Ohhh Sandra, wat naar voor jullie zeg! Je bent er zelf wel heel kalm onder of niet meis? Hopelijk verlies je genoeg zodat je niet nog medicijnen hoeft. En je hoord vaak dat het na mk 1e ronde vaak weer raak is. Gun het jullie van harte. Sterkte!
Over wanneer vk bellen? Ik zou gewoon vk zoeken en bellen. Bij de een maken ze met 6 tot 8 weken een intake gesprek en rond 11 a 12 weken een echo. Andere hebben met 8 weken intake en ook al echo. Ik wil ook met 8 weken, maar ja hier is dat dus niet, sniksnik. Ik moet wachten tot 8 okt. Maar dan ben ik ruim 10 weken als het goed is. We weten namelijk niet 100% zeker hoever ik ben, maar we zullen zien.
Verder denk ik ook nog niet zover na over babykamer of wat dan ook hoor meiden. Als je dan Sandra leest en andere verhalen, dan denk ik, eerst maar eens echo afwachten voordat ik verder wil wegdromen. Tuurlijk zwijmel ik af en toe weg. Maar nu met die misselijkheid enzo is het wel ff wennen hoor. Maar tis wel goed teken natuurlijk. En heb het er allemaal voor over.
Verder weet ik niet meer wat ik wou zeggen, sorry!
Liefs nathalie