uitgerekend in mei 2009........

hoi hoi

hier alles oke, mijn werk dagen weer achter de rug (werk maar 1,5 dag) en kon nu echt wel merken dat ik zwanger ben..ppff was mee een potje misselijk bah.. maar even wat eten en het ging een stuk beter, als ik er maar niet over nadacht, mijn buikje begint ook leuk tegroeien.
en Mart zijn we een beetje aan het voor bereiden haha.. hij kan BeBee zeggen..zooow lief :D

@ mama stijn: sorry hoor maar minder eten????? hallo er groeit iets in je buik hoor.. eet lekker door, en als je het moet gaan vertellen doe je dat toch gewoon, als het mis gaat kunnen ze daar dan ook beter begrip voor tonen, en dat jij van je fysio buikspier oefeiningen mag gaan doen, is mij dus sterk afgeraden, omdat je buik spieren helemaal anders gaan staan in een zwangerschap, wij traine de bekkenbodem spieren, rug spieren, been spieren, bil spieren. bij Mart had ik met 9wk al veel last en met de 2de nu ook al.. hoop dat ik strax nog wel kan lopen op eigen kracht. ik wens je veel suc6 ..

groetjes simone
mv Mart en ?

en aan alle nieuwe zwangere dames... GEFELICITEEEEERD!!!

Hoi Dames,

Hier gaat alles goed ben wat moe en heb een beetje een opgeblazen gevoel in mijn buik, heeft hier nog iemand last van.

Morgen is hier kermis en komen beide ouders en broers en zus met familie, we willen dan het goede nieuws vertelen ook al is het mischien wat vroeg, maar ik kan het altijd moeilijk voor me houden en als het weer mis mocht gaan vind ik het ook wel fijn als we wat steun hebben. We hebben de vorige keer ook steun gehad toen ik een mk heb gehad. Vorige keer hebben we het op een leuke manier verteld met cake die ik versierd had met muisjes en snoepmuisjes, maar deze keer willen we ze het zo vertellen omdat we het toch wel spannend vinden.

Vandaag in de stad heb ik een zwangerschapsdagboek gekocht vind ik wel leuk om bij te houden doet nog iemand dit.

Allemaal een heel fijn weekend, groetjes

dag meiden!
welkom alle andere nieuwe meiden. het wordt een gezellige boel in mei!!!
wij hebben het vandaag aan beide zijden verteld. lynn (mijn dochter van 3) had een t-shirt aan met :"ik word een grote zus". helemaal geweldig vonden ze het. de oma's waren allebei erg overdonderd en moeten het weer ff een plekkie geven, maar dat ze het leuk vinden is duidelijk.
morgen komt mijn zus aan de beurt want ze was helaas niet thuis
nou maar weer tot spreeks!
x chan

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Mama_Iris
29
2e
1 mei

N-Holland
Niet weten

Klarie
29
3e
2 mei

Friesland
Niet weten

Mam v.Stijn
36
2e
3 mei

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph

1e
3 mei
25sept
25sept

Niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Mammalein
26
1e
4 mei

N-Holland

Nathalie
24
1e
5  mei
9 sept

Drenthe
Weet nog niet

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Simone        
38
3e

Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Natasja
27
2e

Hi Meiden, sorry dat ik hier al paar dagen niet ben komen kletsen. Gebeurd namelijk veel. De  stief opa van mijn vriend is overleden. We zijn bij mijn schoonouders omdat we tv & i-net problemen hebben. Vandaag drukke dag gehad. Maar ben toch wel benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik ga proberen even de lezen okay? Hier deed i-net ook vaag dus hoop dat ie het blijft doen.

Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Mama_Iris
29
2e
1 mei

N-Holland
Niet weten

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
2 mei
26sept
23sept
Friesland
Niet weten

Mam v.Stijn
36
2e
3 mei

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph

1e
3 mei
25sept
25sept

Niet weten

Triwo
32            
1e
4 mei

Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kaleigh

2e
4 mei

Mammalein
26
1e
4 mei
30sept
27sept
N-Holland

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Nathalie
24
1e
5  mei
9 sept

Drenthe
Weet nog niet

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Joyce
24
1e
6mei
30sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1

7 mei

Mariska23

8 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27

9 mei

Simone        
38
3e

30sept

Overijsel
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Natasja
27
2e

Maaike1987

17 mei

Lin76

2e
17 mei

Daniella98
33
3e

België
Niet weten

Nicole
30
2e

Meiden, ik heb zo goed mogelijk het lijstje proberen in te vullen, maar er ontbreken heel veel gegevens. Als jullie die ff doorgeven, zal ik ze er ff inzetten. Of dat iemand anders het kan doen.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Ook ik mag me bij jullie aansluiten. Ben 15 mei uitgerekend van de tweede. Heel spannend, want gisteren pas positieve test. Hoop echt dat het goed gaat.

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan