uitgerekend in mei 2009........

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Mama_Iris
29
2e
1 mei

N-Holland
Niet weten

Klarie
29
3e
2 mei

Friesland
Niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Nathalie
24
1e
5  mei
9 sept

Drenthe
Weet nog niet

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30
sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23 sept
Limburg

Simone        
38
3e

Wel weten

Samantha

1e

Chantal
30
2e

3 okt
Z-Holland
Wel weten

Kind4

4e
11 mei

Natasja
27
2e

N-Brabant

Meteen maar ff word geopend en dan reageren op iedereen, hopelijk lukt het dalijk om te pakken dan.

Sylvia ik herken het heel erg hoor dat je denkt help ik voel helemaal niks of zeer weinig. Maar dan ga je nadenken en voel je dus eigenlijk toch wel wat, al is het niet in alle hevigheid. Denk dat wij gewoon een beeld hebben van kei misselijk zijn, spuigen e.d. Nou ben wel blij dat ik dat (nog) niet heb hoor. Maar soms denk ik wou dat ik duidelijk teken kreeg dat het echt is, hihih. Denk dat dat beetje bij beetje wel komt. Volgende week dinsdag naar VK dus das ook allemaal spannend en nieuw hè.  Dat benauwde gevoel   en niet lekker zijn in een winkel herken ik wel hoor. Ik merk dat ik niet teveel moet willen en teveel moet doen. Ik heb me nog niet gewogen, dus geen idee hoe mijn gewicht is. Maar merk wel dat alles minder makkelijk zit hoor.
Hi Klarie, heb je de vk inmiddels al gebeld?
Ik heb zo goed mogelijk het lijstje proberen bij te werken hoor. Omdat een aantal meiden zelfde naam hebben heb ik met nicknaam ingevuld, dan weten we ook wie er bedoeld word. Ik heb niet alles kunnen terug vinden. Dus ontbreken er gegevens geef maar ff door als jullie tijd hebben okay?
Welkom alle nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee kletsen hoor. Het word al drukker hier. Mama Natasja je het je uitgerekende datum nog niet verteld, hihih.

Bijzonder Twino (sorry  ik schrijf je naam verkeerd, maar kweet het niet meer) dat je meedoet met moeders voor moeders. Ik weet nog niet goed of ik wel of niet mee ga doen. Omdat dit de 1e kleine is, en alles is al zo nieuw. Maar vind het wel heel bijzonder project. Maar doordat ik het zo druk heb met revalidatietherapie en op mezelf moet letten weet ik niet of het wel red allemaal. Gelukkig deze week geen revalidatie, dus kan nog ff rustig aan doen

Ik ga ff vertellen hoe mijn dag gisteren was, hihih

Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Mama_Iris
29
2e
1 mei

N-Holland
Niet weten

Klarie
29
3e
2 mei

Friesland
Niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Mammalein
26
1e
4 mei

N-Holland

Nathalie
24
1e
5  mei
9 sept

Drenthe
Weet nog niet

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Simone        
38
3e

Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Natasja
27
2e

N-Brabant

Zoals jullie weten hebben wij thuis tv & internet problemen. Gelukkig kon ik soms ff online op een onbeveiligd netwerk, maar die viel steeds vaker weg. Dit werkte dus voor geen meter. Mijn vriend was bij zijn baas gaan werken. Maar daar met zijn tweeën in een werkkamer ging ook niet echt. Want dan horen klanten wat er gezegd word enzo. Dus dat wil wel voor ff maar niet dagennn. Gisteren heeft een collega van mijn @home gebeld. Nou wat een drama zeg. Om lang verhaal kort te maken, we hebben voorlopig nog geen tv & internet meer. Dus daar zitten we dan. Weten niet wanneer we weer tv & internet hebben. Kan over paar dagen zijn, maar ook pas over 10 werkdagen. Dus er moest een oplossing komen. Mijn ouders hebben het goedkoopste van het goedkoopste internet, dus dat was geen optie. Mijn vriend zijn telefoon gaat namelijk ook over internet aansluiting. Dus toen hadden we als optie bij mijn vriend zijn ouders thuis te gaan werken. Maar die wonen 2,5 uur bij ons vandaan. Gelukkig heb ik deze week nog geen revalidatietherapie, dus we hebben mijn schoonmams gebeld. En uiteraard was het geen probleem, zijn hier altijd welkom! Dus ikke al een glimlach. En mijn vriend zei al, dan kunnen we het ook aan mijn ouders vertellen, hihih.

