Hallo,
Wat leuk, het forum wordt weer actief!
Het is nu echt maart!!
Best spannend allemaal..
Heb al een tijdje "last" van Gerommel maar vandaag lijkt het door te zetten.. vind het best lastig nu om te bepalen of het echt doorzet en wanneer ik dan zal bellen.. hebben andere dat ook (ervaren bij de eerste)?
Mijn man is nu aan het werk, lastig ook wie ik eerst ga bellen, hem of de verloskundige. Hoop voor hem ook dat het doorzet, dan mag en kan hij uit de kou (hij is hovenier en moet nu gewoon buiten werken)... en niet alleen daar om maar we zien er allebei zo naar uit (ik kon moeilijk zwanger worden dus nu eindelijk....)
Sorry, weet zo uit mijn hoofd niet wie er vroeg naar hormonen..maar ja, ik heb daar ook best last van.. mijn man moest het pas ontgelden omdat hij (hoe lief!) Een kado in stond te pakken (en daar heeft hij best een hekel aan) maar hij had het verkeerde iets duurdere papier gepakt.. (in mijn ogen) we hebben serieus een kwartier gediscussieerd over inpakpapier.. heb hem daarna wel flink mijn excuses aangeboden, bedankt en geknuffeld =).. gelukkig konden we er daarna om lachen..!!
Ben heel benieuwd naar jullie kindjes en alle namen.
Allemaal succes met de laatste loodjes (zeg maar kwaaltjes, afwachten, de wekelijkse controles, de hormonen, en natuurlijk de bevalling).