uitgerekend in mei 2009........

Hallo meiden,

Vandaag gebeld met vk ik moet 9 oktober voor onze eerste afspraak.
We krijgen dan tevens onze eerste echo.
Ik heb op een site een apparaat gehuurd waarmee je het hartje van de baby kunt horen.
Die kan je per maand huren ik geloof dat het de bellytalk.
Dat lijkt me fijn dat ik het thuis dan ook kan horen wanneer ik wil.

Nancy ik kom uit geleen en jij?

Groetjes Cel

Hey Nathalie en alle anderen natuurlijk!

Ik heb gewoon een VK in de buurt gebeld en een afspraak gemaakt.
Ik heb op 7 okt mijn afspraak en ze kon me nog niet zeggen wanneer
ik mijn echo zou krijgen .... Ze zei een paar dagen later
We willen niet weten wat het word en ik kom uit de provincie Utrecht.
Ook ik ga meedoen aan moeders voor moeders en ik zou gebeld worden voor een afspraak dus ik wacht rustig af.

Afgelopen zondag werd ik wakker en het eerste wat er in mij opkwam was
het word een meisje... Terwijl ik eigenlijk altijd gezegd heb dat ik graag zou willen dat mijn eerste een jongen zou worden hahaha als ik zou mogen kiezen natuurlijk
Het belangrijkste is dat het gezond is maar die vraag krijg je zo vaak ...
Nou had mijn schoonzusje een droom gehad maandag nacht dat het een meisje
werd terwijl we elkaar niet hadden gesproken haha grappig he
Dus hebben we dinsdag voor de gein met een draadje en mijn ring gependeld
En daar kwam uit dat mijn eerste een meisje word en mijn tweede een jongen
Grappig hoor Nou we zullen het zien he

Verder gaat alles goed, wel last van pijnlijke borsten vooral als ik het koud krijg en ik heb nog best vaak het gevoel dat ik het moet worden maar dat is normaal geloof ik...
en ik ben heel erg moe  Maar als dat alles is mag ik zeker niet klagen
Ben wel zondag van boven naar beneden van de trap af gekletterd zo'n 12 tredes
dat is zeker niet aan te raden weet ook niet hoe het gebeurde maar het eerste wat er in mij opkwam tijdens het vallen was shit mijn kind... Maar verder geen bloeding ofzo gehad dus ik denk dat het wel goed zit ....

Verder niets te klagen hahaha
Leuk dat er zoveel zijn die in mei zijn uitgerekend

Groetjes

Jeetje van de trap vallen lijkt me inderdaad niet aan te raden

Ik heb ook 7 oktober mijn eerste afspraak bij de VK! Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat. Denk dat ik het pas echt geloof als mijn buik gaat groeien en ik het kindje heb gezien op de echo of gehoord...

Al zegt mijn lichaam echt duidelijk dat er iets aan de hand is (misselijk, cupmaat groeien) vind ik het nog behoorlijk onwerkelijk

Groetjes Iris

Ik weet sinds gister dat ik echt zwanger ben..
Had vorige week ook een test gedaan en die was negatief dus bij mij is het ook echt pril!! Ik sta nog steeds te trillen en ben erg blij!!

De aankomende maanden zijn nog erg belangrijk dus ik hoop uiteraard dat alles goed zal gaan Maar als ik invul op de site staat uitreken datum 14 Mei..

Spannend!!!

hey hey dames

sorry dat ik zo weinig schrijf, en niet op iedereen reageer, maar ben zoooow moe.. echt niet te beschrijven.
ben ook veel met Mart bezig, tis echt mooi weer nog even genieten, voor dat het voorbij is.
ik ben nu al weer 7wkjes.. gaat best snel. heb ook al veel zin in de echo maar die duurt nog ffies.
we zijn nu ook aan het brainstormen, want we gaan op zolder een slaapkamer bij maken, zodat Mart en wurm op de eerste verdieping slapen, en wij op zolder.
wurm zal eerst nog wel even mij ons slapen, dus blijven wij ook nog wel op de 1ste verdieping, maar daarna gaan wij naar boven, heb er al veeeeel zin in. de hormonen beginnen nu al hahahahahahahaha.
wat leuk dat er meer dames bij zijn gekomen,strax heeft de kraamhulp het weer tedruk hihi.

nou dames geniet er van.. tot snel

groetjes simone

Mv Mart en ?

gefeliciteerd MRMJ! Bij mij was het ook een soort mixed emotions. Je staat te trillen en het voelt zo onwerkelijk!

Balen Simone dat je zo moe bent. Ik ben erg misselijk, maar kan ook makkelijk veel slapen.
Zo lekker in de zon liggen met een boek en een emmer denk ik

Groetjes Iris

Heey Allemaal!

Ik ben ook uitgerekend in mei 09. Op de 17de om precies te zijn.
Ik heb maandag mijn eerste test gedaan en die was postief.
We zijn wel heel erg blij ermee maar ook een beetje angstig en verward!
Er spookt niks anders meer door je hoofd en ik lees erg veel om te zien wat ons te wachten staat. Er komt ook zo veel op je af!

Daarnaast ben ik vrij moe en heb nergens trek in. Ook heb ik steken in mijn buik maar ik zie dat meer dames hier last van hebben :)

Erg leuk om een forum zo als deze te lezen aangezien iedereen in dezelfde periode zit!

Groetjes Winks

Hey iedereen!

Mag ik me hier ook toevoegen? Ik ontdekte gisteren heel vroeg dat ik zwanger ben. Volgens internet uitgerekend op 22 mei... Mijn NOD is eigenlijk pas morgen, maar ik had zo van die extra gevoelige testen en ja hoor, twee streepjes gisterochtend. Verder voel ik me zoals anders, enkel niet 'down' (zoals gewoonlijk voor mijn maandstonden) én heb ik ook al wat last van de zeurderige lage buikpijn...
Ik houd nog even mijn adem in tot mijn NOD gepasseerd is, maar tegelijkertijd is het ook zo spannend!

groetjes
Indra

Terug
Bovenaan