uitgerekend in mei 2009........

Ik mag me bij jullie aansluiten. Heb net een testje gedaan en die was tot mijn grote vreugde en verbazing positief!!!! Had er deze maand eigenlijk niet meer zo op gerekend maar het is dus toch zo! Ik vind het tegelijkertijd weer heel erg eng, zal blij zijn als die eerste twaalf weken achter de rug zijn!!! Heb net uitgerekend dat ik rond 17 mei uitgerekend ben. Omdat ik bij ons eerste kindje een keizersnee heb gehad, willen mijn man en ik onder controle bij de verloskundige in het ziekenhuis. Hebben jullie meteen gebeld om een afspraak te maken met de verloskundige/gynaecoloog of wachten jullie daar nog even mee? Ik ben er alweer een tijdje uit geweest dus ik weet het even niet meer,hi,hi,hi.

Groetjes, Linda

Roos: Onwijs veel sterkte ! Ik denk aan je !!
Nancy: jij ook veel sterkte, ga heel hard voor je duimen !!

Hey Meiden,

Heb wel jullie berichtjes gelezen maar helaas geen tijd om te reageren. Net zo vlak voor de vakans een drukte van jewelste.....meestal he....
Morgen vertrekken we voor twee weken naar Toscane.
Hiero alles goed.....veel van mijn klachten zijn weg. Heb nu meer honger en ben helaas erg chagarijnig. Verder moe moe moe en nog eens moe, duizelig nog steeds, nog altijd vaak en veel plassen en meer afscheiding dan normaal.
Ga nu de laatste dingen doen en dan lekker naar bed !

Tot na mijn vakans......dan kletsen we gezellig verder.
Groetjes, xxx Syl.

Hallo allemaal,

Ik wil me heel graag bij jullie toevoegen. Ik ben 27 jaar en in mei getrouwd met mijn vriend waarmee ik 8 jaar samen ben.
We wilde graag na het trouwen aan kinderen beginnen. Het was na ons trouwen meteen raak maar helaas is die zwangerschap op een mk uitgelopen.
Vanaf vorige week weet ik dat ik weer zwanger ben maar omdat ik een paar dagen van te voren bij de gyn geweest ben en hij niks zag vond ik het nog erg spannend.
Maar vandaag weer bij de gyn geweest en hij heeft me verteld dat ik er gewoon van uit moet gaan dat het goed zit. Ik vind het nog steeds een beetje spannend! Maar heb er wel een beetje meer vertrouwen in, dus ik voel me vandaag helemaal happy en we durfen vanaf vandaag ervan uit te gaan dat ik zwanger ben.
Als ik het zelf goed uitgeteld heb ben ik 9 mei 2009 uitgeteld.

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er allemaal van!!

Groetjes

Hey,

Ik ben Mariska en weet sins woensdag dat ik zwanger ben... en de 8ste van mei 2009 als alles goed gaat uitgerekend.....

Ik weet alleen niet precies wanneer ik zwanger ben geworden... ben namelijk 6 julie met de pil gestopt en ben op 1 aug. volgens mij ongesteld geworden maar heel weinig en heel kort dus weet het nu niet meer precies....

Kan iemand mij vertellen wanneer je voor de eerste keer naar de vk gaat ook een al kunnen kijken hoever je bent???

Ik hoor het graag...

Groetjes

ps: iedereen gefeliciteerd!!

Hoi meiden,

Roos, sterkte!

Nancy, hoop voor je dat het niet doorzet!

Hier gaat alles prima. Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van. Mijn humeur is opperbest (mijn vorige zwangerschap was ik het zonnetje in huis van begin tot eind) en ik heb energie voor tien. Ik hoop dat het zo blijft.

Ik ben gisteren  begonnen met training van mijn bekken en buikspieren. De fysio was helemaal enthousiast over mijn zwangerschap. Sommige mensen reageren zo enorm leuk als je het vertelt. Daar kan ik echt ontroerd van raken.

Waar ik wel een beetje van baal is dat mijn buik  dik/opgezet is. Mijn broeken zitten zo strak dat het pijn doet. En ik ga toch echt met 6 weken nog geen zwangerschapskleding aanttrekken. Ben een beetje bang dat ik het eerdaags al op mijn werk moet gaan vertellen en dat vind ik nog veel te vroeg. Let nu heel erg op mijn eten (snoep helemaal niets en eet weinig) en probeer de komende weken veel te sporten in de hoop dat het helpt...

Volgende week de VK bellen voor een afspraak. Ik ben benieuwd! Ondanks dat het de tweede keer is, vind ik het toch allemaal weer leuk en spannend.

Groet

Lies

Hallo dames,

ook ik wil me graag bij jullie aansluiten, gister een positieve test in handen!
Ben 17 mei uitgerekend als het allemaal klopt!

Liefs

Hallo meiden,
Ik sluit me ook bij jullie aan ik ben 7 mei uitgeteld.
Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan, en we konden het niet geloven dat er nu wat groeit in mijn buikje.
Ik ga a.s. maandag naar de dokter. En daarna eens met de verloskundige bellen voor een afspraak.
Ik heb bijna nergens last van, alleen gevoelige borsten en af en toe een raar gevoel in mijn buik.
Af en toe heb ik zoiets van was ik maar eens misselijk, maar mijn moeder zegt ook van niet iedereen heeft daar last van, ben blij.
Ik wens iedereen een plezierige zwangerschap.  

xxx cel  

Terug
Bovenaan