Uitgerekend in maart 2018

Hi,
ik ben nog niet eerder op dit topic actief geweest. Had hem nog niet eerder gezien. Mijn uitgerekende datum is morgen. Het rommelt al een tijdje aan alle kanten, vooral snachts veel last van voorweeen maar helaas zet het tot nu toe elke x niet door. 
Ben de zwangerschap behoorlijk zat inmiddels. Mede door die valse weeen elke x (al sinds 2 weken) en hij zit behoorlijk tegen mn maag en ribben aan dus lichamelijk is het ook behoorlijk aan het tegenstaan. 
Hopelijk heeft hij er snel zin in om zich te laten zien. 
Veel succes alle andere die deze maand zijn uitgerekend! 

Halloo allemaal, 
Sammantha succes! Hopelijk komt de boel snel op gang! 
Zelf ben ik 30 Maart uitgerekend dus ik kan nog even maar ik zou het niet erg vinden als ze zich wat eerder aandient ?. 
Net 2 dagen met verlof maar ik veveel me nu al ? wel vandaag nog even ons vluchtkoffertje ingepakt... mocht het nodig zijn, k wil in principe thuis bevallen. Iemand nog tips wat ik daar in niet moet vergeten? 
Veel succes aan iedereen hier alvast! 

Hoi,
ik ben de 10e &uitgerekend van de tweede. Rommelt sinds vandaag behoorlijk. De eerste kwam met 40+2. Komt de tweede altijd eerder? Dan mag zn kleine broertje wel opschieten :p
wist niet dat er nog een forum met lotgenoten rond dezelfde uitgerekende datum was. Heb net een post aangemaakt. Ondanks een eerdere bevalling ervaar ik nu alles anders. Hopelijk zal de bevalling ook anders gaan. Zijn grote broer werd geholpen met de vacuum en kwam vervolgens met zn schouders vast te zitten. Het mag wel wat genakkelijker deze keer. https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/bevalling-in-aantocht/#new-post
Groeten,
Samantha

Hi Rowrow. 
Ik verveelde me ook vrij snel nadat mn verlof was begonnen. Had nog wel een to do lijstje maar ook die was na 2 weken helemaal gedaan. Nu nog steeds aan het wachten....en dat begint steeds langer te duren en de tijd lijkt wel steeds langzamer te gaan hahaha. 
Ik heb nog een zwembroek voor mijn man ingepakt mocht hij mij in het ziekenhuis onder de douche moeten bijstaan. Ook lippenbalsem o.i.d. schijnt wel prettig te zijn bij je te hebben. 
@skhoekman, ze zeggen dat over het algemeen de tweede eerder komt. Spannend! Hopelijk verloopt het allemaal wat soepeler deze x. Ook dat schijnt vaak wel het geval te zijn bij de tweede. Veel succes!

Hoi hoi,
die lippenbalsem is inderdaad nog een goeie.. ik jeb van mezelf altijd al droge lippen maar hoor steeds meer dat dat tijdens de bevalling nog erl erger kan zijn.. 
die zwembroek had ik inderdaad ook al ingepakt. En een schoon/droog shirt en Deo voor man lief ook. Die zal het vast ook niet gemakkelijk hebben ?

Hoi Allemaal, 
ik ben nog niet eerder op dit forum actief geweest maar ook ik ben op 31 maart uitgerekend van ons eerste kindje. Morgen dus 37 weken en gelukkig de grens bereikt om thuis te mogen bevallen. Ik ben al 17 weken thuis in verband met ernstige zwangerschapsmisselijkheid. En heel veel harde buiken de hele zwangerschap door! Mocht van de Arbo dus alleen nog maar rustig aan doen. Hierdoor ben ik het thuis zitten goed zat en alle kwaaltjes van de afgelopen weken erbij opgeteld mag de kleine meid zich van mij wel aandienen binnenkort. Afgelopen 2 dagen veel gerommel en heftige “menstruatie achtige” krampen. Lastig wanneer je dan gaat bellen naar de VK hebben jullie dat ook? Ook de hormonen spelen behoorlijk op afgelopen week. Vind mezelf soms echt een monster en het kost me gewoon moeite om aardig te doen af en toe! Hahaha... Ik begin nu veel vocht vast te houden vooral in mijn handen. Iemand nog tips?? 

Succes allemaal dames de komende weken! Ik kan niet wachten tot we ons kleine meisje kunnen knuffelen! 

Hallo, 
Ik ben nu 38+5 en 18 maart uitgerekend. Ben zo benieuwd of er al meer kindjes geboren zijn.
@mommyivank
Heel herkenbaar, ben nu zo'n 7 weken thuis en begin me nu te vervelen en ga nu echt wachten. Het rommelt bij mij nu ook al bijna 4 weken incl. Dagen met krampen en flinke harde buiken. De VK heeft mij ook al 2 keer onderzocht dat het er op leek dat het doorzette maar tot nu toe is het nog niet gebeurd helaas want verlang nu ook wel echt naar de kleine.. de laatste keer dat de VK kwam zei ze mij dat je met weeën een soort opbouwend fase hebt. In elke wee komt hij op, piekt en zakt weer. Ze adviseerde mij om de tijd op te schrijven dat hij op komt en dat hij weer weg is, gedurende een half uur ong. Kijk daarna hoelang elke wee duurde en naar de tussentijd.. als de tijdsduur een minuut of langer is en de tussentijd ong. 5 min dan kan je zoiezo bellen. Bij een echte wee schijnt de piek ook zo pijnlijk te zijn dat je je alleen daarmee bezig kunt houden. Bij bezorgdheid mag je ook altijd bellen, ook als je slecht slaapt door de harde buiken en krampen. Mijn VK zei ook nog dat een kruik kan helpen tegen de krampen. Bij voorweeen zakt de kramp, bij echte weeën geeft het wat verlichting.
Ik typ dit nu heel rustig en nuchter maar echt, ik ben ook zo onzeker als wat hierin.

Nu ik zover ben krijg ik steeds zoveel appjes met hoe gaat het, bijna zover he..
Heel fijn dat ze vragen hoe het gaat maar wordt een beetje gek en geïrriteerd van mensen die sturen bijna zover he... hoeveel dagen nog etc. Net of ik daaraan herinnerd moet worden, kan al niet wachten dus wrijf het er maar in, het kan zo nog 3 weken, laat me met rust denk ik dan.. ook dat ze zeggen, ik denk dat het dan komt, voel je al wat.. Net of ik iedereen wil vertellen als ik weeën heb/zou hebben..
Hebben anderen daar ook last van? Kan er een beetje lastig mee om gaan. Iemand tips ofzo?
Pff wachten duurt zo lang.. 
Hoop binnenkort hier toch nieuws te kunnen melden.
Succes allemaal!

Hier ook sinds gisteren menstruatie achtige krampen. Nu 37+2, laat maar komen hoor wij zijn er klaar voor.. ben benieuwd

Terug
Bovenaan