uitgerekend in mei 2009........

Ik woon trouwens in Friesland en ik wil heel graag weten wat het gaat worden...

Gefeliciteerd allemaal! (was ik ook nog vergeten... )

Hé, Mickeymike!

Als eerste: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het wordt gezellig druk bij de mei2009-dames,hi,hi,hi.

Volgens mij kun je gewoon al wel bellen voor een afspraak hoor. Volgens mij verschilt het ook wel per regio. Bij de ene huisarts/verloskundigenpraktijk kun je pas met twaalf weken terecht en de ander vind zeven à acht weken prima. Ik hoop dat het ziekenhuis me vandaag nog terugbelt voor een afspraak (ik mag niet meer thuis bevallen ivm een keizersnee bij de 1e) Dan is dat vast geregeld,hi,hi,hi.

Groetjes, Linda

Hoi hoi,

Heb 19 september een afspraak bij de gyn (keizersnede en extreem zwangerschapsbraken bij de eerste, vandaar gyn). Heel spannend allemaal. Vanochtend na veel protest van de vervanger van mijn huisarts toch even bloed laten prikken en dan weten we het morgen helemaal zeker.

Ook een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts, zodat die vooraf op de hoogte is, mocht ik weer zo ziek worden. Die kans is namelijk vrij groot.

Dus alles geregeld. Ben zó blij!!!

Maar nog wel heel spannend of alles goed gaat.

Groetjes,
Evelien

Oh ja, nog voor het overzicht.
Ik ben 31 jaar en dus zwanger van het tweede kindje.
Wij willen wel weten wat het geslacht zal zijn.

Loop dus bij een gyn, dus moet eens even kijken hoe dat allemaal gaat lopen. Vaak krijg je dan wat meer echo's. Zou leuk zijn!!

Groetjes,
Evelien

Leuk hoor, nog meer zwangeren erbij. Gefeliciteerd allemaal.

Ik heb vanmorgen maar even de huisarts gebeld i.v.m. de 5e ziekte van mijn dochter in combinatie met mijn zwangerschap. Die verwees me door naar de verloskundige. Gelukkig heeft die me gerust kunnen stellen. 5e ziekte is alleen gevaarlijk voor zwangeren als je het zelf krijgt, maar de meeste mensen hebben dit (ongemerkt) als kind al gehad.
Hoef ik me dus niet meer druk om te maken. Direct maar even eerste afspraak gepland; 1 oktober. Waarschijnlijk heb ik daarna snel m'n echo. Kan eigenlijk niet wachten tot ik die gehad heb, dan weet ik tenminste zeker dat het goed zit. Vind het toch wel erg spannend, het is allemaal nog zo pril.

Ga van de week denk ik ook maar weer even moeders voor moeders bellen. Zijn er nog meer vrouwen die hier aan mee doen?

tot gauw weer,
mama van Nienke

Heb net het ziekenhuis gebeld: heb op 22 september mijn eerste consult bij de VK en meteen een echo!!! Ik ben in 2007 bevallen dmv een keizersnee, dus ik kan gelijk bij het ziekenhuis op controle zonder doorverwijzing van de huisarts. In het ziekenhuis houden ze je toch wat meer in de gaten omdat je een keizersnee en dus een wond hebt gehad. Gelukkig is dat al over twee weekjes en in mijn vakantie. Ik ben dan ongeveer 6 à 7 weken zwanger. Hopelijk zien ze dan al een kloppend hartje! Begin nu toch weer aardig zenuwachtig te worden,hi,hi,hi. Ook al is het de tweede, ik blijf het spannend vinden, zo'n zwangerschap....

Groetjes, Linda

P.s.: ik kom uit Brabant, ga in Veldhoven op controle

Zo zeg, die lijst is lekker gegroeid. Vruchtbare tijd geweest zeker? Hartstikke leuk. Alle nieuwkomers: van harte. Helaas ook een paar dames met minder goede berichten, voor jullie allen: sterkte!!

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders en begin morgen met het vullen van de flessen.

Nog even voor het lijstje: ik heb vandaag de afspraak bij de verloskundige gemaakt en de eerste echo is op 29 september (op de verjaardag van de aanstaande PAPA)
Wij willen het geslacht niet weten. Wij laten ons verrassen.
Verder gaat met mij alles goed, behalve dan dat ik redelijk versleten ben aan het eind van de dag. Beetje raar gevoel in de buik, maar ja, als het hier bij blijft...teken ik er voor.  
Oh ja, afgelopen vrijdag mijn zus op bezoek gehad en die keek me op een gegeven moment aan en begon te lachen en kreeg een rood hoofd. Ze zag dus aan me dat ik zwanger ben...... RARA, ik had hetzelfde toen zij 6 weken zwanger was. Wel  erg bijzonder  hoor. .............

was ik weer..
Heb vandaag de VK gebelt en mag 6 oktober komen voor het eerste gesprek, en in week 12 krijg ik pas mijn eerste echo!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan