uitgerekend in mei 2009........

Hoi allemaal,

Sandra: wat vervellend voor je, ik heb ook een mk gehad met 5,5 week. Hierna ben ik gecureteerdt geworden en mocht daarna weer gaan proberen om zwanger te worden.
Heel veel sterkte ermee! ik hoop voor je dat je mischien toch nog goed nieuws krijgt!

Nathalie: Zou je bij mij in het lijsje er nog bij willen zetten dat het mijn 1ste kindje is, dat ik uit limburg kom en dat we het niet willen weten.

Nathalie ik herken het misselijk zijn heel erg alleen heb ik het niet 's morgens maar wisselend door de dag het komt dan echt met een golf opzetten. Ook merk ik dat mijn eetlust een stuk minder is.
Bij mij valt het wel mee met pijnlijke borsten.

Groetjes

En iedereen nog gefeliciteerd die net weten dat ze zwanger zijn!

Net wakker, kan wel de hele dag slapen geloof ik. Maar nu lekker een vrije dag. Merk wel dat het dan een nadeel is dat is later 's ochtends ontbijt en voel me dus een beetje misselijk, maar zolang ik geen koffie ruik gaat het wel goed,   hihi.

San, balen meissie maar eerst de HA maar even  afwachten, toch? Bij mijn vriendin ging het na 12 weken fout en ze is gecurreteerd uiteindelijk. Duurde een paar maanden voordat haar ovulatie weer op gang was, maar inmiddels is haar zoontje (van daarna) al weer ruim een half jaar! Sterkte dus.

Las de vraag wanneer bel de vk? Dat is geloof ik wel elk centrum weer anders. Ik belde direct, maar ze maken de 1e afspraak pas rond de 9 a 10 weken met direct een echo, terwijl je bij andere praktijken al bij 8 weken een 1e afspraak hebt, maar dan nog niet direct een echo. Ik zou gewoon bellen, misschien moet je alleen nog even wachten (net zoals ik, nog tot 9 okt....)

En meubeltjes, daar hebben we het nog niet zo over gehad. Alleen de wieg, dat wordt denk ik de oude wieg van mijn vriend. Dat was vroeger een aardappelkistje en later de verkleedkist, dus we gaan mijn schoonouders vragen of we de verkleedkist kunnen lenen, dan weten ze direct hoe laat het is :)

Nu maar eens proberen te gaan studeren (naast werk nog een studie) met mijn vergeetachtige hoofd. Hoor alleen maar dat dat   erger wordt gedurende de zwangerschap, maar hoop dat toch eigenlijk niet.

groetjes

Klimmie

oww wat veel zwangere!

Ik ga maar niet op iedereen persoonlijk reageren want dan zit ik hier morgen nog haha.
Alleen Sandra67 wil ik sterkte wensen met het verlies :( Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te maken.

Voor de tabel heb ik nog de volgende gegevens voor wie ze wil toevoegen: Winks, 22 jaar, Noord-Holland ( West-Friesland )

Bij ons weet niemand het nog. Ik vind het ook errug lastig om mijn mond te houden. Ik denk ook dat niemand het nog verwacht bij ons aangezien we allebei nog jong zijn.
Wij zijn alle hele scenario's aan het bedenken. : B.v. met sinterklaas of kerst de ego cadeau geven aan 'opa en oma' met een rijm erbij dat ze nog even een half jaar geduld moeten hebben voor ze het cadeautje krijgen. Of beide 'opa en oma's' uitnodigen voor een etentje en als toetje beschuit met muisjes laten reserveren haha. Wat het uiteindelijk wordt weet ik niet. Misschien vertellen we het wel als we bij ze op de koffie zitten, zonder poespas.Voor onze ouders wordt het allebei het eerste kleinkind!

Ik heb wel veel last van m'n buik. Gister zouden we nog een rondje lopen maar naar 300 meter ben ik omgekeerd vanwege de buikkrampen. 's ochtends heb ik nog gewoon gesport en was er niks aan de hand. Het komt dus af en toe opzetten maar is dan ook zo erg dat ik meteen moet gaan liggen. Herkent iemand dit? Gaat het snel weer over? Lijkt mij  behoorlijk vervelend al heb ik zoiets op m'n werk en daar kijk ik dan ook tegen op.

Daarnaast ben ik echt stront verkouden. Echt in de ergste vorm van het woord. Ik zal details besparen. Ik heb dit nu 2 weken en het gaat ook niet over. Ik heb het idee dat alle energie naar het kindje gaat en niet naar mij! Dat wordt dus nog even doorsnuiten!