Gistermiddag heb ik mijn vriend naar zijn baas gebracht en ben ik de stad in gegaan. Cadeautjes kopen voor de opa's en oma's. Laatst had ik al een fotolijstje gezien waar echo foto in kan. Maar die was er nu niet meer grrrrr, dus ik iets anders bedenken en verder zoeken. Uiteindelijk heb ik voor mijn paps & schoonpaps een rompertje gekocht van: Ik ben opa's trots! Voor mijn mams heb ik een kinderwagenbedeltje van pandora gekocht. Mams heeft met haar verjaardag pandora armband gehad en is er helemaal weg van nu. Dus dat vond ik wel toepasselijk. En voor mijn schoonmams uiteindelijk toch een echo foto lijstje gevonden met een speen: I Love Oma!

Toen heb ik mijn vriend weer opgehaald bij zijn baas. Ondertussen ff naar de C1000 geweest om stukjes ontbijtkoek te halen voor 's ochtends en groente. Maar toen vertelde mijn vriend dat hij vanavond al weg wou. Zodat hij vandaag thuis kon werken. En dat we het zijn ouders konden vertellen, want die vertrekken donderdagavond naar Luxemburg. Omdat mijn ouders nog niks van onze plannen wisten om bij naar mijn vreind zijn ouders te gingen zijn we daar langs gegaan. En wouden we heel graag mijn ouders het ook alvast vertellen. Wel zo eerlijk hè. Want dan kunnen ze samen bellen enzo.

Bij mijn ouders aangekomen waren mijn broertje & zijn vriendin er ook. Dus ik zei wacht ff ik moet ff iets uit de auto pakken. Dus mijn broertje zei, kunnen wij weg? Nee dus! Toen heb ik eerst mijn ouders cadeautje gegeven. Mijn paps had als eerder het cadeautje open. En helemaal het rompertje tegen zijn gezicht helemaal in tranen. Dus iedereen had zo iets wat is er, wat heb je, wat is dat? Dus ik ook in tranen en zei tegen mama van maak jij je cadeautje nou maar open. Mijn broertje naar mijn vader gelopen om te kijken wat hij in zijn handen had. En toen zag mijn mams die kinderwagen bedel: ''ohhh is het echt waar?'' Helemaal in tranen! ''Ben je zwanger? Echt waar?'' Mijn paps kwam naar me toe, helemaal stevig knuffelen. Ik had mijn broertje en zijn vriendin klein fotolijstje gegeven met aan de bovenkant hobbelpaardje. Daar wou ik gedichtje in doen, maar doordat ik niet wist dat hij bij mijn ouders was had ik dat nog niet klaar. Maar vond het lullig om hem dat nog niet te geven. Dus dan maar niet ingepakt enzo. Later heb ik hem het gedichtje gesmst. Mijn ouders en broertje en vriendin zijn echt super blij! Mijn broertje zei tijdje terug al: ik word toch geen oom hè? beetje cool enzo. Maar nu hoorde ik van mijn mams toen ik die gisteravond nog ff belde dat hij in de berging/rookruimte, waar mijn mams, vriend & broertje hadden gerookt had gehuild. Lief hè! Dat hij zo blij voor ons was enzo.

Deel 1 van missie was dus geslaagd. Toen op naar mijn schoonouders! Ik wou in het echo foto lijstje van mijn schoonmams heel graag gedichtje doen. Maar die had ik dus niet meer kunnen zoeken op het forum, ja ffies, maar kon ik niet vinden. Ik dacht dan maar zonder, maar kreeg daar in de auto spijt van.
Dus ikke denken en denken. Ff later bedacht ik me volgens mij heb ik dat gedichtje in word opgeslagen op mijn laptop. Maar kon de laptop niet pakken, dus toen wij gingen tanken heb ik de laptop gepakt en gekeken. Ja hoor ik had hem. Ik had een leuke kaart gekocht met tekst opa & oma. Twee oudere mensen erop met in midden een kindje. Grappig getekenend, zag ik bij intertoys! Daar heb ik dus op een parkeerplaats het gedichtje ingeschreven, omdat ik het cadeautje niet meer kon open maken.

