uitgerekend in mei 2009........

hey hey damess

nou ik ga alweer de 8ste week in, en het is temerken ok hihi, soms bij het denken aan eten ga ik al over mijn nek, en de poep van Mart ppffffff.. hahaha
verder ben ik ok nog erg moe, en mijn bekken beginnen nu ook al vervelend tedoen..

ik lees ok van zoveel dames, dat ze deze maand al een echo krijgen... gaaf man.. ik wil ook , maar wij krijgen hem pas 9 okt..ondanks een onregelmatige cyclus, met Mart heb ik heeeeeel veel echos gehad, heel mooi was dat.

en de opas en omas weten het hier ok al een tijdje :D helemaal trots natuurlijk hihi.

ben net met Mart na het cb geweest.. prikjes aaaauuuwwwww hij ligt nu even lekker op bed.. ff rusten.

strax nog even oppassen.. op 2 kids erg gezellie (ben gastouder)

ik ga nog even wat in huis doen.. zover ik kan ..

groetjes simone
mv Mart en ?

hallo iedereen,
goed nieuws..
ik heb net mn tweede echo gehad en je zag een zakje zitten in mn baarmoeder..
dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
ik ben echt opgelucht. nu zijn de rest van de eerste weken nog spannend maar ik weet nu dat de aanleg goed is. volgende week donderdag mag ik weer komen voor nog een echo wat een geluk nog geen zes weken zwanger en al drie echo's gehad..
ik voel me nu eindelijk wat zekerder..
hopelijk gaat het met de erst van jullie ook goed en kunnen jullie heerlijk genieten..
greetz milenne

Goedemorgen gezellige kwebbelmama's van mei, hier ben ik ook weer naar gezellig weekendje. Gelukkig vrijdag avond weer thuis gekomen. Hier doet eindelijkkkkk de tv & i-net het weer dus kan weer heerlijk gewoon thuis vanaf de bank, bed of waar dan ook internetten en 's avonds weer ff tv kijken als ik wil. We zijn eind aug op vakantie geweest naar Luxemburg en toen we thuis kwamen deed tv & i-net het niet meer. Mijn vriend heeft bijna 2 weken bij zijn ouders vanuit huis gewerkt. Het was heel fijn om te merken dat hij het heel erg fijn vond om weer lekker hier thuis te zijn. In ons eigen bed te slapen. Mijn vriend komt hier oorspronkelijk namelijk niet vandaan. En zijn ouders wonen ruim 2 uur bij ons vandaan. Maar tis fijn om te merken dat hij nu dit als zijn thuis ziet, hihih. Verder is hij ook heel zorgzaam, vraagd hoe het met me gaat enzo. Of ik misselijk ben enzo. Want dat ben ik de afgelopen dagen wel geweest hoor meiden, maar goed.

Vrijdag was hij jarig en dat hebben we zaterdag gevierd. Gisteren met mijn opa's en oma's die nu ook weten dat ik zwanger ben. Erg leuk. Maar wat blijkt nu, mijn mams heeft haar mond niet kunnen houden en het al tegen mijn opa & oma van mijn vaderskant gezegd, terwijl ik had gevraagd dat niet te doen. En dat neem ik haar best een beetje kwalijk. Omdat ik nu de reactie van mijn opa heb gemist, met wie ik een goede band heb. Maar goed tis gebeurd. Kan ik niks meer aan doen. En ze zijn allemaal heel blij voor ons dus dat is fijn.

8 oktober hebben wij eerste echo. Dan zal blijken of ik langer zwanger ben of niet. Vandaag volgens de berekeningen 7 weken & 1 dag. Dus op naar de 8! Ik ga proberen alles een beetje bij te lezen. Lijstje bij te werken. Dus ik open Word wel ffies. Ik weet niet of dat nog gaat lukken voordat ik weg moet. Ohh nee, want zie dat het al bijna 11.00 is en heb om 11.30 uur fysio. Dus ik kom vanmiddag wel ff lezen & bij kletsen okay?

Fijne dag meiden en tot snel! Hebben jullie beetje gezellig weekend gehad?

Liefs Nathalie

hoi

gefeliciteerd!

Ben zelf ook net pril zwanger, ook in mei uitgerekend, rond de 24e!!! En mijn zus gaat de 20e trouwen en ik ben haar getuige, oeps!
Hopelijk gaat alles nu goed mijn vorige zwangerschap eindigde in een miskraam twee maanden terug, wat een verdriet....ongelooglijk helemaal stuk was ik.

Had ook echt niet verwacht dat het zo snel al weer raak kon zijn, beetje onverwacht! Maar we zijn in de zevende hemel!

Groetjes Suz

Hallo meiden,

Ik heb net de vk gebeld 29 sept heb ik de eerste afspraak staan, dan zal ze ook
uitgebreid over testen vertellen. 15 okt heb een afspraak in het ziekenhuis. Ik krijg dan eerst een echo en heb daarna een afspraak staan bij de klinisch geneticus. Vind het nu toch  best wel spannend worden, ik  hoop zo dat deze keer wel alles  goed gaat! Ik heb erg weinig vertrouwen meer in mijn eigen lichaam. Want zoals de klinisch geneticus toen al zei mijn vorige zwangerschap had hard gezegd in een miskraam moeten eindigen.
We wachten maar rustig af, meer kunnen we nu toch niet doen, we blijven positief in ieder geval!

Gr Anouk

Hoi Hoi,

Vanmorgen hebben we de echo gehad.. Jee wat had ik me een zenuwen zeg!!
Ik was echt heel bang dat het fout zat omdat ik weer "bloed/afscheiding" verlies!
Het onderzoek viel reuze mee en... Het hartje van ons kleine boontje klopt!!!!!!
Het zit goed... Er komt geen bloed vanuit de baarmoeder dus het zijn vaginale bloedingen, hoe deze ontstaan weten ze niet..
Maar ik ben gewoon zwanger, jippie!!!!
Ik ben zo opgelucht en blij nu..
Ik ben alleen minder lang zwanger als wij zelf dachten, 6 weken en 2 dagen ipv
7 weken..

Liefs,
Nancy

hallo iedereen en mn nancy en mama van 1!

nancy wat een ongelooflijk goed nieuws fijn hoor! ik mag morgenavond en ik hoop ook het hartje te zien/horen!!!

mama van 1, positief blijven is heel belangrijk, maar ik lees ook dat het de 1e x niet goed is gegaan? wat is er mis dan als ik vragen mag?

en alle anderen; voel me echt supergoed muv vermoeidheid! hoe gaat het met jullie allemaal???? heb vandaag een dagje vrij en morgen ook. ik werk in den haag op een bs en dan ben je met prinsjesdag vrij en de dag ervoor hebben wij marge dus lekker ff niets en mijn kleine meid zit op de opvang, omdat ik dus normaal zou werken.....ben helemaal niet zo dat ik haar dan wegbreng, maar ik had ff behoefte aan bijtanken! ben naar pedicure geweest en morgen naar de kapper....tja mams moet verwend worden he hihihihi
allemaal de gr
channie

sorry milenne van jou ook fijn nieuws en suz arnhem ook gefeliciteerd!
(moet steeds ff de namen checken er komen er ook steeds zoveel meer bij!)....

Terug
Bovenaan