uitgerekend in mei 2009........

Hoi DeeDee1973,

volgens mij ligt het eraan of je onder controle bent bij een gyneacoloog of niet. Jij bent dat denk ik wel (toch?) dus die zal je tzt wel doorverwijzen naar een verloskundige.

Als je niet onder controle bent bij een gyneacoloog dan kun je via je huisarts een verloskundige zoeken, want in de meeste plaatsen is het wijk/regio gebonden. En er zijn overigens ook huisartsen die het zelf doen.

Maar fantastisch dat het de eerste keer gelukt is met de IUI! En leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Althans voor mij geldt dat de termijnecho nog wel even extra zekerheid moet geven, maar ik ben voor 99% zeker dat het de 5e mei is.

En ik blijf maar lezen, zo tussen het werk door terwijl ik oplet dat er niemand ziet waar ik mee bezig ben...

Mamma van Nienke, ook ik ben begonnen met Moeders voor moeders. Afgelopen maandag is er iemand geweest en ik ben gestart. Mijn vriend vind het allemaal wel lachen die kratten, flessen en de kannetjes. Moet alleen zeggen dat ik soms een vlaag van misselijkheid voel opkomen als ik de fles opendraai (terwijl het verder wel oke gaat met de misselijkheid tot nu toe).
Ken je dat?
De consulente zei dat het meer voorkomt maar minder bij mensen uit de gezondheidszorg, maar dat klopt bij mij dus weer niet.

Hoi Klimmie

Leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Ik weet het ook nog niet 100% zeker omdat het door de IUI misschien iets afwijkt. Wanneer heb jij je echo?

De echo is bij m'n gyn, dus ik neem aan dat zij me wel verder helpt daarmee. Ik zal de huisarts ook eens bellen.

Wij hebben het wel verteld aan onze ouders. Maar bij ons is de situatie misschien ook iets anders omdat we al zo lang bezig zijn. We hebben het ook aan een paar vrienden vertelt die wisten dat we IUI gingen doen.

Hoi DeeDee1973,

Ik heb mijn eerste echo op 9 okt en dan ook direct de eerste afspraak bij de vk.

Mijn beste vriendin wist al dat we probeerden zwanger te worden en dat ik nu zwanger ben! Maar mijn vriend weet dat niet, dus we hebben het er alleen samen over en verder niet. Ik moest het aan iemand vertellen en zij is in feb 08 bevallen van haar eerste zoon na een miskraam 8 mnd daarvoor, dus heeft ook al heel wat voor haar kiezen gehad.

Heb zelf het idee en gevoel dat het fijn is om naaste familie en goede vrienden het al wel te vertellen, want ik wil het graag delen. En stel dat in het naarste geval (niet aan denken) dat het niet goed gaat, dan kun je daar ook nog veel steun aan hebben denk ik.

Hoop maar dat ik er snel zwanger uit zie, dan moeten we het wel vertellen ;-)

Dat was onze redenatie ook: aan wie zouden we het vertellen mocht het (hopelijk niet, ga er ook niet van uit natuurlijk) mis gaan. Aan die mensen kan je ook vertellen dat je zwanger bent. Wel oppassen aan wie je het verteld, want voor je het weet weet iedereen het.

Ik doe natuurlijk ook mee aan Moeders voor moeders. Ik heb pregnyl gebruikt dus leek het me logisch om ook andere daarmee te helpen. Vrijdag krijg ik uitleg.

hallo Dee Dee en Klimmie!
leuk nog meer dames op de 5e mei....ik ook, tenminste mijn termijn echo wordt volg wk di gemaakt, dus dan weet ik meer! gefeliciteerd!

En mama van Stijn,
ja verstopping is ook niet leuk! die krampen zijn ook heel lastig hoor. ben nl. soms wel bang dat het misschien andere krampen zijn.....maar dat zal toch niet?! hoop dat het goed blijft gaan en ik kijk uit naar mijn echo volg wk.
woon jij soms ook in z'meer? ik zag wel zuid holland...

gr chantal

quote: klimmie5_5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 10:58:59'));

En ik blijf maar lezen, zo tussen het werk door terwijl ik oplet dat er niemand ziet waar ik mee bezig ben...

Mamma van Nienke, ook ik ben begonnen met Moeders voor moeders. Afgelopen maandag is er iemand geweest en ik ben gestart. Mijn vriend vind het allemaal wel lachen die kratten, flessen en de kannetjes. Moet alleen zeggen dat ik soms een vlaag van misselijkheid voel opkomen als ik de fles opendraai (terwijl het verder wel oke gaat met de misselijkheid tot nu toe).
Ken je dat?
De consulente zei dat het meer voorkomt maar minder bij mensen uit de gezondheidszorg, maar dat klopt bij mij dus weer niet.

Ik ben gister begonnen met het "vullen" van de flessen. En inderdaad als ik ze open maak dan komt er inderdaad een misselijkmakend geurtje omhoog. Gadver. Dat komt doordat er een heel klein beetje conserveringsmiddel in de flessen zit. Inderdaad een hele toestand met flessen, kratten en kannen.
Maar het is voor een goed doel moet je maar in je achterhoofd houden.

Succes met vullen

Welkom Deedee & Kimmie,

Gezellig dat jullie ook met ons mee kletsen meiden
Bijzonder hoor, naar 2,5 jaar en dan na iui zwanger mogen worden Deedee!
Echt top! Hoe voelen jullie je verder?

Hier sinds vandaag misselijk en meer moe. Volgens mij beginnen de kwaaltjes nu meer. Vanmorgen echt kei misselijk en helemaal naar, benauwde zweet brak me uit. Ik probeerde een broodje te eten, maar kwam eerst niet verder dan 1 hap. Toen rustig gaan liggen, voordat ik het hele bed ging onder spugen, kweet niet wat me overkwam. Ben ik ff blij dat me dit de afgelopen weken bespaard is gebleven. Hoop nog wel dat het wat wegzakt hoor. Maar ach tis voor goed doel hè. Moet alleen vanmiddag nog naar revalidatie therapie

Dat heb ik omdat ik in maart vorig jaar een auto ongeluk heb gehad, waaraan ik nog dagelijks de gevolgen beleef d.m.v whiplash. Gelukkig hoef ik vanmiddag niet meer naar fysio, want ze hadden alles teveel achter elkaar gepland. Ik zal me dalijk eens ff verder klaar maken. Net appel gegeten, maar die valt ook niet lekker.

Ik zal eens ff kijken of ik het lijstje nog bij kan werken

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan