uitgerekend in mei 2009........

hallo allemaal

Ik heb vandaag een testje gedaan en daar kwam uit dat ik zwanger ben

helemaal blij natuurlijk
ik moet vrijdag voor het eerst naar de verloskundigen om te kijken hoe lang ik al ben
maar schat zelf in dat ik ook in mei ben uitgerekend:D

Hoi Nathalie, je moet je man wel meenemen hoor naar de intake! Ze gaan dan je hele geschiedenis doornemen, vooral ook medisch en ze zullen je man vragen naar eventuele ziektes en aandoeningen die in zijn familie voorkomen. Is wel zo handig als hij er dan direct bij is. Verder doen ze bij zo'n intake nog niets (is mijn ervaring), alleen dat soort gegevens verzamelen.
Wil iemand mij ook op het lijstje toevoegen (kom er niet aan toe om het uit te zoeken hoe het moet). Ik ben 38, 3e kindje, en wij willen zeker weten wat het geslacht is. Bedankt!

Groetjes van Simone

hallo dames,
wil iemand mij ook aan het lijstje toevoegen.
ik ben dus chantal 30 jaar en zwanger van de 2e. uitgerekend rond de 5e mei en ik heb 3 okt mijn intake pas grrrrr.....
ben nu erg moe na dagje lesgeven hier.... ga   straks met de benen omhoog thuis!
gr chan

bij mijn intake ( vorige zwangerschap) kregen we gelijk het hartje te horen...
ik heb trouwens gebeld en heb donderdag 11 sept me intake bij verloskundige, maar eerssssst as donderdag mijn echo :)))))))))))

Hey Meiden,

Vandaag bloed laten prikken en zojuist gebeld voor de uitslag. Ik ben hartstikke zwanger ! Maar dat wisten we natuurlijk al.
Over twee weken mag ik al voor de echo maar dan zitten we nog lekker in bella Italia. 23 sept staat nu genoteerd voor de eerste echo ! Spannend !
Alles gaat goed: heb weinig klachten. Van de ene kant maakt me dat onzeker en bang maar  gelukkig lees ik  bij jullie  veel dezelfde "klachtjes" en zijn er ook meerdere die nog niks-weinig last hebben.

Nog 3 dagen en dan gaan we lekker voor twee weken naar Toscane ! Heerlijk !

Gr. Sylvia

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Simone
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
overijssel
wel weten

Yvette

1e
1 mei

Klarie

3e
2 mei

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
zuid holland

Roos

4e
7 mei

hoi dames en mn nathalie!
ik zag dat jij ook op 5 mei bent uitgerekend! leuk!
wat zijn jullie vk allemaal vlot, jullie kunnen al zo snel terecht.....ik kan pas 3 okt...moet nog zo lan wachten hihihihihi
heb zo'n moeite om mijn mond te houden.......nog ff tot het weekend wachten.
ik merk nu al dat ik aan het uitdijen ben dat gaat echt nog sneller dan bij de 1e.... nog ff en ik kan het niet verbergen....zal toch geen 2ling zijnhihihihi.....

nog 1x om het lijstje compleet te maken;
chantal 30 jaar
zwanger van de 2e
3 okt vk
woon in zuid holland
willen het geslacht wel weten
groetjes

Terug
Bovenaan