Uitgerekend in maart 2018

Ik ben vandaag 37+4! 
Het gaat heel goed met me, alleen erg moe en snachts veel eruit om te plassen. 
Maar mag zeker niet klagen! Ik kijk enorm uit naar het moment dat due kleine op mn borst wordt gelegd :) 
Ik hoop heel erg dat hij zelf komt, zonder ingeleid te worden, daar hoor ik alleen maar nare verhalen over..
Succes allemaal!!?

Hier morgen 36 weken. Tweede kindje maar deze zwangerschap is een stuk pittiger. Sinds vandaag met verlof dus dat geeft wel rust. Spannende weken voor iedereen. 

Morgen is het eindelijk maart! De maand waarin onze baby’s hopelijk geboren gaan worden!
Ik ben nu 37 weken en er wel klaar mee.. veel klachten en pijntjes gehad en ik ben doodop.
Ook gewoon heel erg nieuwsgierig naar het meisje in mijn buik! 
Succes allemaal! En hopen op een voorspoedige bevalling!

Hallo,
Wat leuk, het forum wordt weer actief!
Het is nu echt maart!!
Best spannend allemaal..
Heb al een tijdje "last" van Gerommel maar vandaag lijkt het door te zetten.. vind het best lastig nu om te bepalen of het echt doorzet en wanneer ik dan zal bellen.. hebben andere dat ook (ervaren bij de eerste)?
Mijn man is nu aan het werk, lastig ook wie ik eerst ga bellen, hem of de verloskundige. Hoop voor hem ook dat het doorzet, dan mag en kan hij uit de kou (hij is hovenier en moet nu gewoon buiten werken)... en niet alleen daar om maar we zien er allebei zo naar uit (ik kon moeilijk zwanger worden dus nu eindelijk....) 
Sorry, weet zo uit mijn hoofd niet wie er vroeg naar hormonen..maar ja, ik heb daar ook best last van.. mijn man moest het pas ontgelden omdat hij (hoe lief!) Een kado in stond te pakken (en daar heeft hij best een hekel aan) maar hij had het verkeerde iets duurdere papier gepakt.. (in mijn ogen) we hebben serieus een kwartier gediscussieerd over inpakpapier.. heb hem daarna wel flink mijn excuses aangeboden, bedankt en geknuffeld =).. gelukkig konden we er daarna om lachen..!! 
Ben heel benieuwd naar jullie kindjes en alle namen. 
Allemaal succes met de laatste loodjes (zeg maar kwaaltjes, afwachten, de wekelijkse controles, de hormonen, en natuurlijk de bevalling).

Yes weer een actief forum! 
Vandaag 36+1, eerste verlofdag. Ben heel benieuwd en vind het nog steeds onwerkelijk dat we straks een gezinnetje zijn. Ik kijk eigenlijk wel uit naar de bevalling en heb daar nu nog geen schrik van, laat maar komen.
Heb verder geen last van mijn hormonen of andere specifieke klachten. Leuk als we hier elkaar op de hoogte houden! 

Spannend allemaal zeg! Ik ben morgen 36 weken zwanger. Maandag liggingsecho want de kleine lag vorige week nog met z'n hoofdje onder m'n ribben (auw). Maar mijn zoontje is ook op het laatste moment weer teruggedraaid dus maak me er geen zorgen om. Heb veel vruchtwater dus zij/hij heeft nog lekker de ruimte. Af en toe is het net of m'n maag omdraait.... ?

Hallo allemaal!

Spannend allemaal maart is aangebroken!

Ik zou uitgerekend zijn op 16 maart. Nu braken mijn vliezen op 14.02.2018 en ben met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Ik was toen 35 weken en 5 dagen zwanger. Zaterdag 17.02.2018 is mijn kleine meid geboren. Ik wil jullie voorstellen aan Vajènna Dailey 2535 gram en 46 CM. Ze is een prematuurtje maar doet het onwijs goed. Samen hebben we een week doorgebracht in het ziekenhuis en zijn nu alweer een week thuis.

De kleine had groei achterstand. Ook zijn er achtergekomen dat ik het gbs bacterie had en waarschijnlijk zijn daarom mijn vliezen eerder gebroken.

Ik wil iedereen veel geluk en succes wensen!

Liefs Larissa

Hoi Larissa, van harte gefeliciteerd met je dochter! Je bent dan de eerste die het mooie nieuws heeft kunnen vertellen :)
dan zal het wel even schrikken zijn geweest dat ze zo vroeg kwam, gelukkig gaat nu alles goed met jullie! 
Ik ben 17 maart uitgerekend! Zwangerschap gaat heel goed, dus ben het nog niet beu. Maar we zijn natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar hem en hebben zin om ons nieuwe leven te gaan leven ?
leuk dat het forum weer actief us nu het voor iedereen dichtbij komt! 
Heel veel succes allemaal!!

Terug
Bovenaan