uitgerekend in mei 2009........

hoi lin76!!! en alle anderen natuurlijk!

lin, ik heb nu hetzelfde.
bij mijn vorige zwangerschap moest ik het noodgedwongen vertellen.
ik werk nl op een school en mijn directeur had ik vrij vlot verteld dat ik zwanger was ivm mijn vervanging binnen de groep(duurt altijd ff wanneer je een vervanger hebt....) toen zouden de vacatures uitgaan en zouden mijn collega's het via een a-4tje te weten komen. dat vond ik niet leuk, dus vertelde ik het toen met 10 weken ook!

heb nu het idee dat ik het over een week of 2 echt niet meer kan verbergen ik groei met de dag lijkt wel.
het ergste is dat ik ook kids uit mijn groep 7 zie kijken met zo'n blik van zou ze....????
ik heb ook over 2 weken info avond en dan zie ik alle ouders en ik mag nog niets zeggen omdat er natuurlijk niet bekend is wie mij vervangt en mijn(nieuwe,  niet zo'n sociale vergeleken met de vorige)  directeur weet het ook nog niet.....wat nu????!!!!

waarschijnlijk toch eerder vertellen, maar ik vind het niet leuk.

gr allemaal!
chantal

Dag mama van stijn jij ook van harte natuurlijk en alle andere ook natuurlijk, ja ik ga het er zeker uitgebreid over hebben over de onderzoeken, ik werk in een zkh en vnl met kinderen, en als het kindje echt een ernstige aandoening heeft wil ik de zw schap afbreken, zeker omdat ik er ook wil zijn voor de rest van mijn gezin. Welke onderzoeken ik zou willen weet ik niet ook de ond nemen risico met zich mee, dus wordt nog even nadenken en overleggen. Weet dat ik hier mischien heel makkelijk opschrijf dat ik dan de zw schap af wil breken, maar gevoelsmatig vind ik het heel moeilijk, vind wel dat er veel kinderen geboren worden die niet oud worden en enorm moeten knokken voor hun korte bestaan en mijn mening is dat je goed moet overwegen wat je eigen draagkracht is maar ook wat je een kind aandoet, maar goed dit zijn discussies zonder antwoord en zal voor ieder weer anders zijn en gelukkig gaan de meeste zw schappen gewoon goed .Eerst 1 okt maar zien dat er een echte beeb zit wat lijkt het nog onwerkelijk zeg!
Wat zou ik er graag even binnen kijken.
groetjes Maaike

Hoi zwangere dames,

Ik denk dat ik eerst afval voor dat ik aankom, want ik hou niks binnen en heb nergens trek in. Vreselijk! Ondertussen speel ik gewoon met mijn zoontje en probeer te doen of er niks aan de hand is... Het eten geven was even een probleem, wat een geur! Mijn man was nog niet thuis, dus ik: "mam, wil je Cars even eten geven ik moet NU naar de wc." Gelukkig vond mijn moeder het helemaal niet erg. Ik heb trouwens ook van die mega-foliuumzuurtabletten, hebben jullie dat ook? En welke gebruiken jullie? Nou ik ga denk ik maar even op bed liggen met een boek!

Liefs Kayleigh

Hallo Meiden,
Jee wat een hoop bij te lezen zeg..
Ik heb niet zo heel veel gereageerd de laatste tijd maar
ik probeer om niet zoveel met de zwangerschap bezig te zijn aangezien
ik al de hele dag in bed lig me te vervelen.. Als ik dan ook nog de hele dag
moet denken aan de reden waarom ik lig dan word ik zo onzeker..
Ik moet trouwens voor de echo naar het ziekenhuis (is inwendig). Moet je daarvoor altijd
naar het ziekenhuis of is dat soms ook bij de verloskundige?
Heeft iemand al de inwendige echo gehad?

Meiden die een miskraam gehad hebben, wat erg. Heel veel sterkte meiden...

