Uitgerekend in maart 2018

Hoi Stephanie,

Volgens mij is dat heel normaal hoor die krampjes en steekjes. Ik heb het ook al twee weken de ene dag wat meer als anders. En in de boeken die over zwangerschap gaan staat het ook altijd.
Maar snap je bezorgdheid dat hebben we denk ik allemaal. Eerst maar die eerste echo!

Hoihoi, allemaal gefeliciteerd! hier ook een positieve test anderhalve week geleden. Volgens de berekeningen uitgerekend op 8 maart! Heel blij dat ik nog geen kwaaltjes heb, heb nog 2 zoontjes rondlopen en dan is het niet zo fijn om zelf niet in orde te zijn. Succes dames!

Wat leuk helena! Gefeliciteerd. Wij zijn in verwachting van de 1e en ook uitgeteld op 8maart zoals de berekening nu zegt, echt top dat je nog geen last hebt van kwaaltjes.. hopelijk blijft t zo. Heb je al een datum voor je echo?

Hoi Alice! Ja ik hoop ook echt dat ik me zo goed blijf voelen, dat was bij de vorige zwangerschappen wel anders! Ik heb idd een datum voor de echo, dat is pas 1 september.. duurt nog even maar goed, dan hebben we wat om naar uit te zien!

Ja had je toen last van veel kwaaltjes? Grappig dat elke zwangerschap dan toch weer anders is.. zoo september.. das nog een heel eind weg dan ben je ookal rond de 13week ofniet? Wij mogen morgen, en ben blij dat het zover is haha

Hallo allemaal,

6 Juli ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben.
Heb ondertussen al een stuk of 5 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. Nu ondertussen al helemaal gewend en super gelukkig.
21 augustus hebben wij intakegesprek en de eerste echo dan ben ik 10 weken zwanger.

Wij hebben een echo bij 7+3, had ook iets eerder gekund, maar daar waren ze een beetje huivierig voor; bang dat ze dan nog niet genoeg zouden zien en ik helemaal in de stress zou gaan raken (heb al 2 miskramen achter de rug).

Ben nu 5+4 en ben behoorlijk misselijk (niet spugen gelukkig), moe en behoorlijk zere borsten en regelmatig zere buik. Nog meer meiden met deze klachten, of misschien wel erger?

Terug
Bovenaan