Aangekomen bij mijn schoonouders ben ik eerst naar de wc gegaan, omdat ik nog kaart moest schrijven voor mijn zwagertje. Nu bleek dat mijn schoonpaps in Frankfurt zit voor filmbeurs. Ships! Mijn vriend had al bij zijn broertjeboven gekeken en gevraagd of ie naar beneden kwam. Die was namelijk eind aug jarig dus hadden cadeautjes mee. Ik uiteindelijk nog een keer geroepen. Toen mijn schoonmams naar de wc was zei mijn vriend dat hij heel graag cadeautje al wel wou geven. Omdat zijn vader pas donderdag terug komt. En hij was in de auto al helemaal zenuwachtig. Hij trilde helemaal en dit kwam niet van niet gerookt te hebben zei hij, hihih. Toen ik hem in de auto het gedichtjevoorlas dat ik wou geven, had hij helemaal tranen in zijn ogen, zo lief! Mijn schoonmams maakte het cadeaupapier van de speen los en zag Bibi staan. Dus helemaal in tranen: "'Is het echt waar? Ben je zwanger? Ohhh wat goed, wat fijn'' Dus helemaal knuffelen enzo en zoenen. Komt mijn vriend zijn broertje beneden. Nou die konden we nog geen kaart of cadeautjes geven of mijn schoonmams riep: ''Je word OOM'' Dus die dansje in de kamer maken, ik word oom ik word oom, hihih. Knuffel en zoenen, onwijs leuk! Dus toen hebben de cadeautjes maar uitgepakt, hihih

Mijn schoonmams heeft mijn schoonvader een sms gestuurd. Maar die zit waarschijnlijk in een film
Dus ben benieuwd wat hij terug stuurd. Maar dat horen we vandaag dan wel. Mijn vriend gisteravond laat alles boven nog aangesloten en is daar nu aan het werk.

Ik had gisteravond laatt mijn ouders nog ff gebeld. En mams kon het nog niet geloven en papa ook niet
Ging van alles door ze heen en helemaal in een roes enzo. Mama zei ook nog: ''Dat ik dit nog mee mag maken'' want mijn mams heeft paar keer een beroerte gehad. En hoorde gisteravond ook dat het niet zo goed ging met Oma, die was voor controle geweest voor haar hart en had verkalkingen en zag er allemaal niet zo goed uit. Ze moet rustig aan doen. Dus als we terug zijn, dan wil ik het wel zo snel mogelijk ook aan hun vertellen. De rest van de familie & vrienden vertellen we het pas als we echo hebben gehad.

Sorry tis hele lap tekst geworden, maar wou dit toch ff met jullie delen, hihih

Liefs nathalie

Hey Meiden,

Ff Snel tussendoor. Vandaag mega veel last van krampen/steken in mijn buik, rond mijn navel en zelfs onder mijn borstbeen !
En koud tot de mach 1000 !!!
Moe met de hoofdletter M en af en toe wat misselijk. Duizelig. En ik heb meer behoefte aan eten. Mijn buik is opgezwollen.
Pffff......maak me zorgen om die krampen !!!

Gr. Sylvia

ps. Reageer snel op jullie berichtjes !

Hoi alle mei 2009-mama's,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Willen jullie mij ook toevoegen aan het lijstje? Ik ben uitgerekend op 3 mei, 5,5 week zwanger en heb al een zoontje Stijn  van 3 jaar. Ik ben 36 jaar en woon in Zuid-Holland. Wij willen het geslacht wel weten.
Wat me opvalt, jullie verhalen lezend,  is dat er grote verschillen bestaan tussen wanneer je voor het eerst naar de VK mag en een echo krijgt. Hier mag ik pas bellen als ik 6 weken zwanger ben voor een afspraak in week 8/9. De eerste echo krijg ik pas in week 12. Echt boffen als je dat allemaal eerder hebt, want zoals iemand al schreef, je hebt alleen die positieve test en dat is allemaal nog zo onwerkelijk! Behalve zere borsten heb ik verder nergens last van. Wel  al een buikje, want al mijn broeken zitten ineens  erg strak.
Mijn vorige zwangerschap kreeg ik vanaf 10 weken last van bekkeninstabiliteit, dus morgen ga ik starten met het trainen van mijn buikspieren onder begeleiding van de  fysio.

Groetjes
Lies

Welkom Lies, ben jij de mama van Stijn van het topic: overgewicht en zwangerschap?
Ben zoooo benieuwd, vertel vertel! Ik zal je ff op ons lijstje zette meis, gefeliciteerd!

Syvlia, heeft het misschien te maken met dat je niet zo goed naar de wc kan? Ik had vannacht namelijk raar gevoel in mijn buik, niet fijn. Waren niet echt kramen ofzo geloof ik. Hoop dat het snel wat wegtrekt meis. Misschien hoord het er allemaal bij.

Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e