uitgerekend in mei 2009........

Hallo,

Wanneer gaan jullie het eigenlijk aan de rest van de omgeving vertellen?
Wij hebben morgen (met 7 weken) de echo en dan horen we (hopelijk!!) het hartje
van ons boontje.. En daarna vertellen we het wel ook aan mijn broer en vriendin (wanneer ze in de buurt zijn want mijn broer woon in duitsland en zijn vriendin ook 3 uur rijden hiervandaan en we willen het wel persoonlijk vertellen) en ook aan de ouders van mijn man en zijn broertje en zusje.
Maar verder wil ik het eigenlijk nog even voor me houden tot de 12 weken denk ik..

Nog 1 dagje wachten en platliggen hier dus dat valt wel mee.. :)
Morgen ben ik er hopelijk met goed nieuws..

Liefs,
Nancy

Hallo,

Zo meiden alles goed met jullie? Wat is het vandaag prachtig weer he?  

@Nancy; Ik wil je heel veel succes wensen morgen, ik hoop echt voor dat alles goed zit.
Wij hebben bij onze eerste ook de directe familie ingelicht bij 7 weken. Dit keer willen we daar pas later mee beginnen. We zullen wel zien.

Ik ga even wat doen in het huishouden.

Gr Anouk.

Hoi moeders in spé,

ja, heerlijk weer inderdaad. Moet nog van alles doen vandaag, maar met dit weer heb ik daar helemaal geen zin in. Maar dat zal jullie ook wel bekend voorkomen.
Ben gisteren lekker een dagje wezen klimmen (vandaar m'n nickname) en dat ging nog heerlijk. Over een paar weken/maanden kan dat niet meer, maar ja, daar krijg ik ook een heleboel voor terug.

Voel me prima, alleen soms wat ongesteldheidspijntjes onderin m'n buik, maar dat zal de baarmoeder wel zijn die groeit of zo iets.

We hebben het (officieel) nog aan niemand vertelt. Mijn vriend wil nog even wachten. Ben nu 6 weken en 5 dgn, maar pas op 9 okt de echo + eerste afspraak vk, dus denk niet dat ik zo lang kan wachten. Gisteren toch maar wel aan een vriendin vertelt, want ze zag dat ik geen wijn meer dronk en toch wel oppas met vallen enzo en ze keek me aan, zo van......   En toen moest ik het wel be-amen. Overigens wel lekker om eens met iemand erover te praten (naast mijn vriend dan).

Nog even verder.

Nancy veel succes morgen. En Nathalie, wil je op het lijstje invullen dat ik 30 ben (vanaf morgen)  en dat we het niet willen weten.

Wat een heerlijk weer vandaag!

Wij hebben het onze ouders en zussen bijna meteen verteld. Als ik een miskraam zou hebben zou ik het aan hun toch vertellen dus ik zie niet in waarom ik zou moeten wachten tot 12 weken. We hebben een paar vrienden ook ingelicht, maar alleen die die ook al wisten dat we in MMM zaten.
Collega's en overige vrienden moeten in elk geval wachten tot na de echo (over 1,5 week) dan ben ik 8 weken. Ik weet nog niet zeker of ik het dan tegen iedereen wil vertellen, eerst maar eens afwachten of de echo helemaal goed is.

Wat betreft het geslacht: het maakt me helemaal niets uit.
Ik bedoel dan niet alleen of het een jongen of een meisje wordt maar ook of ze het bij de echo kunnen zien. Ik neem aan dat ze het bij de echo van 8 weken toch nog niet kunnen zien, dus ik ga me er nu ook helemaal niet druk om maken.
Het enige wat ik van de echo wil weten is: of het er echt maar 1 is en niet stiekum een tweeling en of de kleine gezond is.

