uitgerekend in mei 2009........

dag dames !

ja chantal.. dat is nog lang wachten he ! ik mag ook pas 6 oktober
ik ben dan 10 weken zwanger. wel heel spannend allemaal
ondertussen allemaal zwangerschapsboekjes lezen. heb gister een 9 maanden afscheurkalender gekocht.. zoo leuk !

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in

Wel/Niet weten

Simone
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
overijssel

wel weten

Yvette

1e
1 mei

Klarie

3e
2 mei

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
zuid holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia
31
1e
9 mei

23 sept
Limburg
Wel weten

Hoi sinds gisteren weten we dat we 11 mei 2009 ons 4e kindje verwachten...spannend

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 20:55:49'));

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in

Wel/Niet weten

Simone
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
overijssel

wel weten

Yvette

1e
1 mei

Klarie
29
3e
2 mei

Friesland

niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie

1e
5  mei
9 sept

Drenthe

Joyce

1e
6mei
30 sept

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
zuid holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia
31
1e
9 mei

23 sept
Limburg
Wel weten

Simone        
38
3e

Wel weten

Samantha

1e?

Chantal
30
2e

3 okt
Z-Holland

Wel weten

Kind4

4e
11 mei

Hoi Meiden,  

ik heb het lijstje weer even aangevuld met wat nieuwe info.
Hoe i shet verder met jullie. Ik ben de hele dag wel wat 'vaagjes' (klinkt ook vaag, ik weet het). Maar kan me niet zo goed concentreren, ben erg moe en voel me niet helemaal lekker.
Heb vooral erg veel zin om iedereen te vertellen wat er aan de hand is, maar ja, we hebben nu eenmaal afgesproken om eerst de echo af te wachten. Morgen bel ik de vk voor een afspraak.
Oja, neem allemaal je man mee hoor! Een vriend van mij was een keertje niet mee gegaan naar de echo en toen bleek het vruchtje niet goed te zijn. Moest zijn vrouw het slechte nieuws alleen horen! Dat wil je ook niet toch.
Maar ik ga natuurlijk ervan uit dat we allemaal in mei een mooi en gezond kindje krijgen! Een echo is toch een zekerheidje en ook maakt het alles wat werkelijker, helemaal voor je partner.
Ik vewacht dat ik over 2 weken wel terecht kan, anders een weekje later. Ben benieuwd!

groetjes Klarie

Hoi meiden,

Jeetje wat veel reacties op dit topic!

Mag ik ook op het lijstje?
Nogmaals even mijn gegevens:

Anna 29 jaar, woon in Noord Holland, ben zwanger van de 2e, 1 mei uitgerekend en heb nog geen afspraak bij de vk gemaakt. Wij willen (net als bij de eerste) het geslacht niet weten.

@ Chantal, die snel groeiende buik heb ik ook hoor, niet normaal he?
Waar heb je trouwens zo'n shirtje besteld? Dat leek ons ook een mooie manier om het de opa's en oma's te vertellen.
Hebben jullie het jullie dochter al verteld?
Wij nog niet, lijkt ons beter om nog even te wachten, punt 1 omdat ze het misschien aan iedereen gaat vertellen en punt 2 dan moet ze nog zo lang wachten en voor zo'n kleintje duurt dat al gauw te lang.

Nou dames tot snel, ik ga mijn bedje opzoeken, heb vandaag gewerkt en ik ben doodmoe (de dag was niet om te slaan, ik ben ook niet zo gemotiveerd en snel afgeleid de laatste tijd, waar zou dat nou door komen... )

Groetjes, Anna

Hier vandaag bijzonder dagje
Maar dat kom ik jullie morgen allemaal uitgebreid vertellen okay
Is zoveel gebeurd vandaag. Ik ga morgen jullie berichtjes lezen
en op iedereen reageren. Maar ga nu naar bedje denk ik,
want ben echt kei moe en hoofdpijn.

Dikke nachtknufff van ons, hihih

Zoooooo lekker veel gekletst zeg... Ben ik ff een dagje niet er op geweest.. Hihi..
Omdat het zoveel is... Heb ik een oplossing bedacht om toch te kunnen onthouden wat ik wil vertellen...

Ik schrijf mijn verhaal in word... En plak en dan in topic.. Op deze manier is het gemakkelijk om telkens te lezen... :D:D

Yvette... Neej je bent zeker niet de enigste die moe is.... Is niet meer normaal bij mij... Ik slaap nu al paar dagen tussen de middag ff tenminste als ik vrij heb.... Haha
Ik denk inderdaad dat wel iedereen dat heeft de gedachte van gaat het wel goed... Maarja ik wil gewoon die eerste echo gezien hebben en dan zal dat wel over zijn... Tis gewoon nog gek nou, omdat enigste bewijs wat je hebt is de test..

Mama van leanne: welkom.... Leuke naam trouwens leanne..
Ik had al vrij snel kwaaltjes... Was aantal dagen voor nod heel duizelig.. Wat ik normaal nooit heb...

Sylvia wat een leuk verhaal van jou...!!!!!!! Wat een leuke manier ook om het je man te vertellen.... :) en wat fijn dat jullie nu zwanger zijn.. :D:D

Charida... Ook welkom!!!! Wat leuk 18 en zwanger.... Das echt jong :D:D, vind ik leuk...

Roos hahaha dat heb ik ook.. Ik vergeet ook vanalles... En ben zo verstrooid als maar wat hahahah....

Simone38.... Leuk dat je met ons mee komt kletsen... :D:D

Anne... Natuurlijk ook leuk dat jij meekletst.. :D:D ja ik ben berichtje voor berichtje aan het lezen en dan aan het typen... Dus vandaar iedereen apart aanspreken haha..
Dat lijkt me inderdaad een behoorlijke klap een mk krijgen... Wel fijn dat je eerder een echo krijgt dan... Kun je inderdaad zien of alles oke is.. !!

Mama iris... Hoihoihoi...... Dat jij kun afwachten met de vk bellen... Dat kon ik echt niet haha.. Maarja goed bij mij is ook de eerst.. Dus ik weet echt niet hoe het allemaal gaat haha...

Nathalie.... Hoi druif... :p hahaha..... Gezellig dat je ook hier komt mee kletsen.. :):)
Echt leuk he dat je op vakantie positief teste.. :D:D

Chan.. Wat een leuk idee dat tshirt voor je dochter.. :D:D weet je dochter het al eigelijk?!?

Lise... Ik ben erg moe laatste dagen... En zere borsten heb ik ook. Ik merk ook dat ze langzaam ook wat groter aan het worden zijn.. Nog niet zo erg. Maar klein beetje...
Mijn eetlust is ook vreemd... De ene keer heb ik mega honger.. En de keer daarna helemaal geen honger... Erg vreemd... Haha

Hahaha nathalie dat heb ik soms ook dat ik vroeg wakker wordt en dan niet meerin slaap kom... Maar uurtje later ben ik weer dood moe...

Mijn vriend gaat ook mee... Maar het handige is dat hij zelfstandig ondernemer is... :) dus kan het zich zelf inplannen...

Het schema is inderdaad erg mooi!!!!!!!!!
Mijn complimenten..
Mijn gegevens: 24 jaar... Limburg.... Wel weten...

Samantha... Leuk dat je er bent... Jij moet al snel naar vk zeg.....

Sylvia.. Lekker 2 weken naar toscane.. Heerlijk meid... Geniet er lekker van!!!

Klarie... Dat vage ken ik wel... Heb ik ook... Haha..
Het lijstje is wel beetje versprongen of niet?!?!

Zoooooo pfffff nu ben ik uigetiept... Haha....
Hier gaat alles... Erg moe... Niet meer duizelig... Vergeetachtig... Haha..
Mijn mannetje gaat wel mee naar vk... :D:D

Zo heb morgen weer ochtend dienst.... Moet om 7 beginnen.. Haha dus k ga maar vroeg slapen...:)

Ik kom morgen weer kijkje nemen... En dan klets ik weer wat over mezelf.. Haha.. Nu alleen gereageerd op andere...

Dikke kus joyce...

Terug
Bovenaan