uitgerekend in mei 2009........

haha...sorry voor lange bericht... maarja jullie moeten ja weten dat ik nog leef... hahaha... dadelijk denken jullie die komt ook niet meer.... haha..

nou slaap lekker... tot morgen..
xxx

Hoi, hoi,

Ook wij weten sinds gisteren dat we in mei onze tweede kindje mogen verwachten, fantastisch!
Erg spannende allemaal. We komen nl. uit België en ons eerste zoontje is daar geboren. Heb nu al de indruk dat de gang van zaken hier net even anders is.

Aan alle (toekomstige)moeders: geniet ervan!

Hoi,

Kan iemand mij aan het lijstje toevoegen, vind ik wel leuk! Ik ben 27 en  verwacht mij 2de kindje. We willen graag weten wat het gaat worden. Wij wonen in Noord-brabant.

Dank je!

hoi hoi!
gisterochtend een test gedaan en zwanger!!!
4 mei verwachten wij ons 1e kindje.
Ben 26 en kom uit Noord Holland....enneh ja ik wil weten wat het wordt.
Van de week even de dokter bellen.....
Nou ik ga richting werk....
Hier last van moe...en pijnlijke borsten en tepels...ik ervaar dat toch wel als vervelend.

Groet,
mammalein

hoi hoi

alles goed hier ..
iedreen wel van die rot kwaaltjes hihi..
ik ook bah.. ben zooooow moe heb ik met Mart niet zow gehad, en heb vooral snachts veel banden pijn en last van mijn darmen :S

verder gaat het goed en groei ik al lekker.
ik ben het tabel aan het door kijken geweest, en sommige dames mogen al vrij snel een echo gaaaaf man.. ik wil ook hahaha.. ma ja ff tot 9 okt wachten... duurt nog ff.

ben nu ook erg druk met mijn kleine mannetje die heeft koorts.. krijgt nog meer tandjes door..zieluggg

en moeder voor moeders komt zo ik ga een poging wagen..

misschien tot strax.. daaaag

groetjes simone
mv Mart en ?

hallo anna en joyce, nathalie  en alle anderen,
nee ik heb het mijn dochter echt nog niet verteld, maar er gebeurde vanochtend iets heel bijzonders waar ik enigszins van slag van ben; mijn dochter zat voor me tijdens het aankleden en toen pakte ze mijn buik vast en toen zei ze; mama heeft een baby in de buik en die is heel klein he???????!!!!! en toen kuste ze mijn buik. ik vond het zo bijzonder en vreemd dat dat gebeurde.....ze kan het echt niet weten....voelen ze het soms aan hihihihi!??????
maar ik groei snel hoor, veel sneller dan bij de 1e ik zie het gewoon al niet normaal......
nou tot spreeks chan

Goedemorgen meiden, ik ga weer een bijlezen wat jullie allemaal gezegd hebben en het lijstje ff bijwerken voor jullie. Zie dat jullie al zijn begonnen met invullen, leuk hoor! Daarna zal ik ff vertellen hoe mijn dag gisteren was. Tot strakkies. Kom jullie ff een hele fijne dag wensen.

Liefs Nathalie

Zo het wordt steeds gezelliger hier met al die zwangere meiden die in mei zijn uitgerekend. Gisteravond is Moeders voor Moeders langs geweest en was het toch wel weer even spannend wat de HcG test zou aangeven, maar het streepje is nog nooit zo duidelijk geweest. Allemaal info en leuke dingetjes gekregen. Een nachtlampje omdat ik  zelf de flessen naar een depot moet brengen. Een heel informatief boek, een tijdschrift en omdat ik me al zo vroeg had aangemeld een fotolijstje voor de eerse echo-foto.

Verder gaat het goed met de kwaaltjes. Ben alleeen wel ontzettend snel moe en opgebrand. En de laatste 2 dagen ontzettend pijnlijke borsten. Maar goed, we weten waar het van komt.

Terug
Bovenaan