uitgerekend in mei 2009........

hoi allemaal,
wij weten sinds 1 sept dat we een kindje krijgen en we zijn op bevrijdingsdag uitgerekend. ben erg blij maar toch ook wel verrast. we zijn op 08-08-08 pas getrouwd en we hadden nooit durven dromen dat het zo snel prijs zou zijn. ik heb een test gedaan omdat ik a) een week over tijd was b) ontzettende zere borsten had en c) zo misselijk was de hele tijd....dus ja eigenlijk wist ik wel al hoe laat het was. had alleen nooit gedacht dat mijn lichaam zo snel aan zou geven dat er een verandering aan zat te komen.

Mag ik me hier aanmelden?
Ik ben zwanger!! in de 1ste ronde! kan het niet geloven.
De kwaaltjes werden steeds meer.. en vanochtend dacht ik.. laat ik eens met ochtendurine testen! en ja hoor.. daar kwam die een heeel vaag streepje.. maar toch goed te zien.. hij staat er echt! Ik ben zwanger!   27 mei 2009 uitgerekend. het is mijn 2de kindje.. Ik heb een zoontje van anderhalf. (ik heb er vijf maanden over gedaan om van hem zwanger te raken! dus jullie snappen mijn ongeloof en verbazing dat het nu in 1 keer raak is.. ik weet dat vijf maanden ook niet lang is .. maar dit is wauw!!)
Ik kan het niet geloven!!!

Dikke kus! een op een roze wolk zwevende Jazzie

Hallo Allemaal,

Aller eerst iedereen die net weet dat ze zwanger zijn gefeliciteerd!!

Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen en heb me dit weekend via mail ook opgegeven voor moeders voor moeders. Ik heb het hier een paar keer gelezen en ik had ook zoiets als ik het nodig had gehad was ik ook blij geweest dat vrouwen dat zouden doen.

Ook heb ik vandaag de vk gebeld voor een eerste afspraak, 1 oktober kan ik terecht en dan krijg ik meteen de echo, dan ben ik 8,5 week. Ik vind het wel spannend omdat ik in mei ook zwanger geraakt ben en toen met de eerste echo te horen heb gekregen dat het een mk was die nog niet was afgekomen. Maar toch heb ik nu niet het gevoel dat het nu   fout zit, dus ik hoop dat mijn gevoel klopt....

Groetjes

Hey iedereen!

Proficiat aan iedereen die nieuw is! Bij mij begint het nu een heel klein beetje door te dringen, maar ik vat het ook nog niet hoor, het is zooo onwerkelijk :)

Ik heb vanochtend iets heel leuk mogen doen: me aanmelden voor een eerste consultatie bij de vroedvrouw (of hoe een verloskundige in België genoemd wordt)!! Ik mag over 2 weken voor een intake en zal dan (volgens mijn berekening) ongeveer 6,5 week zijn. Als ik dat hier zo lees, is er dan al kans op het horen van een hartslag, dus nu vind ik het nòg spannender!

Verder enkel last van wat bandenpijn en vooral zo moe, oh zo moe!!! En daarbovenop slaap ik nog eens slecht ook. Heeft iemand daar ook last van? Mijn vriend durft weleens snurken en normaal gezien stoort me dat totaal niet (ik moet toegeven dat ik een heel goede slaper ben), maar dat is dus nu wel anders!!! Vreselijk, lig je daar... wakker!

Geniet nog allemaal van de zwangerschap en is het geen tijd dat we een petitie starten voor ons eigen forum?

groetjes,
Indra

nog vergeten vragen (ok, daar heb ik dus ook last van :): weet er iemand of er een Belgisch alternatoef is voor Moeders voor Moeders? Ik zou wel graag meedoen, maar ik vind zo meteen niets en aangezien ik het nog niemand verteld heb, kan ik moeilijk hier hulp vragen...

hallo allemaal,

mag ik ook nog meedoen???

volgens mijn berekeningen ben ik 8 mei uitgerekend van onze eerste.
ik zal me even voorstellen ik ben dus fruts 27 jaar. net dit jaar getrouwd met mijn mannetje waar ik al 51/2 jaar mee samen woon en al 8 jaar verkering.
ben 3 maand geleden gestopt met de pil en nu al raak. we weten niet wat ons overkomt!!!
ik vind het allemaal super
heb weinig klachten, behalve dat ik er de hele dag aan loop te denken!!
Ik vind dit forum super kun je er lekker over kletsen.
heb alle pagina's doorgeworsteld. hier en daar blijdchap en verdriet gelezen
voor iedereen sterkte en succes!!

nog meer meiden leuk!
gefeliciteerd indra be mikkie en fruts.....
we raken maar niet uitgepraat hier!
waneer krijgen we nou eindelijk een eigen forum?
gr chantal

nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een heel opgeblazen buik. Echt geen fijn gevoel. Ook onderin mijn buik trekt het iets. Mijn buik inhouden doet zeer en mijn broekriem moet echt even een gat losser.
Ik hoop niet dat dit het begin is van mijn buik, want het is echt zo'n ballonbuik. Ga er even vanuit dat het mijn darms zijn..

Verder de hele dag gewerkt, maar nu wel erg moe.

Verder 3 truien aan en nog kouwelijk. Herkent iemand dat?

Groetjes Iris

Terug
Bovenaan