uitgerekend in mei 2009........

Ongelooflijk!!!

Ik ben zwanger!! Ik kan het niet geloven, ik had eerlijk gezegd geen rekening gehouden met een positieve uitslag.... Haha. Vorige maand wist ik ZEKER dat ik zwanger was, niet dus. Nu had ik er niet eens aan gedacht, ben wel al een week over tijd maar was dat afgelopen maand ook. Aangezien ik in  een erg stresvolle periode zit dacht ik dat ik misschien een eisprong had overgeslagen. Wel steeds buikpijn maar schoof dat af als spanningen. Vanochtend na een  mega huilbui kreeg ik het heldere idee dat ik nog een test had liggen. Nou je raad het al echt hartstikke duidelijk, zwanger! Ik ben helemaal in een roes. Mijn vriend ook, haha.... Zit nu jullie verhalen te lezen, heb constant kippevel en kan er echt niet bij dat ik zwanger ben. We zijn eigenlijk net begonnen met  "oefenen"zeg maar.

Ga toch morgen nog een paar testjes halen, ook al was de uitslag zo klaar als een klontje.....

Dames, gefeliciteerd allemaal!

Hallo dames, ehh tja ook ik ben uitgerekend in mei en wel op 16 mei 2009. Het wordt ons 2de kindje en ik had niet verwacht dat ook deze weer gelijk raak zou zijn. Als ik dat zo lees mag ik wel zeggen dat we heel veel geluk hebben gehad. Echter we gaan natuurlijk nog wel een aantal spannende maanden te gemoed.

Deze zwangerschap is wel heel anders als de vorige. Mijn vorige zwangerschap was ik totaal niet misselijk. Nu wel en dan met aanvallen die 's nachts, 's ochtends, maar ook 's middags en 's avonds zijn. Bovendien heb ik veel meer last van buien.

Hoi hoi,

Even snel een berichtje van mij.

Welkom aan de nieuwe mei mama's en ik wens Roos  heel veel sterkte.
Er was nog een  dame bij wie het mis was maar ik ben haar naam even vergeten .
Jij ook heel veel sterkte meid.

Hier gaat alles goed, ben steeds vaker misselijk nu (maar hoef gelukkig nog niet over te geven).
We wilden het aan  onze schoonouders vertellen vanmiddag, maar ze waren helaas allebei niet thuis (zijn gescheiden).
We hebben het wel aan mijn  zwagertje verteld en die was heel blij.
Hij hoopt dat hij het nog even voor zich kan houden haha.

Nathalie, ik zie dat ik opeens van het lijstje verdwenen ben .
Wil je me er weer op zetten? De eerste afspraak bij de vk heb ik op woensdag 17 september. Lekker snel he? Hopelijk krijgen we dan ook snel een echo.
Ben heel benieuwd.

Fijne zondag nog!

Groetjes, Anna
mv Iris  

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik hoor ook bij de club  
Ben zoooo blij na 5 testen weet ik toch echt zeker dat ik zwanger ben
Bij de eerste 2 zag ik niets, de volgende 2 een inieminie streepje als je
hem in het licht hield en toen heb ik gisteren maar zo'n digitale gekocht
en daar kwam binnen 1 min met vette letters ZWANGER te staan
Ik heb het al zo vaak gehoopt en het is gebeurt ik word Mama hihi
ik durf niet zo heel blij te zijn... het is nog zooo pril maar ondertussen
heb ik alles al uitgebeeld in mijn hoofd

Ik heb het al aan mijn broer en schoonzus verteld en die waren superblij..
Ik weet niet of ik het al op mijn werk ga vertellen... ik denk wel dat het handig is omdat ik zwaar en veel moet tillen op een dag
Ik zie wel ik hou het het liefste nog ff stil...
Ik ben trouwens 27 jaar en word voor het eerst mama
ik ben uitgerekend op 13 mei

Nou iedereen gefeliciteerd met het mama inwording
Groetjes

Ik kom morgen weer kletsen. Maar wou ff laten weten dat ik weer veilg thuis ben
Wel raar hoor nu gaan slapen zonder mijn mannetje. Zo slapen we nooit alleen en nu in ruim een maand tijd is dit al de tweede keer dat we paar nachten zonder elkaar moeten slapen. Wel ff wennen hoor. Als je sinds je samenwoon niet meer gewend bent, hihih

Maar gaat helemaal goed komen hoor!

Weltrusten meiden en tot morgen!

Liefs nathalie

hallo dames,
daar ben ik weer...
heb geen rust.
heb net toch maar de vk gebeld.
ik groei zo ontzettend hard en ik heb de laatste keer nauwelijks iets gezien van mijn ongesteldheid, dus twijfel enorm of ik niet langer zwanger ben. ook gezien de krampen die ik bij mijn 1e in de 8e/10e week had.(had alleen geen positieve test...)ze reageerde heel lief en  nu mag ik volg wk di al voor een echo!!!!!!
ben zo benieuwd.... aan de ene kant jammer dat het zo vroeg plaats vindt aan de andere kant krijg ik misschien meer zekerheid in ieder geval qua tijdsduur dan.....
x chan

ey ladies...

Ik ben weer terug van een weekendje weg met vriendinnen...
Het was erg gezellig.... :D:D
En natuurlijk waren ze er meteen achter dat ik zwanger ben.. Aangezien ik niet meer rook en mega vaak moest plassen haha...

Wat een hoop berichtjes in een aantal dagen tijd...
En zoveel nieuwe aanstaande mama’s bijgekomen... Leuk zeg.. :)
En welkom allemaal!!!!!!

Roos: Ik wens je heel vee sterkte en ik hoop dat je je snel weer tot de zwangeren mag voegen!!!!!!

Nancy... Heel veel sterkte en beterschap!!! Ik hoop dat het snel beter gaat en je weer lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap!!!!!

Nathalie... Gecondoleerd met de stiefopa van je vriend!!!!!!
Die internet problemen zijn shittie he... Dat haat ik altijd haha

Zijn te veel berichtje om nu op te reageren... moest straks werken en wi hier in huis nog wat doen...
maar morgen of vanavond ben ik er weer... :)

xxx

Hallo Ladies!

Zojuist heb ik een test gedaan, en ik ben zwanger!! Ik heb al drie keer eerder een test gedaan, maar die was steeds negatief, nu toch eindelijk!!!
Volgens internet ben ik 15 mei uitgerekend. Het is ons tweede kindje en ik ben 27 jaar. Het was in een keer raak!

Bij ons doet de huisarts de verloskunde. Maar ik ben even vergeten wanneer je contact moet zoeken.. Kan iemand mij dat vertellen??

Groetjes Mickeymike..

Terug
Bovenaan