uitgerekend in mei 2009........

Hallo allemaal,

Jeetje wat een hoop bij lezen zeg. Ik dacht, ga nog even snel op t forum en dan even aan t werk voordat m'n dochter wakker wordt. Maar ben inmiddels al een half uur aan t lezen.

Lees wel dat iedereen t spannend vindt. Ik ook hoor. Heb hier voor mijn gevoel veel meer mee bezig dan met m'n vorige zwangerschap. Ben echt bezig met of het wel of niet goed zou gaan. Verder heb ik ook nog niet echt klachten behalve vermoeidheid. Ook daar maak ik me een beetje zorgen over, had bij de eerste wel veel kwaaltjes. Maar kan me niet meer goed herinneren wanneer het toen begon. Met nu tenslotte pas net 5 weekjes, dus kan nog komen (of t blijft me bespaart deze keer). Verder heb ik wel een enorm opgezette buik.
Dus toch wel wat tekenen van zwangerschap, dus gewoon maar positief blijven.

Vanmiddag komt er iemand van moeders voor moeders langs. Volgende week kan ik beginnen met sparen. van de vorige keer kan ik me inderdaad herinneren dat ik t flink vond stinken klimmie5-5. Vooral 's ochtends als ik net m'n bed uit kwam, was ik toch al zo misselijk, dus dat hielp niet echt mee. Maar goed, het is inderdaad een gedoe, maar het is voor een goed doel.

Cel; bij m'n   vorige zwangerschap had ik ook veel last van haaruitval en daarna lang futloos haar. M'n haar is net eigenlijk pas weer een paar maandjes normaal, dus ben benieuwd hoe lang ik dat nu zo mag houden.

mamaleane; Ook is ben snel zwanger geraakt van de tweede. Bij de eerst ruim 1,5 jaar over gedaan en heel wat onderzoeken gehad. Uiteindelijk na een contrast foto van baarmoeder en eileiders toch nog spontaan zwangergeraakt. Deze keer hebben we twee maanden onveilig gevreeen maar zonder op de vruchtbare periode te letten. Dit was de eerst maand dat we echt op de data hebben gelet, en ja hoor direct zwanger! Zijn er super blij mee.

Voor milenne; hoe is je tweede echo geweest. Ben zo voor je aan t duimen dat er nu wel wat te zien is. Spannend hoor. Veel succes en sterkte.

En s1975s, hoe is het met de bloeding. Is het weer gestopt en gaat alles weer goed. Mag je nu eerder voor controle of zo?

Meiden allemaal weer veel succes gewenst. Ga m'n meisje uit bed halen.

tot gauw weer,
groetjes Mama Nienke

PS Wordt hoog tijd voor een eigen forum, vinden jullie niet!

Dankjewel!!!
Jullie ook allemaal natuurlijk!! Jaa precies maar het blije gevoel overheerst wel heel erg hoor.. Nou dat weten jullie ook wel, ik voelde het al een beetje aan.. je voelt gewoon dat er iets is.. En vervelend als je niets kan eten!! Ik ben ook wel moe maar kan echt alleess!!! eten haha mag wel een beetje oppassen.. als ik opsta heb ik trek in de gekste dingen en gelukkig niet misselijk!

Ik vind het ook wel heel leuk dat iedereen die in mei is uitgerekend hier een beetje kan kletsen en advies geven en info ruilen
idd tijd voor een eigen forum

Liefs van aankomende mama

Hoi mamma van Nienke en andere dames,

Dat je deze keer veel minder kwaaltjes hebt (tot nu toe en ik duim voor je dat het zo blijft), dat is heel normaal. Komt veel vaker voor. Iedere zwangerschap is weer anders hoor ik regelmatig.

En trouwens fijn om te horen dat er meer mensen het luchtje van de fles (M v M) misselijkmakend vinden. Ben ik niet meer alleen ermee he.

Woon overigens ook in Utrecht, net zoals een paar anderen.

Voel me vooral heeeeeeeel moe, maar verder eigenlijk prima. Kan wel al bijna mijn bh's niet meer aan, mijn broeken gelukkig nog wel gemakkelijk. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ja nieuwe bh's kopen, maar welke??

Nog even wat afmaken en dan naar huis.

groetjes

He meiden, ben eigenljk wel benieuwd wat de andere 36+ moeders gaan doen voor onderzoeken? Zijn er eigenlijk ook nog oudere mamas omgeving amsterdam??
Het is al wel een hele groep he die mei groep,
Kreeg mn andere kinderen toen ik 24 en 28 was en nu dus 38 (zelfde vader hoor ) maar in de tussentijd het gewoon druk gehad met andere dingen, en nu dus toch de wens weer, wie herkent dit?
gr maaike

Ik vind die lucht van de flessen van MvM ook niet uit te staan. Diep inademen en pas weer inademen als hij weer dicht is
Ik heb BHs gehaald bij de HEMA. gewoon een cup groter en erop gelet dat de stof lekker zacht is.
Voor het sporten heb ik daar ook een heavy sports BH gehaald en dat is echt aan te raden.

Heb geen last van misselijkheid op dit moment, maar zodra ik zit slaap ik

Werd gister erg misselijk van de azijnlucht die uit een potje met rode kool kwam. Het merk gebruiken we wel vaker, maar nu hoefde ik spontaan niet meer. Echt heel apart..

Groetjes Iris

Hallo meiden,

Leuk om alle reacties van iedereen te lezen.
De bloeding is gestopt en mijn stoelgang is enigzins op gang gekomen .
Volgende week donderdag kan ik eindelijk naar de Gyn omdat ze dan pas iets kunnen zien (7 weken)
Ik heb nog steeds pijnlijke borsten maar weet eerlijk gezegd niet wat dat precies betekend. Nog maar een weekje geduld . Ondertussen houd ik rekening met het ergste zodat mocht het niet pluis zijn ik iets minder zwaar teleurgesteld zal zijn.

@mama van stijn:
Ik gebruik; activia (appel muesli bleeehh), pruimen en lactulose siroop veel water en roosvicee laxo.

Ik ben verder niet misselijk dus dat scheelt!
Groetjes maar weer

quote: klimmie5_5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 17:17:28'));

Voel me vooral heeeeeeeel moe, maar verder eigenlijk prima. Kan wel al bijna mijn bh's niet meer aan, mijn broeken gelukkig nog wel gemakkelijk. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ja nieuwe bh's kopen, maar welke??

Ik heb een meegroei beha gekocht van het merk Anita Maternity. Zacht materiaal en heerlijk stevig. Ben volgens mij ook een cupmaat omhoog gegaan. Eindelijk borsten, haha
Heeft er verder iemand al wat contouren boven het schaambeen? Het is niet veel maar ik/je kunt wel zien dat er iets gebeurd........

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei