uitgerekend in mei 2009........

hoi allemaal
ik ben daniella, 33 jaar, en zwanger van de derde. heb nu twee jongens. bij de eerste wilden we het niet weten, bij de tweede wel, en nu niet. vond het toch niet zo leuk om te weten, het spannende is er een beetje af.
ik woon in belgie, en wilthuis bevallen. bij de 1e was het in het zhuis en bij de 2e thuis in bad.   heerlijk!!
oh en symtomen? superchagerijnig, vergeetachtig, warrig, huilerig, voel net een uitgezogen dier (geef nog borstvoeding, en dat andere wezentje in mijn buik neemt de rest van de overgebleven energie) en heel blij met deze derde, maar ook heel bang (bbz gehad hiervoor)

Hoi, Sandra hier en zwanger van nummer 2 heb er 3 testen aan gespendeerd en de laatste was het duidelijks. Begin mei uitgerekend, VK gebeld en eind september mogen we lanskomen.
Wil hierbij iedereen die zwanger is felicteren, leuk te lezen van elkaar.
We houden elkaar op de hoogte.

hoi sandra!
leuk ook nummer 2!
En wat erg dat je het gewoon niet kunt geloven he?
ik heb er ook verschillende testen tegenaan gegooid, omdat ik eerst te vroeg testte met een heel vaag lijntje. de volg dag negatief en toen een paar dagen later toch echt heel positief!
ben enorm blij.
hoe oud is je andere kindje?
ik heb wel momenteel last van mijn buik; darmen en ook wel steken en krampen. hebben jullie dat ook?
mijn vriendin zegt dat dat goed kan omdat de baarmoeder zich weer opnieuw moet vormen!!! hoop het maar....
dikke x chan

Zojuist de VK gebeld.
27 september 1e echo
30 september intake

De echo is eerder dan het intakegesprek omdat ik graag 's avonds het intake gesprek wilde hebben i.v.m. werk. Dat kon gelukkig allemaal.

Groetjes,
Mamalein

hoi hoi
hier nog een mei mama..
ik vind het wel spannend allemaal want ik heb drie maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
nu heb ik veel buikpijn( wat wel stress zal zijn)
dinsdag 9 sept krijg ik mijn eerste echo om te kijken of het goed zit hopelijk kan ik daarna nog blijer worden..
gefeliciteerd allemaal en hopelijk kunnen we nog veel kletsen over onze kids..

Hallo Meiden,

Ik heb even niet bijgelezen..

Hier gaat het even  iets minder.
Gisteren donker rood bloedverlies en de rest van de dag oud bruin.
Wel weer contact gehad met de verloskundige.. Zij heeft zoiets van je moet momenteel even niets doen. Bed en Bankrust en lekker boekje lezen en niet druk gaan zijn. Dan kan het zijn dat het vruchtje wel nog goed innesteld. Kan tot 8 weken namelijk, dat wist ik ook niet.
Dus dat advies natuurlijk opgevolgd en nu lig ik dan he :)
Het kan alle twee de kanten opgaan zegt zij dus we wachten gewoon af.
Probeer er alleen momenteel even niet teveel mee bezig te zijn dus vandaar mijn afwezigheid op het forum. Probeer het van me af te zetten.
Maandag heb ik gesprek en ik krijg wel snel een echo, om te kijken hoe het is..

Veel succes allemaal met de kwaaltjes..

Liefs,
Nancy

Hoi meiden,

Ik ga nu al afscheid van jullie nemen...Het is vanmorgen fout gegaan...Na bijna 6 weken...
Had al een tijdje last van flinke krampen, en nu blijkt het niet lang na innesteling in de baarmoeder al gestopt te zijn met groeien, vandaar de krampen...
't Is helaas niet anders, kan gewoon niet stoppen met huilen, maar weet dat er vast weer een nieuwe gezonde zwangerschap komt, daar wij tot nu toe altijd binnen 1 maand zwanger zijn.
Maar toch, dit was m'n 3e miskraam, het went nooit.
Het stomme is dat ik heilig overtuigd was dat het een jongetje was.(We hebben nu 3 meiden), tja, wat moet je met zoiets, 't is maar je gevoel, maar toch...
Ook was ik op m'n zusje's sterfdag (6 mei) uitgerekend, vond ik ook wel mooi....
Ik ga het allemaal even loslaten, en kijk over een paar maandjes wel weer verder wat we doen...
Ik wil jullie wel allemaal het allerbeste wensen en dat jullie maar de ALLERMOOISTE babietjes mogen krijgen volgend jaar.Ik ga in mei voor jullie duimen.
Groetjes Roos.

hoi Tallie,
mijn andere zoontje is net 8 (en weet het nog niet) ook ik heb zo af en toe een soort van menstruatiepijn gevoel en als ik afveeg een beetje lichtroze slijm. Maak me hier niet zo druk om want ik heb gelezen (en toen ik zwanger was van mn zoontje had ik dit ook) dat door het vormen van de baarmoeder er druk op komt te staan. Tis niet de hele dag door hoor. Heb zelf ook energie te over, wel af en toen een naar gevoel in de maag, vooral als ik vrietzaken ruik dan krijg ik een misselijkheidsgevoel dan maar snel doorlopen...hihi... en ik heb ook nergens trek in. Ik moet mezel aan het eten zetten anders zou ik niet eten haha. Leuk om zo over elkaar te lezen.

Terug
Bovenaan