Hoi Hoi
Mag ik ook nog meedoen met de mei-mama's?
Zal me eerst even voorstellen, ik heet wendy, ben mama van al 2 lieve meiden (4 en 2) en nu dus zwanger van de derde.
Begin juli spiraaltje er uit laten halen omdat we heel graag een derde willen.
3 sept een eerste positieve test (maar was nog erg vroeg omdat ik pas 6 sept mijn menstruatie moest hebben), kon niet langer wachten. Daarna op 8-9 nog een positieve test en een behoorlijk groeiende buik.
Morgen maar eens bellen naar de huisarts. Ik wil eigenlijk het liefst zo snel mogelijk een echo, omdat ik voor zeg maar 5a 6 weken wel al behoorlijk aan het aankomen ben, dus ofwel ben ik langer zwanger ofwel is het er niet eentje maar .......... 2 ofzo.
we hebben kennissen en collega;s die ook nr 3 en 4 tegelijk kregen...
Ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind, financieel wordt het dan lastiger, we hebben niet zo;n grote auto en ook maar 3 slaapkamers. Waarvan 1 kleinere.
de 2 meiden gaan nu al bij elkaar moeten slapen. Ach ja maak me er nog maar niet druk om, we zien wel.
als het zover is, zou ik best wel willen weten of het een jongen of een meisje is. (heb niks jongensachtigs in huis, haha). allebei natuurlijk van harte welkom. Maar voor manlief zou een jongetje wel leuk zijn met al die meiden om hem heen.
groetjesn wendy

hallo wendy!
gefeliciteerd!
wat leuk een 3e!!!! ikzelf ben zwanger van de 2e. heb al een meid van ruim 3.
ook ik heb het idee dat ik verder zou kunnen zijn omdat ik echt gigantisch groei vergeleken met de vorige x en de laatste menstruatie was niet zoals normaal zeg maar. had al een afspraak staan met de vk op 3 okt, maar heb toch maar van de week gebeld met dit verhaal en de intake blijft staan, maar ik krijg mijn echo as di avond. ik zou dus als ik jou was ook maar gewoon ff bellen!

iedereen de groetjes en weltrusten alvast hihihihihi(ben kapot!)

chan

Hallo allemaal,
Mag ik me ook voorstellen?
Nathalie, jij kent me al van een ander forum..... Nu ben ik het dus wel!!!

Ik ben dus een mama van Stijn.  Op dit moment 6 weken zwanger!
Zelf ben ik 30 jaar en Stijn is bijna 3.
Alles gaat prima, maar weet wel opeens weer alles van de onzekerheid de eerste tijd. Ik heb een paar dagen bandenpijn gehad, last van de borsten etc. etc. Nu voel ik dus helemaal niets meer............ Zucht...............
Verder weing kwaaltjes! Ik krijg mijn bord niet meer leeg en ben erg moe, maar ik ben ook mege verkouden en grieperig, dus dat kan ook daar aan liggen!

Vanwege mijn bloeddruk ga ik naar het ziekenhuis. 26 September hebben we de eerste afspraak. Het leuke aan het ziekenhuis is dat iedere controle tevens een echo inhoudt!!
Nadeel is wel dat ik iedere keer naar het ziekenhuis mag karren!

Deze keer hebben we het tot nu toe aan niemand verteld. En we houden het ook nog even geheim! Bij Stijn hebben we het aan de naasten vrij vroeg verteld. Nu leek het ons wel leuk om het een tijdje voor onszelf te houden. Tja, de ene keer is het heel moeilijk, maar het is ook wel grappig om het samen stiekem te bespreken!
Ik hoop dat de gyn. volgende week kan zeggen dat ik me niet druk hoef te maken. Hoewel ik niet eerder een mk heb gehad, ben ik er toch een beetje bang voor. (Maar mezelf kennende is die angst er ook omdat ik mezelf wil voorbereiden op evt. verdriet....)

Veel liefs

oh ja.... ik ben tot nu toe uitgerekend op 9 mei. Ik woon in Gelderland en ik wil het wel weten!! En we vertellen het dan ook gewoon..............

Terug
Bovenaan