uitgerekend in mei 2009........

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
2 mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Mam v.Stijn
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph

1e
3 mei
25 sept
25sept

Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
30 sept
27sept
N-Holland

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt

Z-Holland
Wel weten

Klimmie
29
1e
5 mei
9 okt
9 okt

DeeDee

1e
5 mei

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei

Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27

9 mei

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Lin76

2e
17 mei
22 sept
22sept
Brabant

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt

Niet weten

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Nicole
30
2e

Bbje

Niet weten

hoi meiden,
zie dat ik nog niet op het lijstje erbij sta.
Sandra uit Zuidholland, 41 jaar , 2e kindje, volgens internet 7 mei uitgerekend, afspraak vk 26/9 of we het willen weten... geen idee.

Nancy ik las dat jij ook van dat roze slijm had bij het afvegen, ik heb het ook. Niet de hele dag maar zo nu en dan en ook een dag niet. Maak me er niet ongerust door want bij mijn vorige zwangerschap (wel 8 jaar gelee) had ik het ook en mijn inziens erger alleen dacht ik toen dat ik ongesteld was maar achteraf (wist niet dat ik zwanger was) was het toch iets anders, een innestelbloeding zoals dat dan heet.
Had gisteren wel de VK gebeld zou graag als we de afspraak hebben ook een echo willen maar ze vertelde dat tegenwoordig er maar 1 termijn echo gemaakt mag worden en dat ze dat liever na de afspraak doet. Wel jammer....

Groetjes,
Sandra

hoi mensen,
ik was  zondag 31 september  ook al op het forum omdat ik toen dacht dat ik zwanger was, ik heb maandag een test gedaan maar er was toen niks te zien.
Ik was er stellig van overtuigd dat het toch zo was, ik denk omdat ik het herkende van de vorige keer, dus heb ik afgelopen zondag een test gedaan en ZWANGER!!!!!

wij zijn er echt super blij mee. we hebben een dochtertje van 15 mnd en bij haar zwangerschap duurde het ongeveer een jaar voor ik zwanger was. bij deze keer zijn we ongeveer 2mnd er echt mee bezig en is het nu al zover! dat hadden we niet gedacht!!!

inverband met mij onregelmatige cyclus weet ik niet precies hoelang maar ik gok zo'n 5-7 weken. voor de zekerheid hebben we morgenmiddag een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis voor een inwendige echo. Eigenlijk ben ik hier wel een beetje zenuwachtig voor omdat we de laatste tijd in onze omgeving een aantal miskramen hebben meegemaakt..

ik hoop dat het morgen goed is, maar ik voel me gelukkig nog wel zwanger (misselijk, pijnlijke borsten, moe, humeurig, vaak plassen...)

doeidoei groetjes van mij

Hallo dames,

Mag ik ook gezellig mee kletsen hier?
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Anouk 23 jaar en zwanger van nummer twee.
Heb vanmorgen positief getest, en zit nu nog helemaal te shakken!

Wat ik me af vroeg wanneer hebben jullie voor het eerst contact opgenomen
met de vk? Kan het me niet meer herrineren van mijn eerste zwangerschap.

Gr Anouk.

hoi anouk,
gefeliciteerd!!!
ik heb gelijk de vk gebeld, die vroeg hoelang ik ongeveer zwanger was en heeft een afspraak gemaakt voor de 8e week dat ik zwanger ben..

spannend weer hè?!
hoe oud is jou eerste kindje? die van mij is nu 15 maanden..

groetjes

Hoi Meiden,

het wordt hier steeds drukker niet?
Gezellig hoor
Hebben julie ook zoveel moeite met concentreren op werk? Ik voel me er wel schuldig over, maar het wil gewoon niet. Lees idd ook stiekum steeds hier en hoop dat niemand het ziet, want ze weten het hier nog niet.
ALs mijn deadline straks dichterbij komt dan ga ik echt wel hard werken, dan moet ik wel, maar nu...
voel me ook niet echt supergoed enzo, dus dat is ook wel weer een excuus!
groetjes
Klarie

Wat gezellig hier!

Mag ik erbij komen? Ben (volgens de tabellen) 9 mei uitgeteld. Vandaag maar even thuis gebleven omdat ik mij wel erg zweverig en misselijk voelde.
De concentratieproblemen ken ik.
Naast mijn borsten die toch wel hard groeien zie je nog niks aan mijn lichaam.

Ik ben 27 jaar en we hebben 30 juli besloten dat we eigenlijk wel een kinderwens hebben. Ben wel iets overvallen hoe snel het dan kan gaan, maar vind het allemaal superleuk en spannend.

Hebben jullie je ook aangemeld voor moeders voor moeders?

Ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Het is een ontzettend mooi initiatief, maar ik vind mijn eigen zwangerschap momenteel spannend genoeg. Het is allemaal nog heel pril en ik zit nog echt in de fase van: ik wil wel genieten, maar ik wil toch ook wel bewijs dat het allemaal goed zit daarbinnen!

Was trouwens vergeten hoe vermoeiend zo'n zwangerschap kan zijn!!!! Ik loop de hele dag te gapen en ik zou zo in slaap kunnen vallen....Maar ja, er kruipt er eentje rond in huis die mijn aandacht ook verdient,hi,hi,hi.  Waar ik wel een beetje van baal is dat mijn buik al echt aan het opzetten is! Bij mijn dochterje heb ik met tien weken al verteld op mijn werk dat ik zwanger ben, omdat ik het niet meer kon verbergen en het lijkt weer die kant op te gaan, alleen dan nog sneller!!!! Hoe pakken jullie dat aan? Zijn er dames die daar ook al last van hebben en "camoufleren" jullie je buik met kleding?

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan