uitgerekend in mei 2009........

hallo meiden!
ben net geweest voor mijn echo......(inwendig)
ben er een beetje beduusd van.....
blijk nl. ca 6 weken zwanger ipv de 7 a 8 weken die ik dacht. maar wat wel heel leuk was ,was dat ik het voorbereidend tje heb zien kloppen.
de vk zei wel dat ik dan rond de 10 weken toch nog een echo krijg om alles goed na te lopen en op te meten. dat is dan toch weer mooi meegenomen...
ik hou jullie op de hoogte!
gr chan

hoi hoi

wat gaat het hier snel zeg. Een paar dagen niet online geweest en nu zoveel in te halen met leeswerk. Fijn om te lezen dat het met de meesten zo goed gaat. Alleen die vermoeidheid, tsja daar kan ik over mee praten. Gisteren had ik een slaapdienst, man man, heb me echt moeten overeind houden tot 23.00 uur en toen had ik geen fut meer om nog te douchen en ben zo mijn bedje ingerold. ik heb het geeneens meer half twaalf zien worden,terwijl ik normaal op mijn werk nog wel een paar uur wakker ben.

Het lijkt wel of ik geduldiger ben naar de kids momenteel. probeer in elk geval bewust minder snel uit mijn slof te schieten. De meiden zijn er erg blij mee, de oudste vroeg vanavond al of ik altijd zo lief blijf......... haha mocht ze willlen.
Gistermiddag even bij de ha gweest om de zwangerschap te bevestigen. Mag over 2.5 week naar de gyneacoloog. Heb maar meteen een afspraak gemaakt op 7 okt. volgende week nog eens terug naar de huisarts, om te praten over prenatale screening. Wij wonen in NL maar ik ga weer in Belgie bevalllen (allee dat is toch het plan). de meiden zijn ook allebei in Knokke geboren en dat is me prima "bevallen".
het is ook het dichtstbijzijnde ziekenhuis voor ons, dus wel handig.

nou ga ik maar weer gauw mijn bankje/bedje opzoeken, want nog even en mijn ogen vallen dicht achter de computer.

groetjes wendy

Mickey!
Wat verschrikkelijk. Nou ik hoop maar dat ze er naast zitten en dat je gewoon iets minder ver dan je bent.. En dat alles goed is verder! spannend.. ik zal voor je duimen de komende weken.

Een hoop hebben alle een goede echo gehad! Gefeliciteerd! Super! en nu lekker genieten..

Hier al volop kwaaltjes! En ben morgen pas 4 weken?!

Ik ben de laatste dagen alleen veel moe.. en heeel moe.. dat mijn lijf ook zwaar voelt. Ik werd vanmiddag ook wakker met pijne gewrichten. Alsof ik 2 thriatlons gelopen heb of zo! Hemel.. kan me niet herinneren dat ik dat met mijn zoontje ook had. (nu was dat ook 1 van de redenen dat ik dacht dat ik zwanger was)
Mijn moeder dacht van wel.. maar al zo vroeg?!?!? Ik ben benieuwd. met mijn zoontje begon ik met 5,5 week kotsmisselijk te worden.. als dat ook erger wordt? dan staat me nog wat te wachten.. Maar ik probeer er gewoon van te genieten! ben zo blij en het is zo bijzonder! Ik neem het voor lief! Ik geniet nu al!
Ik heb wel bijna elke dag koppijn.. Had ik met mijn zoontje ook niet! Maar kan ook zijn dat ik het me niet meer herinner.. herinner me alleen het misselijk zijn..

Spannend spannend!!!

Liefs Jazzie

Nou ik heb toch iets leuks meegemaakt vanavond.

Belt mijn zusje op om te vertellen dat ze zwanger is 10 wkn, ik vind het zo gaaf..
het is voor mijn ouders het eerste kleinkind en ze zijn er super blij mee.
Dachten wij met enkele weken een verassing te hebben, nu is ie er al alleen van uit een andere hoek

hihi ik wil die gezichten wel eens zien als ik over een paar weken vertel dat ook wij pappa en mamma worden.

bijna tegelijk zwanger echt gaaf!!!

vind het allemaal erg spannend ben ook wel eens bang dat het mis kan gaan. Maar hoop houden dat is het beste.
vindt het ook vreemd dat ik niets voel...ook de pijnlijke borsten lijken verleden tijd

Hoi meiden!

Ik heb vandaag de mevrouw van Moeders voor Moeders op visite gehad. Nu gaat het beginnen: vanaf morgen ga ik mijn "bijdrage" leveren voor andere meiden die helaas niet zo makkelijk zwanger worden. Ik heb twee kratjes gekregen met flessen, waarin ik mijn urine kan opvangen. Iedere donderdag worden ze bij mij thuis opgehaald, ik hoef er niet eens voor thuis te zijn, ik kan ze gewoon bij de voordeur zetten!

Nu deed ze eerst een testje om te checken of er voldoende hormonen in mijn urine zit, en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toch een beetje zenuwachtig van werd! Ik dacht even bij mezelf: wat als er nu geen streepje komt!!!! Maar gelukkig, binnen no-time stonden er twee mooie streepjes op de test dus niks aan de hand,hi,hi,hi.

Nog een aanvullinkje voor het schema: ik ben vorige week zaterdag 32 geworden en mijn man en ik willen graag weten wat het wordt.

Groetjes, Linda

Ooo Frust wat gaaf! En je kon je mond houden! Knap hoor.. zou ik denk dan op dat moment niet meer kunnen! hihihihi..

mamaluna.. super he?! die bevestiging dan!.. Succes ermee!

liefs jazzie

Hoi allemaal,

Wat is er weer veel geschreven zeg. De afgelopen dagen ben ik niet online geweest dus moest even wat inhalen. Ik ben namelijk doodziek geweest. Kostmisselijk daar begon het mee. Ik dacht dat zal wel door de zwangerschap komen. Alleen het ging niet meer weg en dat herkende ik niet van de vorige keer. Eten kon ik niet, alleen van de lucht werd ik al eng. Vervolgens kreeg ik enorme darmkrampen met diarree. Ik lag gewoon dubbel van de pijn. En moe, ik kon de hele dag wel slapen en dat heb ik ook gedaan. Dat heb ik vier dagen gehad. Nu zijn mijn darmen nog een beetje gevoelig maar ik kan weer gewoon eten. Gelukkig is de misselijkheid weg. Jeetje wat is dat verschrikkelijk. Ik heb te doen met meiden die heel erg misselijk zijn van hun zwangerschap en dat soms de hele zwangerschap lang. Ik vond die vier dagen al te lang. Hoop echt dat het alleen met die buikgriep te maken gehad heeft en niet meer terug komt. Ik ben wel drie kilo lichter……..

Ik heb me nog flink geïrriteerd aan mijn schoonmonster. Afgelopen zondag moest ze perse langskomen. Ik was ziek, maar mijn man dacht dat ze mij even wou komen feliciteren met mijn zwangerschap want dat had ze na twee weken nog steeds niet gedaan. Nou nee hoor, ze heeft alleen tot twee keer gezegd dat misselijkheid bij de zwangerschap hoort. Alsof ze wilde zeggen, stel je niet zo aan meid. Vorige zwangerschap was ze ook zo’n bitch. Met 10 weken kreeg ik last van bekkeninstabiliteit. Toen ze hoorde dat ik zo’n pijn had en bepaalde dingen niet meer kon doen, ging zij lopen vertellen dat ze tot de dag voor de bevalling in de ringen had gehangen. Ze was vroeger namelijk gymjuf. Goed, gelukkig zien we elkaar niet zo vaak……

Overigens ging ik naar de apotheek voor een middeltje tegen de misselijkheid en daar wilde ze me er niets tegen geven en kreeg ik ook de dooddoener, het hoort erbij meid en gaat vanzelf weer over, met een glimlach gepresenteerd. Alsof je er dan niets tegen mag doen om het iets draaglijker te maken! Ik heb uiteindelijk bij de drogist een homeopathisch middel gekocht tegen misselijkheid en diarree en dat heeft prima gewerkt.

Aankomend weekend ga ik met het werk twee dagen op stap. Ik vrees een beetje dat ze doorkrijgen dat ik zwanger ben, want ik kan natuurlijk niets drinken. En ze weten dat ik wel van een borrel hou! Hebben jullie nog goede smoezen?

Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Milenne, Nancy: Wat een goed nieuws voor jullie. Het genieten kan beginnen!

Moedervan1: Ik ga ook prenatale diagnostiek doen. Waarschijnlijk een punctie. Dat geeft toch de meeste zekerheid. Maar ik laat me volgende week bij de VK eerst even goed voorlichten.

Mama van Stijn: Grappig dat we dezelfde naam hebben. Mijn Stijn is bijna vier jaar.

Nathalie: Goed idee om mij als Lies op de lijst te zetten. Het lijkt me spannend voor je om met een whiplash en zieke heup nu zwanger te zijn. Wel fijn dat je begeleid wordt. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad. Leuk is anders maar ik vond het goed te doen. Nu ben ik gelijk onder behandeling bij de fysio. Vorige week heeft zij geconstateerd dat mijn bekken alweer scheef is gaan staan. Dat gaan we nu eerst recht zetten en daarna ga ik oefeningen doen om mijn spieren te versterken zodat die straks mijn bekken bij elkaar kunnen houden. Ik heb er alle vertrouwen in.

Klarie: Mijn vorige zwangerschap was ik het zonnetje in huis. Echt waar. Mijn man had er wat dat betreft dus echt weer in zin in. Alleen betwijfel ik of dat deze keer weer zo is. De afgelopen dagen was ik echt poepie sjacherijnig!

Daniella: Sterkte meid! Hoop dat je tweede vruchtje het gaat redden.

Mickey: Wat een schrik zeg. Bij mij konden ze vorige keer bij 7 weken pas het vruchtje goed zien, daarvoor niet en dachten ze aan een bbz. Hoop voor je dat het goed zit.

Chan: Als je het hartje hebt zien kloppen dan is je kans om nu nog een miskraam te krijgen vele malen kleiner!

Frust: Leuk samen met je zus zwanger. Geniet ervan…

Zo ik stop er weer even mee en ga met Stijn leuke dingen doen!

Groetjes
Lies

Hallo allemaal,

Ik wil graag met jullie mee kletsen, want ook  ik  ben uitgerekent in mei.
Zal me even voorstellen. Ik ben Geeke, 27 jaar en nu 7 weken zwanger van de eerste. Ben getrouwd en woon in Zuid-Holland. Las dat jullie een lijstje bij hielden.  Als jullie nog meer willen weten hoor ik het wel.
Ik mag het nog afkloppen, maar heb  niet  zo heel veel last van kwaaltjes.
Ben wel erg moe  's avonds en heb last van mijn borsten, maar dat is allemaal goed te doen. Vind het  allemaal super leuk en spannend. Het was bij ons de  tweede maand gelijk raak, dus moet nog wel erg wennen aan het idee allemaal. Vandaag de vk gebeld en die mag ik zometeen terug bellen voor een afspraak.  
Tot    de volgende keer
Groetjes Geeke

Terug
Bovenaan