uitgerekend in mei 2009........

hoi hoi
net mijn eerste echo gehad..
helaas konden ze niets in mijn baarmoeder zien.
omdat ik 3 maanden geleden een bbmz heb gehad moet ik morgen naar het ziekenhuis voor nog een echo.
ik hoop zo dat het gewoon nog te klein is om te zien en dat volgende week er een heel   mooi puntje te zien is...
wten jullie vanaf wanneer het eigenlijk echt goed te zien is want dat ben ik vergeten te vragen...?
greetz milenne

jeetje milenne,
wat vervelend allemaal zeg. ik heb geen idee wanneer er echt iets te zien zou moeten zijn, bij mijn vorige zw.schap heb ik met 8 weken een echo gehad en die was heel duidelijk.
voel je je trouwens bij een bbz echt zwanger?  of voelt het anders?
sterkte en zal duimen voor morgen!
gr chantal

Hoi Milenne,

Ik had in mijn 1e zwangerschap een echo met 7 weken bij de gyn en toen kon je het wel goed zien, maar dat zegt natuurlijk niks want de 1 is wat verder dan de ander. En misschien is het vruchtje nog net iets te klein... Hopelijk kan de volgende echo je gerust stellen!

En Nathalie: ik heb 8 oktober eerste afspraak bij gyn en ook meteen echo. Jippie! Vind het wel lang duren, nog 4 weken!

Ben trouwens mega-misselijk, hou niks binnen en voel me ook slap. Maar ik moet wel de hele dag door blijven gaan, want heb nog een kleine man van 17 maanden die aandacht vraagt en die wil ik niet tekort doen...

Dit was het weer!

Groetjes Kayleigh

P.S. Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, vrijdag afspraak.

Hi Meiden, sorry dat ik paar dagen niet echt ben geweest, maar moet zoveel bij lezen. Nu ik weer revalidatie therapie heb, heb ik het weer best druk.  Als ik thuis kom dan ben ik moe. Daarna eten en rusten en hier en daar een beetje lezen, maar doordat je hier dan steeds heel veel bij moet lezen, stel je dat uit hè, hihih. Omdat ik dan weer te goed alles wil lezen en reagere. Maar  kom ik snel weer doen hoor.

Ik wou jullie ff vertellen dat ik vandaag  eerst afspraak bij VK heb  gehad. Veel vragen, veel willen weten en informatie enzo. Mijn bloeddruk is opgenomen die was 126 over 70 en allerlei dingen besproken enzo. Heb een leuke tas gekregen met allerlei info en dingetjes van zwitsel, erg leuk! Ik krijg bij 24 weken nog een extra glucose meting, want mijn mams heeft suikerziekte.

Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 à 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.

De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar was heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.

Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!
Kom snel lezen hoe het met jullie allemaal gaat en reageren hoor!

Liefs Nathalie

hoihoi
een paar dagen niet lezen en je komt er bijna niet doorheen!
milene, voor zover ik weet, kan de gyn iets zien  op de echo, wanneer de hcgwaarde rond de 1000 zit.
dat kun je alleen weten als er een dag of twee ervoor bloed is geprikt.
is de hele eierstok en eileider vorige keer weggehaald of alleen het vruchtje? de gyn heeft bij mij alles (aan een kant he.. anders kan het wonder niet meer geschieden:)) weggehaald, en er is nog een verhoogde kans op herhaling. maar als je dus die andere eileider nog wel hebt, is de kans op herhaling groter natuurlijk. (logisch)
nou, meid ik hoop dat het goed zit, heb je buikpijn, of last met ontlasting?

oh, verder ben ik 8 mei uitgerekend, eerste echo op 23 sept, en de vk nog niet gebeld. wil eerst weten of het wel goed zit.
groetjes!

Beste allemaal
Ik ben ook uitgerekend in mei maar voel me inmiddels aardig onzeker omdat ik gisteren een bloeding gehad heb.
Daarnaast heb ik aardig last van mijn buik (verstopping) maar daar heb ik nu wat middeltjes voor gehaald dus dat gaat de goede kant op. Ik heb volgende week een afspraak voor een echo (7wk) bij de gyn want daar sta ik onder behandeling.
Ik had nooit gedacht dat er in zo'n korte tijd al zoveel zou veranderen in je lichaam.
Hoop maar dat het allemaal goed is....

Hallo meiden,

Boh een paar dagen niet erop geweest en je bent meteen een half uur aan het lezen.
Leuk om de reactie's te lezen van iedereen.
De nieuwe meiden allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Nathalie mijn gegevens zijn: ik ben 25 jaar, ik woon in limburg, ik heb nog geen afspraak met de verloskundige, maar wij zouden wel willen weten wat het wordt. Het wordt ons eerste kindje.

Ik ben gister samen met mijn partner voor het eerst naar de dokter geweest, maar dat vond ik niet veel voorstellen.
Hij vertelde ons alleen waar we op moesten letten met eten, dat ik ervan moest genieten.
Maar had niks na gekeken. Maar hij zei wel dat ik als ik vragen had altijd daar terecht kon.

Morgen ga ik een afspraak maken bij de verloskundige. Bij ons in het dorp zit er maar 1 dus dan is de keuze makkelijk. Van horen zeggen maken ze dan rond de 8 weken een afspraak en krijg je ook al een echo... laten we dat dan maar hopen.

Ik ben verder niet misselijk, heb alleen last van mijn borsten en heeeel veeeeel haaruitval (heeft hier nog iemand last van).
Ik heb wel al het idee dat ik al iets flinker ben aan het worden.

Nou ik wens iedereen nog een plezierige zwangerschap. Zoals ze allemaal zeggen GENIET ERVAN!!!

Groetjes Cel

Gefeliciteerd allemaal, ook ik wil me graag toevoegen ik ben Maaike 38    jaar zwanger van de 3e heb een dochter van 13 en zoon van 9 ben 17 mei uitgerekend, en ja het zijn kindertjes met zelfde vader en moederdat schijnen mensen zich af te vragen omdat het leeftijdsverschil groot is maar dat is een bewuste keus geweest.
mag 1 okt naar de gyn voor zowel echo als uitslag ect, en hoop daarna naar de vk te kunnen . Ik ben nl zw geworden 1 mnd voordat ze met de iui zouden starten, dus ben echt super super blij. al voelt het nog heel onzeker heb nl niet echt sympt of zo dus voelt een beetje als eerst zien dan geloven. ik wil geen geslacht weten heb ik ook niet geweten bij de andere 2 dus.................. laat maar komen allemaal.
gr maaike

Terug
Bovenaan