Hallo allemaal
Voor alle nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd!
Nancy: wat geweldig dat alles goed is! Ik neem aan dat je nu ook niet meer plat hoeft te liggen als de oorzaak van de bloedingen in de vagina ligt ipv in de baarmoeder. Fijn hoor
Milene, voor jou ook heerlijk dat het nu goed zit!
Hier gaat alles wel aardig, behalve vandaag, want mijn oudste peuterpuber was echt niet te genieten, de ene driftbui na de andere. Ik ben echt helemaal kapot! last van mijn rug, moe moe moe etc. En de jongste heeft vanmiddag eeen uur staan brullen Mama bobbe mama bobbe. Ik weet niet wat ze wou en kwam er ook niet achter en was ondertussen aan het eten koken, dus ik werd er helemaal gek van.
Kan wel merken dat ik een wat korter lontje heb door de zwangerschap, of eigenlijk door de vermoeidheid! Mijn man heeft het ook druk, vaak weg 's avonds en afgelopen zaterdag heb ik hem ook nauwelijks gezien. Kan hij ook niet helpen, maar ik wordt er wel eens gek van, wil ook wel een keer een hele dag verdwijnen (liefst in mijn bed)! En hij heeft er soms ook wel een handje van als ik vraag iets te doen met de meiden en de oudste gaat roepen Mama moet het doen, dat hij dan doodleuk zegt: ze wil dat jij het doet... EN de krant gaat lezen oid. Grrr
Verder is hij gelukkig wel heel lief enzo mag echt niet mopperen, maar als je er zelf zo kapot van bent, van zo'n dag, dan is het wel irritant dat een ander het niet even van je overneemt terwijl je daar zo'n behoefte aan hebt. Maar hij was natuurlijk ook moe van de hele dag werken en alles loopt daar ook niet helemaal zoals hij zou willen.
Gelukkig mogen zwangere vrouwen heerlijk onredelijk zijn nu en dan!
verder heb ik jeuk! Heel irri, rondom mijn vagina, aan de buitenkant dus, komt door al die afscheiding denk ik, bij de meisjes zou ik er bepanthenzalf op smeren, dus misschien moet ik mezelf ook maar daarop trakteren. Bah!
Onze echo is een dag vervroegd, dus volgende week maandagmiddag ipv dinsdag. Heb er erg zin in!
Begin het inmiddels wel wat te vertellen aan mensen om ons heen, ach, zit al op 8 weken (ongeveer) dus dat kan dan wel langzamerhand.
Nou, dat was het even voor nu
groetjes allemaal
Klarie