A
Anoniem
Guest
Hi Tallie, moeilijk hè dat wachten en best nog wel eng hè als je net ruim 6 weken zwanger bent. Herken het heel erg hoor. Ik kan het soms nog heel moeilijk bevatten en wil er gewoon zelf achter komen. Mijn moeder is nog steeds helemaal hyper. Als het aan haar ligt heeft ze er elke min van de dag over mijn zwangerschap. En heb ook gezegd dat ik het niet fijn vind dat ze aan mijn buik zit. Dat moet ik al aan wennen als mijn vriend dat doet, laat staan dan ons mam dat doet. Vind het heel lief dat ze zo meeleven hoor, maar tis voor mij allemaal nog een beetje eng.
Ab10, gefeliciteerd met jullie zwangerschap meis. Bijzonder hè dat je juist in een ronde dat je het niet verwacht zwanger word. Hoe voel je je verder? Wanneer ben je uitgeteld en wat zijn je gegevens voor ons lijstje?
Bbje, gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschap meis. Hoe oud is jullie 1e kleine en hoelang hebben jullie er nu over gedaan & met de 2e? Dus 1e zwangerschap amper kwaaltjes? Wel bijzonder hoor, ik voel me nu ook eigenlijk best goed. Wat zijn jou verder gegevens meis? Dan zet ik je ff op lijstje. Hoe was gesprek met moeders voor moeders?
Mama-Iris, jij van het lijstje meis? Hoe kan dat nou? Wil je je complete gegevens misschien nog een keertje aan me doorgeven. Goed dat je het opgemerkt hebt. Wanneer gaan jullie het nu je schoonouders vertellen? Weten jou ouders het al? Heb jij broers en/of zussen?
Hi Jippie, ook jij gefeliciteerd meis! Leuk al die nieuwe mama’s. Uit welke provincie kom je en willen jullie wel of niet weten of jullie kleine een meisje of jongetje is? Heb je al contact gezocht met vk? Hhaha veel vragen hè, hihih. Welkom meis, klets gezellig mee.
Ohhh Tallie, wat goed dat je al eerder een echo mag. Wou dat ik dat ook had. Ik groei namelijk ook zo. Kan mijn eigen broeken al bijna niet meer aan. Geloof dat ik tot nu toe 1 broek heb gevonden dat nog past. Dus ben al naar de stad geweest om broek te zoeken. Heb nu stress broek, gewoon aantal maten groter. Je moet toch wat.
Mickeymike, ik heb positief mogen testen tijdens onze vakantie. Toen ik vorige week maandag terug was, ben ik naar ha geweest. En heb brief meegekregen voor vk, omdat medische geschiedenis heb. Daar had ik vandaag gesprek, maar dat heb ik net al verteld. Wens jou ook fijne zwangerschap!
Hi Lies, ik heb het sinds vandaag ook zo koud meis. Ik ben ook wat snotterig en lig nu met dikke gebreide sokken van mijn vader en deken hier op de bank, moet toch niet gekker worden.
Ik lees hier steeds dat 2 meiden een miskraam hebben gehad. Ik weet van Miss Mama, maar wie nog meer dan? Wat naar zeg.
Klarie wat jammer dat je sollicitatie niks geworden is, en wat leuk dat jullie ouders zo reageerde zeg. E helemaal gespeculeer over namen lees ik wel, hihih. Hier is iedereen ook al heel hyper, mijn ouders hebben in gedachten hier de babykamer al ingericht geloof ik, hahah.
Milenne, jeetje meis dat zou schrikken zijn geweest dat ze geen vruchtje in baarmoeder te vinden is. Hoelang ben je nu zwanger dan meis, en wanneer mag je weer een echo. Jeetje ik schrik ervan.
Zo ik ben weer zo goed al bijgelezen. Heb ff aantekeningen gemaakt voor ons lijstje. Komen steeds meer meiden bij, leuk hoor. En voor aantal meiden spannend lees ik. Jeetje ik wil ook met 8 weken een echo. Ik ben misschien langer zwanger en wil gewoon graag weten. Maar ja moet nog tot 8 oktober wachten. Ik ga mij van 5 mei naar 3 mei zetten, want dat is volgens de vk zo. Maar mijn moeder denkt dat ik al langer zwanger ben en mijn schoonmams denkt ook dat de kleine in april komt. Maar goed we wachten af meiden. Ik ben nu weer een beetje op de hoogte. Wel veel om bij te houden hoor. Ik moet gewoon regelmatig ff komen lezen merk ik wel. Maar ja druk met revalidatie therapie en moe ’s middags en moest op kleding jacht omdat mijn broeken al niet meer passen op 1tje na, tis toch erg.
Weltrusten meiden en tot snel!
Liefs Nathalie