uitgerekend in mei 2009........

Hi Meiden, toen ik vanmiddag thuis kwam van revalidatie therapie was ik echt onwijs moe, dus vanmiddag ff 2 uurtjes geslapen en heeft me goed gedaan. Daarna was het tijd om eten te maken en dingetjes op te ruimen. Nu ga ik lekker ff zwemmen. Ikw eet niet of ik vanavond nog kom kletsen, maar anders morgen ffies. Tot snel meiden!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal

Voor alle nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd!
Nancy: wat geweldig dat alles goed is! Ik neem aan dat je nu ook niet meer plat hoeft te liggen als de oorzaak van de bloedingen in de vagina ligt ipv in de baarmoeder. Fijn hoor
Milene, voor jou ook heerlijk dat het nu goed zit!

Hier gaat alles wel aardig, behalve vandaag, want mijn oudste peuterpuber was echt niet te genieten, de ene driftbui na de andere. Ik ben echt helemaal kapot! last van mijn rug, moe moe moe etc. En de jongste heeft vanmiddag eeen uur staan brullen Mama bobbe mama bobbe. Ik weet niet wat ze wou en kwam er ook niet achter en was ondertussen aan het eten koken, dus ik werd er helemaal gek van.

Kan wel merken dat ik een wat korter lontje heb door de zwangerschap, of eigenlijk door de vermoeidheid! Mijn man heeft het ook druk, vaak weg 's avonds en afgelopen zaterdag heb ik hem ook nauwelijks gezien. Kan hij ook niet helpen, maar ik wordt er wel eens gek van, wil ook wel een keer een hele dag verdwijnen (liefst in mijn bed)! En hij heeft er soms ook wel een handje van als ik vraag iets te doen met de meiden en de oudste gaat roepen Mama moet het doen, dat hij dan doodleuk zegt: ze wil dat jij het doet... EN de krant gaat lezen oid. Grrr

Verder is hij gelukkig wel heel lief enzo mag echt niet mopperen, maar als je er zelf zo kapot van bent, van zo'n dag, dan is het wel irritant dat een ander het niet even van je overneemt terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt. Maar hij was natuurlijk ook moe van de hele dag werken en alles loopt daar ook niet helemaal zoals hij zou willen.

Gelukkig mogen zwangere vrouwen heerlijk onredelijk zijn nu en dan!

verder heb ik jeuk! Heel irri, rondom mijn vagina, aan de buitenkant dus, komt door al die afscheiding denk ik, bij de meisjes zou ik er bepanthenzalf op smeren, dus misschien moet ik mezelf ook maar daarop trakteren. Bah!

Onze echo is een dag vervroegd, dus volgende week maandagmiddag ipv dinsdag. Heb er erg zin in!

Begin het inmiddels wel wat te vertellen aan mensen om ons heen, ach, zit al op 8 weken (ongeveer) dus dat kan dan wel langzamerhand.

Nou, dat was het even voor nu
groetjes allemaal
Klarie

Hi Meiden, hier ben ik weer ff, jeetje wat veel bij te lezen!

Milenne, wat fijn dat er nu wel iets te zien was op de echo meis. Beetje meer gerust gesteld nu? Jeetje spannend voor jullie zeg. Gelukkig mag je volgende week weer een echo, das fijn zeg!

Mama van Stijn aka Lies, ik zal met mijn zwangerschap wel rekening met dingen moeten houden, omdat ik naast whiplash nog meer beperkingen heb. Ik heb namelijk zieke heup, dus tis niet zeker hoe het mijn zwangerschap zal gaan. Maar zijn geen bezwaren tegen, gewoon goed in de gaten houden. Ook ivm mijn rug   e.d maar dat hebben jullie allemaal wel hè. En iedereen kan problemen met bekken krijgen, maar hoeft natuurlijk niet. Misschien voel ik me tijdens mijn zwangerschap juist wel veel beter, wie weet. En qua bevalling moet ik natuurlijk wel uitkijken met mijn whiplash en ook qua tillen enzo van de kleine, maar heb nu revalidatie therapie en daar word ik wel in begeleid.
Was jou mannetje ook jarig het weekend Irislaura? De mijne ook. Hij heeft van mijn ouders een slabbertje gekregen met de tekst: Mijn PAPA is de aller, aller, ALLERLIEFSTE! Echt lief hè. We hebben het weekend mijn opa’s & oma’s ook verteld. Maar de rest van familie of vrienden weten het nog niet. Ik durf pas meer te zeggen na de echo denk ik. Tis hier ook nog best onwerkelijk hoor. Ik heb nu dat ik cola niet lekker meer vind. Maar scheelt dat je dat toch niet zoveel mag. Ik zit aan de ranja, hihih. Raar hè dat je ineens dingen niet meer lekker vind.
Klimmie, GEFELICITEERD met je 30ste verjaardag meis! Heb het op lijstje veranderd hoor, hihih
Welkom Hamster & Jazzie, gezellig dat jullie met ons mee komen kletsen. Wat zijn jullie gegevens voor op het lijstje? Jazzie leuk dat je hier ook bent meis! En Mama van Stijn zag ik ook hiero, leuk. Nu hebben we twee mama’s van Stijn. Dus zet mama van Stijn wel als Lies in het lijstje en Mama van Stijn als Mam v. Stijn ofzo okay?
Sorry meiden, ik heb nog niet alles gelezen, maar ben zo moe dat ik niks meer in me op neem dus morgen verder. Ben er bijna door, hihih
Weltrusten allemaal! Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
2 mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Daan03
31
3e
2 mei
22 sept