Wat is bij het lijstje eigenlijk wel weten/niet weten?
Het geslacht neem ik aan?
Ik wil het wel weten.. 100 % zeker.. Maar mijn man twijfelt geloof ik nog een beetje.
Wordt nog moeilijk, haha..

Mikkie, Van mijn darmen heb ik ook enorm veel last.. Echt heel veel krampen en pijn
en lastige stoelgang. Volgens de verloskundige is dit wel normaal. De een heeft er veel
last van en de ander weinig maar omdat de darmen nu al aan het schuiven zijn kun je er
echt al last van hebben. Rot he..

Lieveklare, Wat een leuke manier om het aan je ouders te vertellen met zo'n shirtje..
Als de echo maandag goed is bij ons vertellen wij het mijn schoonouders ook misschien de
zaterdag erop. Mijn man zat ook al te denken om een t-shirt aan te doen.
Mijn schoonvader en schoonbroertje zijn jarig en de rest van de familie zit ook daar. Zou hij zijn
hemd dus pas kunnen uitdoen als de rest al weg is.. haha
Kweet niet of ik dat zolang volhou.. Ben nu al altijd zo moe (van het niets doen..hihi)

Milene, wat rot dat ze niets konden zien. Met hoeveel weken had je de echo?
Misschien is het inderdaad net iets te klein en kun je het op de volgende echo
wel goed zien!!

Cel, waar in limburg woon je? Ik woon ook in limburg :) Haaruitval heb ik geen last van..
Volgens mij doet de dokter nooit echt een onderzoek? Of bij andere meiden wel?

MamavanStijn, ik heb inderdaad ook vreemde dromen.. Allemaal rare dingen haal ik door
elkaar. Al een aantal nachten.. haha
Wat jammer dat je schoonouders nog niet hebben gebeld. Wonen ze niet in de buurt?

Anouk, Ook welkom hier meid.. Gezellig!!

Ik heb me toestraks ook aangemeld voor moedersvoormoeders. Vind dat toch wel belangrijk :)
Nieuwe meiden, allemaal van harte gefeliciteerd!!!!
Liefs,
Nancy

Natalie,
Dit lijstje krijg ik ook weer niet.. haha
Mijn volgende bezoek verloskundige is op 1 okt.
Mijn eerste echo is op 15 sept.
En ik wil het wet weten :)

Liefs,

84_nathalie_84: zou je mijn naam aan willen passen in het overzichtje? Ik heb mijn profielnaam namelijk veranderd van Lin76 naar mammaluna! (zwangere vrouwen kunnen soms lastig zijn,hi,hi,hi)

Ik heb gelukkig na deze week twee weekjes vakantie, maar ik denk dat ik daarna niet lang meer kan wachten totdat ik het kenbaar maak. Ik had vandaag een legging aan met bovenin een brede elastiek (geen zwangerschapslegging) en dat zat gewoon te irriteren, ik kon  het niet aan mijn buik hebben! Qua gewicht ben ik nog niets aangekomen, maar die buik ziet eruit alsof ik al ruim 4 maanden ben....Slaat echt nergens op!

Groetjes, Linda

quote: mammaluna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 19:48:08'));

84_joyce_84: zou je mijn naam aan willen passen in het overzichtje? Ik heb mijn profielnaam namelijk veranderd van Lin76 naar mammaluna! (zwangere vrouwen kunnen soms lastig zijn,hi,hi,hi)

Ik heb gelukkig na deze week twee weekjes vakantie, maar ik denk dat ik daarna niet lang meer kan wachten totdat ik het kenbaar maak. Ik had vandaag een legging aan met bovenin een brede elastiek (geen zwangerschapslegging) en dat zat gewoon te irriteren, ik kon  het niet aan mijn buik hebben! Qua gewicht ben ik nog niets aangekomen, maar die buik ziet eruit alsof ik al ruim 4 maanden ben....Slaat echt nergens op!

Groetjes, Linda

Vraag me niet hoe ik aan Nathalie kom, mijn concentratie laat me al aardig in de steek!

Terug
Bovenaan