Hoi meiden,
ja, ik heb gister de verloskundige gebeld, ze was een beetje verrast me alweer aan de lijn te hebben maaar vond het natuurlijk erg leuk. (mijn oudste is van februari 2006 en de tweede van juni 2007, dus gaat wel een beetje snel zo!)
Ik heb een afspraak voor een termijn echo op 23 sept en een intake op 26 sept.
In oktober krijg ik dan nog een 12-weken echo.
Op basis van allerlei ingewikkelde programmas kwam ze uit op een uitgerekende datum van 27 of 28 april. NOu, dat wordt vanzelf we bevestigd bij de termijn echo', maar als ze gelijk heeft wordt ik natuurlijk wel opeens een april mama ipv een mei mama.
ach, we zien het wel...
Ik kon ook een week eerder al voor de eerste echo, maar dan moest ik midden op de dag en mijn man wil ook graag mee, we werken allebei op dinsdag, dus als het na werktijd kan, is het beter. Gelukkig is de afspraak ook nog onder creche-tijd, dus we kunnen daarna gewoon de meiden ophalen, hooguit wat later dan normaal. Prettig geregeld zo!
Verder gaat het wel aardig hier, begin steeds meer last te krijgen van die vage misselijkheid en nog steeds aardig moe en moeite met concentreren.
Heb nog ee soll. gesprek gehad, maar dat ging gelukkig wel aardig goed. Ben benieuwd wat daar uitkomt, hoewel ik nog niet zeker ben of ik ook echt overstap, heb het ok wel weer goed naar mn zin hier en er komt al genoeg op me af. Blijft een dilemma. En als je wel gaat, hoe ga je dan om met een zwangerschap? daar heb ik het natuurlijk niet over gehad, maar ...
Nou, dilemma's genoeg. soms zou je zeggen, als ik nou niet werkte, dan hoefde ik ook geen rekening te houden met dit soort dingen en dat zou dan wel wat makkelijker zijn. Maar dan waren er vast wel weer andere zaken...
Leuk verhaal trouwens, nathalie, over het vertellen aan je familie, ik ben volgens mij ook enorm emo op dit gebied, krijg daar gewoon een brok van in m'n keel, maf he! Wou dat ik het kon vertellen, maar we wachten de echo eerst af..Als die goed is, dan sturu ik een bos bloemen naar mijn ouders (die zijn de dag erna 33 jr getrouwd) met gefeliciteerd van Klarie, Roel , H en W en ....
ben benieuwd hoe snel ze dan aan de telefoon hangen!
groetjes allemaal!