Brabant
Wel weten

Lies
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph
21
1e
3 mei
25 sept
25sept
Limburg
Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei
1 okt
15sept

Wel weten

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
30 sept
27sept
N-Holland

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt
16sept
Z-Holland
Wel weten

Klimmie
30
1e
5 mei
9 okt
9 okt
Utrecht
Niet weten

DeeDee

1e
5 mei

Utrecht

Anne

5 mei

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei
9 okt
9 okt
Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27
1e
9 mei
1 okt
1 okt
Limburg
Niet weten

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Irislaura
27
1e
9 mei
7 okt

Drenthe
Niet weten

Mam v. Stijn
30
2e
9 mei
26 sept
26sept
Gelderland
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei
7 okt

Utrecht
Niet weten

MRMJ

14 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Mammaluna

2e
17 mei
22 sept
22sept
Brabant

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt
N-Holland
Niet weten

Winks
22
1e
17 mei

N-Holland

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Indra
26
1e
22 mei

België
Wel weten

Nicoleg
30
2e

17 sept

Bbje

Niet weten

MamLeanne

2e

Moedervan1
23
2e

29 sept
15okt

Suz_Arnhem

24 mei

Jazzie

2e
27 mei

Dat is ook een heel mooi cadeau Nathalie! Ik was vannacht ineens heel erg bang voor een miskraam. Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
Heb geen  enkele aanleiding, geen bloedverlies, geen krampen... Vond het ineens heel erg eng. Hopenlijk kan ik na de echo die gedachten weer van me af krijgen.

groetjes Iris

hoi meiden
het is even geleden maar ik heb slecht nieuws, ben vrijdag geopereerd, weer een bbz.
vrijdag ochtend 5.15 plotseling giga pijn in mijn buik, zelfde pijn als vorige keer. ambulance gebeld, naar zhuis. bloed in de buik, hevige pijn. inwendige echo, alles zag er goed uit, vruchtje zat in de baarmoeder. verdere tests, misschien blinde darm. was het ook niet, echo van de buik, alle orgeanen oke, wel bloed in de buik. weer inwendige echo, beetje bloed te zien, niet heel veel. afwachten of het zou beteren tot woehaa 13.30!! zo'n pijn, niet te beschriven, daar is een bevalling niks bij. 5x bijna flauwgevallen, toen besloten een kijkoperatie te doen. bleek toch bbz te zijn. het vruchtje zat aan het einde van de weggehaalde eierstok, en daar is het gaan bloeden.

maar er is ook wat goed nieuws, het was dus eigenlijk een tweeling, en het andere vruchtje zat en zit vooralsnog wel goed. hopelijk heeft die de narcose overleefd, maar dat weten we bij de echo van volgende week. gisteren thuis gekomen, nu rustig aan.
hopelijk gaat het bij jullie wel goed.
gr daniella

ik ben zwanger!!!
20 mei 2009 ben ik uitgerekend!!
is nu nog wel pril, 7 oktober hebben we onze eerste echo, zijn zo blij als we het hartje horen!! eindelijk na ruim 2 jaar na de eerste iui zijn we zwanger geraakt!

ik wens iedereen veel plezier en succes tijdens de zwangerschap!!

Even een korte reactie, want ik heb het héél druk op kantoor...
Aan de nieuwe Danielle: proficiat!!
Aan de andere Danielle: amai, dat is ook wel weer heftig! Hoe voel je je nu? Opgetogen omdat het toch ook ok is met het ene vruchtje of tegelijkertijd ook triestig om het andere? Kan me voorstellen dat het een hele dubbele situatie moet zijn.

En IrisLaura: ja! Amai, ik heb zooo'n kou!!! Zit hier alweer met vier lagen én een wollen trui aan, nu zijn het enkel nog mijn handen die verkleumd zijn ;-)

Terug
Bovenaan