Groetjes Winks

hallo aalemaal!

jeetje wat vervelend zeg sterkte san! ik hoop dat je alsnog een goed bericht krijgt....

hier gaat alles goed. ben alleen erg moe en voel mijn borsten een beetje....verder alles prima heerlijk toch? kan niet wachten tot mijn echo as di avond. heb me voorgenomen om het dan volg wk mijn directeur te vertellen aangezien het meestal lang duurt eer je vervanging hebt voor een klas..... vind het ook wel erg snel, maar ja.....

het wordt tijd voor een eigen mei forum vinden jullie ook niet?

nou tot spreeks!
chantal

Goede morgen iedereen!

Er zijn idd té veel namen om te onthouden, dus ik ga ook maar een beetje algemeen reageren...
Enkel aan Sandra: het spijt me heel erg voor je. Moet echt vreselijk zijn...

En aan Nathalie: bedankt om me aan de lijst toe te voegen! Ik heb nog een aantal extra gegevens voor je: ik ben 26, het is m'n 1ste kindje, ik woon in Antwerpen (België) en ik wil het wel weten (ik neem aan dat dit doelt op het geslacht). Mijn vriend hoopt enorm op een meisje, grappig he :)

Verder herken ook ik een heel aantal symptomen. Het is op zich nog erg pril (vandaag net 4 weken) dus ik hou nog even mijn adem in, maar toch zijn er een aantal dingen die niet 'normaal' zijn... Zo loop ook ik al een dikke week snipverkouden rond en het lijkt maar niet over te gaan. Mijn borsten zijn ook erg gevoelig en gisteren zat ik (met kleine oogjes van de vermoeidheid die me zo rond 19u in zijn greep krijgt) naar "de kraamafdeling" te kijken en moest zowaar huilen bij de geboorte van een van de kindjes (nou, eigenlijk bij elk kindje)... Dus dat bevestigt de eerste positieve test toch voor mij :-D
Voorlopig gelukkig wel nog geen misselijkheid, daar ben ik ook al blij om!

Geniet er allemaal van!
Indra

Hoi meiden daar ben ik weer, de huisarts bevestigde wat ik al dacht. Ze heeft me uitvoerig onderzocht en ook van binnen. Mn baarmoedermond staat nog ietsjes open maar zegt niet zoveel. Ik bloed wel maar niet extreem veel of zo. Maandagochtend wil ze me weer zien om te kijken of de bloeding is gestopt/minder geworden.
Tis niet leuk om dit mee te maken maar joh.... beter nu dan dat we te horen krijgen bij een 20wkn echo dat het niet goed is. Heb ook mn leeftijd tegen maar we geven de hoop niet op. Succes allemaal en wie weet tot snel.

Groetjes,
San

Hallo Meiden,

Met mij gaat het wel ok.
Maandag de eerste inwendige echo en ik vind het wel spannend..
Ik heb hoop dat het goed zit omdat ik bijna geen afscheiding meer gehad heb
(twee keer maar deze week). Maar ik vind het toch wel een beetje eng..
Nog 3 daagjes wachten dan weten we waar we aan toe zijn..
Ik ben wel wat misselijk/honger/dan weer geen honger.. Heel gek.
En moet enorm veel plassen...
Mijn borsten zijn wel gevoelig maar nog niet groter zoals bijna bij iedereen
lees ik..

Cel, Ik kom uit Nuth. Niet zo heel ver uit de buurt dus :)
Wat een leuk idee van dat apparaat. Vanaf hoeveel weken kun je het
horen?

Jippie, Jee heb je je bezeerd met je val?? Dat is geen pretje.
Kan me voorstellen dat je dan nu wel schrikt.. Maar gelukkig nergens
last van gehad daarna.

Sisi, Wat grappig dat jullie de kleine Wurm noemen.. Wij noemen
het altijd "Boontje" hihi

Nathalie, Ik heb ook het idee dat ik veel sterker dingen ruik als anders..
Soms vind ik iets echt heel erg stinken..

Maaike, volgens mij kunnen ze wel al iets zien op de echo.. Waar het zit
etc, want bij bbz zit het natuurlijk niet goed en dat zullen ze dan wel kunnen zien.
Ze kunnen volgens mij dan gewoon het vruchtzakje met vruchtje zien, maar het
hartje klopt pas rond de 7 weken.

MamavanStijn, wat lief dat je schoonvader gebeld heeft.. Dat is inderdaad ontroerend..
Niet zo'n hele goede band met je schoonouders dus? Dat is wel rot.. Is inderdaad onbegrijpelijk
waarom ze niet even belt om je te feliciteren.. Dat is toch wel het minste, ook al heb je het zelf
moeilijk, dan nog kun je heel even daar de moeite voor nemen vind ik..
Fijn om te horen dat de inwendige echo geen pijn deed.. Lijkt me toch niet erg prettig.

San, Heel veel sterkte meid!!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan