uitgerekend in mei 2009........

Hoi hoi,

Roos: Heel veel sterkte!

En verder hebbeb wij het ook maar verteld aan mijn ouders, we wonen namelijk nog tot november bij hen in huis. En ik wil ook graag meedoen aan moeders voor moeders, heb ik de vorige keer ook gedaan. We hadden bovenop een bloemkool sokjes(roze en blauw) gedaan met de test en roosjes erin... Mijn zusje was helemaal blij(17 jaar) en begon me meteen te kussen en knuffelen, daarna volgden mijn ouders en ze waren superblij! Ik vond het echt spannend hoe ze zouden reageren. Maar mijn man kreeg ok een uitgebreide knuffelbeurt, hahaha! Nu ben ik best wel bang dat het fout kan gaan, maar die kans bestaat natuurlijk altijd.

@ Nathalie: Ik ben 19 jaar en woon in Flevoland, verder nog geen afspraken gemaakt, weet niet wanneer dit kan/moet.

Groetjes Kayleigh

Hallo meiden,

Zouden jullie mij ook aan het lijstje willen toevoegen. Dit zijn mijn gegevens:
37 jaar, zwanger van vierde kindje, uitgerekend op 13 mei, kom uit Gelderland en wil het geslacht nog niet weten.

Ik wil iedereen heel veel sterkte en geluk wensen! Ik vind het zelf nog heel erg spannend de komende weken, er kan zoveel misgaan...

Groetjes.

hoi..
ik zou ook graag op het lijstje willen komen...
mijn naam is milenne ik ben 30 en ik woon in cromvoirt.
ik ben zwanger van ons derde kindje m aar ik heb in april een bbz gehad..
9 september mag ik naar de vk en krijg ik mijn eerste echo.
of ik wil weten wat het wordt weet ik echt nog niet eerst die eerste tijd door komen want na de laatste keer is dit extra spannend..
o ja zo als het er nu uitziet ben ik 11 mei uitrekend..
tot snel...

Hai dames..

Hier mijn gegevens:
uitgerekend op 17 mei 2009, ben 21 jaar (dan 22), kom uit zeeland, 1e ronde was gelijk raak, morgen naar VK bellen voor een afspraak en wij willen het geslacht wel weten!

Liefs Maaike

hoi Natalie,

Hierbij mijn verdere gegevens... Leeftijd 23 regio gelderland en willen het niet weten

Morgen even de vk bellen dus laat ik je gelijk weten wanneer ik daar terecht kan....

Groetjes

hoi Natalie,

Hierbij mijn verdere gegevens... Leeftijd 23 regio gelderland en willen het niet weten

Morgen even de vk bellen dus laat ik je gelijk weten wanneer ik daar terecht kan....

Groetjes

o ja sorry het  was raak in de 2de ronde.

wel effe opletten he

Terug
Bovenaan