uitgerekend in mei 2009........

Hoi meiden,

wat een verhalen zeg, na 1 weekend. Nathalie dank je voor je felicitaties!
Moeilijk joh, willen het onze ouders persoonlijk vertellen begin oktober maar as zondag gaan we nog mijn verjaardag vieren met alle familie. Dan moet ik dus mijn mond houden (en dat is niet mijn sterkste punt, hihi).

Heb al een paar dagen regelmatig een ongesteldheidsgevoel in mijn buik, kennen jullie dat? Ben ook wisselend misselijk en dan weer niet, moet gewoon blijven eten en heel veel plassen. Maar daar hebben meer dames last van geloof ik.

En ook ik heb het vooral koud, hoop dat dat toch nog wel bijtrekt.

Nog 3 weken en 2 dagen wachten tot de eerste echo, ben dan volgens internet 10 wk en 2 dgn. Ben zo benieuwd. Zie wel dat veel van jullie de komende weken al een echo hebben, dus ben ook benieuwd naar jullie verhalen.

En ja, ik vind ook dat we een eigen forum moeten hebben, dus waar kunnen we die petitie tekenen.....

groetjes

Heey Allen,

Ik heb mijn eerste afspraak op 9 oktober a.s. Heel spannend allemaal! Wordt dan altijd meteen een ego gemaakt? Ik heb informatie toegestuurd gekregen over prenata screening. Ik denk niet dat ik de testen voor Down e.d. ga doen. Ik ben 22 en de kans is minder dan 1/1000. Wie gaat deze wel doen? en waarom?

Oww en voor de tabel:  Ik wil niet weten wat het word.  Dan heb ik helemaal niks om naar uit te kijken bij de bevalling

Verder weinig te melden. Nog steeds niet helemaal lekker maar dat is dit forum niks nieuws.

Groetjes
Winks

Gefeliciteerd Danielle!
Jeetje Daniella, wat naar! Hopenlijk blijft het andere vruchtje gezond en heb je verder een rustige en pijnloze zwangerschap...

Er zijn dus meer mensen die het zo koud hebben. Ik loop de hele dag te rillen, heb paarse handen en kan constand wel gapen.

Mijn baas net; goh je bent niet helemaal lekker of wel?  Tja, wat zeg je dan? Griepje denk ik

Ben blij als ik weer naar huis mag, de dagen zijn me momenteel iets te lang...

groetjes Iris

Is er op dit forum nog iemand die ook nog steeds HARDLOOPT? Ik tot nu toe wel en het gaat goed. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Hallo allemaal,

Jeetje wat een verhalen weer. Moet toch echt m'n best doen om wat vaker achter het internet te zitten. Heb vrijdag tot en met zondag dagdiensten gehad en ben dan 's avonds echt te moe om nog wat te doen (lig dan lekker met dikke sokken, warme trui en een deken over me heen tegen m'n man aan op de bank, meestal te slapen!).

Voor alle 'nieuwe' zwangeren; gefeliciteerd en welkom op het forum.

Nancy en Milenne; wat fijn dat de echo's goed waren. Wat een spannende tijd moeten jullie gehad hebben. Moet je na gaan, ik vind het al heel spannend en heb geen bloedverlies o.i.d. Gelukkig waren de echo's goed, dat geeft hoop!

Daniela; jeetje meid, wat een heftig verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je nu wel heel veel gemengde gevoelens hebt. Je hebt tenslotte toch een kindje verloren. Maar ook wel weer bijzonder dat er nog een tweede zit die wel in de baarmoeder zit. Hoop voor je dat het goed is gegaan met de narcose. Wanneer krijgen jullie weer een echo?
Veel sterkte.

Bij verder nog steeds alles goed, nou ja, behalve die vreselijke onzekerheid; ik wil een echo!!!! Maar moet nog even wachten. 1 oktober een afspraak bij de verloskundige en dan krijg ik een verwijzing mee voor de echo. Hoop dat ik daar dan niet te lang op hoef te wachten.

Ben wel nog steeds erg moe en ook het steeds maar koud hebben herken ik!!!
De flessen voor moeders voor moeders staan klaar en vrijdag mag ik gaan beginnen met vullen (dan ben ik 6 weken).

Nou meiden, ik ga echt m'n best doen wat vaker op t forum te komen hoor. Veel te gezellig.
tot gauw,

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje van mij...

Vanmiddag mijn eerste echo gehad. Inwendig  ging de gyn kijken of het allemaal goed zat. Nou, ik ben in ieder geval nog niet bijna 6 weken zoals gedacht. Hooguit vijf, maar de gyn had sowieso twijfels of het wel goed zat. Ook kon ze niet zien of het vruchtje in de baarmoeder zat, of erbuiten. Over twee weken wordt er weer een echo gemaakt en dan pas weten we of het goed zit. Naast deze onzekerheid, kon ze me ook vertellen dat ik een kieste (hoe schrijf je dat??) heb bij/in mijn eileider. Dit schijnt wel meer voor te komen tijdens een zwangerschap.

Weet iemand van jullie hier iets van?

Al met al een onzekere tijd... Afwachten maar..

Groetjes Mickey

Hier moe, misselijk, en niet lekker. Net eindelijk naar de wc gekunt, voel me 5 kilo lichter, hihih. Ik lig nu op de bank. Kom snel weer kletsen, maar voel me nu niet echt fit.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zaterdag weet ik dat ik zwanger ben. Volgens de berekening ben ik nu bijna 5 weken zwanger!!  We hadden het nog niet helemaal gepland, maar zijn er erg blij mee!! Ik vertel mijn naam nog niet, straks kent iemand mij, en ik wil het nog geheim houden. Maar ook wil ik er zo graag over praten!! Mijn man luistert tot op zekere hoogte wel, maar voor hem is toch anders. Ik voel me tot nu toe prima, heb geen pijnlijke borsten en ben niet misselijk of moe. Kan dat nog komen, of heb ik erg veel geluk??

groetjes!!

Terug
Bovenaan