uitgerekend in mei 2009........

hallo,
daar ben ik weer.....
ik heb gister een teamuitje gehad en moest 3 uur lang(!) wandelen door delft. heel leuk dat wel, maar ik was kapot.....
ben veel meer moe dan bij de 1e. en mijn darmen liggen geloof ik ook overhoop, maar dat allemaal voor een heel goed en leuk doel!!!!!!
ik was vergeten te melden op welke site je evt een aankondigings t-shirt kon maken het is;www.simplycolors.nl
heel leuk....heb hem nog niet binnen....hoop m voor t weekend te krijgen want dan ben ik van het geheim af hihih
x chan

Dag dames, ben ik weer! De eerste afspraak met de VK staat op 30 september a.s.! Bij ons tweede kindje gingen we kort daarna in het ziekenhuis voor een eerste echo, dus zo rond de 10 weken. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Wil iemand dit op het lijstje toevoegen? O ja, ik kom uit Overijssel.
Hier verder nu echt bij vlagen super misselijk, geen eetlust en als ik dan eet misselijk tot en met. En ik ben heel licht in mijn hoofd, er blijft maar weinig hangen zeg maar.... Ik onderga het maar gewoon, het gaat vanzelf weer over! ;)
Groeten van Simone

Hoi meiden,
ja, ik heb gister de verloskundige gebeld, ze was een beetje verrast me alweer aan de lijn te hebben maaar vond het natuurlijk erg leuk. (mijn oudste is van februari 2006 en de tweede van juni 2007, dus gaat wel een beetje snel zo!)
Ik heb een afspraak voor een termijn echo op 23 sept en een intake op 26 sept.
In oktober krijg ik dan nog een 12-weken echo.
Op basis van allerlei ingewikkelde programmas kwam ze uit op een uitgerekende datum van 27 of 28 april. NOu, dat wordt vanzelf we bevestigd bij de termijn echo', maar als ze gelijk heeft wordt ik natuurlijk wel opeens een april mama ipv een mei mama.
ach, we zien het wel...
Ik kon ook een week eerder al voor de eerste echo, maar dan moest ik midden op de dag en mijn man wil ook graag mee, we werken allebei op dinsdag, dus als het na werktijd kan, is het beter. Gelukkig is de afspraak ook nog onder creche-tijd, dus we kunnen daarna gewoon de meiden ophalen, hooguit wat later dan normaal. Prettig geregeld zo!
Verder gaat het wel aardig hier, begin steeds meer last te krijgen van die vage misselijkheid en nog steeds aardig moe en moeite met concentreren.
Heb nog ee soll. gesprek gehad, maar dat ging gelukkig wel aardig goed. Ben benieuwd wat daar uitkomt, hoewel ik nog niet zeker ben of ik ook echt overstap, heb het ok wel weer goed naar mn zin hier en er komt al genoeg op me af. Blijft een dilemma. En als je wel gaat, hoe ga je dan om met een zwangerschap? daar heb ik het natuurlijk niet over gehad, maar ...
Nou, dilemma's genoeg.   soms zou je zeggen, als ik nou niet werkte, dan hoefde ik ook geen rekening te houden met dit soort dingen en dat zou dan wel wat makkelijker zijn. Maar dan waren er vast wel weer andere zaken...

Leuk verhaal trouwens, nathalie, over het vertellen aan je familie, ik ben volgens mij ook enorm emo op dit gebied, krijg daar gewoon een brok van in m'n keel, maf he! Wou dat ik het kon vertellen, maar we wachten de echo eerst af..Als die goed is, dan sturu ik een bos bloemen naar mijn ouders (die zijn de dag erna 33 jr getrouwd) met gefeliciteerd van Klarie, Roel , H en W en ....
ben benieuwd hoe snel ze dan aan de telefoon hangen!

groetjes allemaal!

hi nathalie !
oo sorry dat is niet zo slim van mij !
mijn naam is dus Charida ik ben 18 jaar en zwanger van mijn 1e kindje, ik ben uitgerekend op 4 mei en op 6 oktober ga ik naar de vk
ik woon in noord-holland en wij willen wel graag weten wat het gaat worden :D

ik zie dat jij al snel naar de vk mag he ! spannend hoor.
ontzettend fijn dat je allemaal leuke en lieve reacties kreeg op het geweldige nieuws :D
het is vast moeilijk voor je moeder om zo lang haar mond nog dicht te houden. voor jezelf trouwens ook of niet, je bent natuurlijk zo blij !

akkie, gefeliciteerd met de zwangerschap van je 2e kindje !

Dag dames,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Nicole ben 30 jaar en heb een zoontje die  eind oktober alweer 2 jaar wordt. Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben van nr.2, erg spannend allemaal, omdat ik een onregelmatige cylus had weet ik niet precies wanneer ik uitgeteld ben ik denk midden mei. Maar omdat de verloskundige dit wat zekerder wil weten moet ik dadelijk bij haar een verwijskaart halen voor een termijnecho.

Groetjes Nicole

Hallo Dames,

Hier meld zich nog een trotse mama aan ik verwacht ons kindje begin mei.
Wij zijn pas in juni gestopt met de pil en wij hadden een jaar ervoor uitgetrokken.

Wij zijn zeer gelukkig hebben al een afspraak gemaakt met de VK over 5 weken dan zijn we 10 weken zwanger met echo en luisteren naar het hartje het wordt voor ons opgenomen op DVD echt super.

Dan gaan wij het onze ouders vertellen via de DVD over ons kleine wondertje.
Ik moet zeggen heb tot nu toe nog geen last van zwngerschapkwaaltjes.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Groetjes een trotse mama chantal

hey ladies...

welkom nieuwe aanstaande mama's...
nou het lijstje raakt al aardig gevuld he... leuk.. :)

Hier gaat alles oke...
nog wel moe... :(

pfff ik heb snoep zin........... en dat wil ik eigelijk niet.... want heb geen zin om als de kleine er is... 10 kilo te zijn aangekomen....
mja ik ga morgen weekendje weg.. en vanaf maandag ga ik maar goed er op letten... niet meer snoepen enzo.... haha..
ben een snoepkont.. en als ik snoep komen kilootjes er meteen aan.... haha...

nou ikke ga mijn tas in pakken... ik spreek jullie na het weekend weer..... of misschien morgen vroeg nog... of straks haha...

xxx

hoi allemaal
ik ben daniella, 33 jaar, en zwanger van de derde. heb nu twee jongens. bij de eerste wilden we het niet weten, bij de tweede wel, en nu niet. vond het toch niet zo leuk om te weten, het spannende is er een beetje af.
ik woon in belgie, en wilthuis bevallen. bij de 1e was het in het zhuis en bij de 2e thuis in bad.   heerlijk!!
oh en symtomen? superchagerijnig, vergeetachtig, warrig, huilerig, voel net een uitgezogen dier (geef nog borstvoeding, en dat andere wezentje in mijn buik neemt de rest van de overgebleven energie) en heel blij met deze derde, maar ook heel bang (bbz gehad hiervoor)

Terug
Bovenaan