uitgerekend in mei 2009........

Ik bedenk me net dat ik niet weet wanneer je uitgerekend bent, hihih

O, ja zwanger hé dan vergeet je alles.
IK ben 2 mei uitgerekend.

gr  daan

Alllereerst Sandra sterkte meid, geef het de tijd en geef het een plekje Ik heb 10 jr geleden een mk gehad en heb bv nogsteeds de positieve zw test, dus geef je over aan je gevoel des te beter kun je dadelijk verder.

Nathalie wat lief van je en wat een werk om zn lijstje bij te houden want wat een reacties zeg kan ook niet alles onthouden.
Hier alleen zoals de meeste verkouden, verder moe maar weinig klachten, nog onwerkelijk eerst maar eens dat hartje zien kloppen 1 okt, kan de tijd wel voorbij kijken.
Oh ja als je wilt nathalie ik kom uit nrd holland (omgeving amsterdam) voor het lijstje nog
allemaal een lekker weekeind (mijn werkdagen gaan weer beginnen  hoop dat ik me niet zo afgebrand voel als nu met mn wattenhoofd)

He meiden wat een geklets hier!
Wel even heel wat anders dan de topics die ik gewent ben. Daar waren we met steeds minder en hier met steeds meer. Leuk hoot.

Vandaag is Moeder voor Moeders langs geweest en ik ben begonnen met het vullen van de eerste fles hahaha
Ik weet hoe lastig het kan zijn om zwanger te raken en heb pregnyl gebruikt voor de IUI. Het leek mij niet meer dan logisch om nu zelf mee te doen aan Moeders voor Moeders.

Ik wil jullie eigenlijk allemaal oproepen om ook mee te doen.
Het enige wat je moet doen is je plas opvangen en vanzamelen in een fles. 1x per week worden de flessen  opgehaald en krijg je nieuwe flessen.
Plassen moet je toch, dus het is een kleine moeite waarmee je iemand anders een heel groot plezier kan doen.
Allemaal mee doen dus!

He, Deedee1973!

Je hebt me aan het denken gezet met Moeders voor Moeders en ik heb me nu toch opgegeven. In eerste instantie wilde ik niet,omdat ik het spannend genoeg vond die eerste zwangerschapsweken.....Maar inderdaad: er zijn vrouwen die heel erg moeilijk zwanger worden en als je die kunt helpen door in een fles te plassen, waarom niet dan?
Ben wel heel erg benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat! Heb de komende twee weken vakantie, en ik verwacht wel dat ze me snel zullen bellen. Hoop dat ze langskomen. Ik woon niet in een gat, maar ook niet bepaald in een wereldstad, als je snapt wat ik bedoel, hi,hi,hi.

Is het jouw eerste kindje?

Groetjes, Linda

He Linda wat leuk dat je nu toch mee wilt doen!
Het is voor ons het eerste kindje, we hebben er ruim 2,5 jaar overgedaan en ik ben uiteindelijk via IUI zwanger geworden.
En jij ook je eerste kindje zeker?

Ik werd vrij snel terug gebeld voor een afspraak en vanmorgen is er iemand langs gekomen. Ik heb 8 flessen gehad, voor elke dag 1 en 1 reserve. Ze komen de flessen 1 keer in de week ophalen. Tenminste hier wel ik weet niet of dat overal zo is, ik neem aan van wel.
Je kan meedoen vanaf 6 weken t/m 16 weken, dus 10 weken lang flessen vullen.

Ik heb 2 opvang bakjes gehad. Je plast in zo'n bakje en die giet je daarna leeg in de fles. Die flessen stinken wel omdat daar een conserveermiddel in zit.

Als bedankje krijg ik ook nog een boekje over zwanger zijn, leuk he?

Ik hoop dat ze bij jou ook langskomen. Ik woon zelf in Utrecht, dus hier komen ze in elk geval wel langs.

Groetjes
DeeDee

hoi hoi
bedankt voor alle lieve reacties.
ik ben woensdag in het ziekenhuis geweest.
ik heb een inwendige echo gehad en er was wel iets te zien.
de gyn kon helaas nog niet voor 100% zekerheid zeggen dat het idd een zwangerschap is omdat het nog heel erg klein was maar het heeft mij wel erg veel hoop gegeven. er is idd bloed geprikt om mijn hcg te meten en nu moet ik volgende week weer terug voor nog een echo. het blijft dus nog even spannend. het is gewoon heel dubbel, zo wie zo vind ik die eerste weken klote maar nu wordt ik af en toe gek van de onzekerheid.
maar ik probeer positief te blijven want waarom zou het mij 2x overkomen???
ik hou jullie op de hoogte en nogmaals bedankt
greetz milenne

Goedemorgen allemaal,

Gisteren naar de huisarts geweest met mijn zoontje en gelijk heb ik hem even verteld dat ik zwanger was. Ook heb ik gelijk nog wat vraagjes gesteld. Zo mag ik een crème niet meer gebruiken omdat ik zwanger ben. Daar had ik helemaal niet aan gedacht. Verder heb ik niet zoveel te melden. Zwangerschapskwaaltjes blijven hetzelfde en alles lijkt goed te gaan. Ik ben nog helemaal niet bezig met babydingen. Ik denk dat dat pas na 20 weken komt.

Milenne: Inderdaad hoopgevend nieuws, nog even spannend dus.
Sandra: Wat vervelend voor je. Heel veel sterkte!
Daan: Wat een wonder dat jij nu zwanger bent geworden. Echt een prachtig verhaal.
Nathalie: Een whiplash dat is niet best. Weet je of het gevolgen heeft voor je zwangerschap?

Groet
Lies

Terug
Bovenaan