangeboren afwijking is groter. 
Wij hebben vanaf maart vorig jaar 5 miskramen te verduren gekregen en stonden net op het punt om ivf/icsi en pgd in te gaan zetten toen ik deze periode zwanger bleek te zijn! De artsen zijn nu gelukkig optimistisch want ik verhouding met mijn andere zwangerschappen zagen we nu een prachtig hartje kloppen en is eindelijk ook de grootte van de baby normaal.
wij zijn 27 maart uitgerekend, een dag na de dertigste verjaardag van mijn man! 

Groetjes Tess 

Terug
Bovenaan