uitgerekend in mei 2009........

Hoi Hoi allemaal

Heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wij hebben afgelopen wekeind een test gedaan en het was een mooie roze streep die maar steeds rozer werd.IK heb afgelopen maandag ( en zelfs vanochtend nog) en test gedaan en hij was weer roze dus word nou met de dag blijer.
Mijn vriend en ik waren al iets meer als jaar aan het proberen en waren heel blij dat het nu gelukt is.

Ik wilde ook graag aan jullie lijstje toegevoegd worden, vond het er erg leuk uit zien. Wij zijn nu +/- 5,5 week zwanger van ons 1e kindje en ben (als alles goed gaat,) volgens de calculator uitgerekend op 3 mei. Wij hebben onze 1e afspraak op 25 september bij de verloskudige en krijgen dan ook meteen onze 1e echo (ben da 8/9) weken Ik zou echt niet kunnen wachten tot de 12 weken. Wij willen wel graag straks een 20 weken echo en dan het liefst in 4D zodat we ons wonder van alle kanten kunnen bekijken maar we hoeven niet perse te weten wat het word, want er natuurlijk nog steeds een kans dat het iets anders is.

Wij vertellen het onze ouders en mij zussen pas als we de 1e echo hebben gehad zodat we toch een beetje zekerheid hebben.
Verder zijn er nog 3 andere vriendinnen van ons zwanger die allemaal rond die tijd zijn uitgeteld. Dus zijn wij voor de vrienden groep iets minder speciaal maar voor mijn ouders en schoonouders des te meer want het is voor allebei het 1e kleinkind

Ik kan echt niet wachten tot we naar de verloskundige zijn geweest en we kunnen gaan vertellen dat we een klein wondertje verwachten.

Groetjes Wendyralph

Hoi Nathalie,

Ik ben niet de mama van Stijn van het topic over overgewicht alhoewel ik helaas wel een kilo of 10 te zwaar ben.  Ik zit al best  lang op het forum (vanaf 2004) alleen de laatste tijd  voornamelijk bij 2-3 jaar. Misschien dat je me daar van kent? Vooral in het begin was ik een beetje verslaafd aan het forum.

Gr
Lies

halloo aanstaande mama's !

dankjewel joyce, 18 is idd jong maar ik heb er totaal geen   moeite mee haha..
alles goed bij jou ?

het word trouwens al een heel mooi lijstje he !
ik zie mezelf er alleen nog niet opstaan :p

Hi Charidaa, ik weet je gegevens niet meis, dus kon je niet op het lijstje zetten
Zou je die aub door willen geven.

Mama van Stijn, dit is onze 1e kleine dus dan ben jij een andere mama van stijn, hihih. Maar niet minder gefeliciteerd hoor!

Hier vanavond moorkop gegeten en twee koppen koffie, nu niet echt lekker. Bah die 2e kop koffie viel me echt niet lekker. Mijn mams had nog gebeld. Ze is helemaal van slag. Mijn ouders willen het wel van de daken schreeuwen, maar ben nu ongeveer 5,5 week zwanger, dus dat doen we nog maar ff niet hè. Mijn paps had het wel tegen een collega gezegd. Op mijn broertjes werk merkte een collega dat er iets met hem was. We hebben in het leventje al heel wat meergemaakt dus ze was bezorgd. Toen heeft mijn broertje het geheimpje maar moeten opbiechten. Die is ook helemaal blij! Vanavond goede vriend/min of meer broer van mijn vriend een leuke klaar gegeven. Nou je moest die smile op zijn gezicht zien. Hij zei: ''In mei pas?'' hahah

Ik zal ff Wendyralph op ons lijstje zetten. Gefeliciteerd meis! fijn dat je al weet wanneer je echo mag. Ik mag 9 sept naar de vk ben erg benieuwd wat me daar te wachten staat.

Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Mama_Iris
29
2e
1 mei

N-Holland
Niet weten

Klarie
29
3e
2 mei

Friesland
Niet weten

Mam v.Stijn
36
2e
3 mei

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph

1e
3 mei
25sept
25sept

Niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Mammalein
26
1e
4 mei

N-Holland

Nathalie
24
1e
5  mei
9 sept

Drenthe
Weet nog niet

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Simone        
38
3e

Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Natasja
27
2e

Hoi,

Ik ben uitgerekend op 1 mei. Ben nu zwanger van de tweede en merk dat het toch heel anders is dan zwanger zijn van je eerste kind. Ik ben zekerder van mijn lijf doordat ik het al een keer (eigenlijk 2) heb meegemaakt en dat is toch wel heel prettig. Je weet wat er gaat komen. Ik voel me ook beter dan bij de eerste. Niet dat ik misselijk was ofzo, maar ik voelde me toen heel moe en dat heb ik nu niet. Komt natuurlijk doordat je als moeder van een kindje van 2 chronisch moe bent 0Mglfotq. Dan merk je het nu minder. Ook heb ik veel minder trek dan de eerste keer. Toen at ik me een versuffing. Nou, dat heb ik geweten. Ik heb er een jaar over gedaan om weer op mijn oude gewicht te komen. Dat wil ik niet meer, dus let ik nu goed op wat ik eet. Dus dames, laat je niet gaan, want je krijgt er spijt van!

groetjes,
Paula

Hoi,

Ik ben uitgerekend op 1 mei. Ben nu zwanger van de tweede en merk dat het toch heel anders is dan zwanger zijn van je eerste kind. Ik ben zekerder van mijn lijf doordat ik het al een keer (eigenlijk 2) heb meegemaakt en dat is toch wel heel prettig. Je weet wat er gaat komen. Ik voel me ook beter dan bij de eerste. Niet dat ik misselijk was ofzo, maar ik voelde me toen heel moe en dat heb ik nu niet. Komt natuurlijk doordat je als moeder van een kindje van 2 chronisch moe bent 0Mglfotq. Dan merk je het nu minder. Ook heb ik veel minder trek dan de eerste keer. Toen at ik me een versuffing. Nou, dat heb ik geweten. Ik heb er een jaar over gedaan om weer op mijn oude gewicht te komen. Dat wil ik niet meer, dus let ik nu goed op wat ik eet. Dus dames, laat je niet gaan, want je krijgt er spijt van!

groetjes,
Paula

ik heb 29 september de 1ste echo. Wij willen wel weten wat het wordt. Lekker makkelijk!

Terug
Bovenaan