uitgerekend in mei 2009........

Mama van stijn zegt:
Aankomend weekend ga ik met het werk twee dagen op stap. Ik vrees een beetje dat ze doorkrijgen dat ik zwanger ben, want ik kan natuurlijk niets drinken. En ze weten dat ik wel van een borrel hou! Hebben jullie nog goede smoezen?

Zeg dat je een antibiotica kuur heb gehad voor een blaastontsteking en dat je nu even geen alcohol mag..
Of een ander medicijn waarmee je dat niet mag combineren.. Sommigen zijn ook ziek van bepaalde antibiotica kuren.. google eens.. zorg dat je een naam weet.. dan is het geloofwaardiger

Zo meiden.. het gaat goed hier... ben Potverdrie vandaag 4 weken. en merk het al!!!
Voel me behoorlijk mutsig..! Ben al misselijk.. en niks smaakt.. de koffie ook niet
Dat wordt nog wat!!! pffff.. ik was bij mijn zoontje ook zo beroerd.. maar pas met 5,5 week.. en dat was al snel.. SNIK!
Dit is toch niet normaal.. ... help....
Ik voel me nu echt zo'n aansteller. ja ik wilde zwanger worden en ja ik wist dat dit erbij hoorde.. zucht.. ga ff tukken. kleine man tukt al..
Hoop dat ik er gauw aan gewend ben.

Liefs Jazzie

Jeetje Mickey wat spannend. Nu moet je twee weken in spanning zitten of het nou wel of niet goed is. Heel veel sterkte meid. Wat betreft die cyste (zo schrijf je dat, hi hi hi). Een kennisje van mij heeft een tijdens haar 1e zwangerschap ook een cyste gehad van haar eierstok. Bij groeide die toen zo hard (waarschijnlijk  o.i.v. hormonen)  dat ze tijdens haar zwangerschap hieraan geopereerd is. Dit heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor de kleine. Wel heeft ze meer bedrust moeten houden.
Nou meid, veel sterkte de komende weken. Laat je even weten hoe het afloopt?

Hier zijn de hoofdpijn dagen alweer aangebroken. Bij de eerste heb ik 6 maanden lang enorme hoofdpijn gehad. zo erg dat ik ook niet meer volledig kon werken. Gisteren weer enorme koppijn gehad. Was er helemaal misselijk en dizzy van. Voel het nu ook weer aankomen. Shit, heb nog late dienst ook. Hoop dat het meevalt. Eigenlijk hoop ik toch wel dat het toeval is die hoofdpijn en dat het geen voorteken is dat ik het weer een aantal maanden ga krijgen. Hoe graag ik ook weer een kleine hummel wil, heb ik daar eigenlijk niet zo'n zin in. Maar goed, het komt zo als het komt en we zien het wel weer.

Ga zo naar m'n werk. Met een collega had ik afgesproken dat zij vandaag gaat 'pendelen' bij m'n buik. Hiermee schijn je te kunnen zien hoeveel kinderen je krijgt, en of het jongentjes of meisjes zijn. Ook kinderen die je al hebt of in de toekomst zou je moeten kunnen zien. Ben heel erg benieuwd. Zij weet nog niet dat ik zwanger ben, dus ben benieuwd of zij dat kan zien.
Klinkt wel een beetje wazig he? Vind ik zelf ook wel, maar sta er wel voor open.

tot gauw weer,
groetjes mama van Nienke

PS. Sorry ben even je naam vergeten, maar wat super leuk dat je samen met je zus in verwachting bent. Is wel een bijzondere ervaring om met een naaste te kunnen delen! Ik was van de eerste samen zwanger met een vriendin. Wel knap dat je je mond nog heb kunnen houden zeg! Ik vind het al moeilijk bij een paar vriendinnen die ook zwanger zijn (wel een stukje verder dan mij hoor).

Wij hebben besloten het nu toch op korte termijn tegen onze ouders te zeggen omdat ik het heel moeilijk vind om het niet over de zwangerschap te hebben. Bovendien als het niet goed gaat heb ik de steun van m'n ouders toch echt ook hard nodig!
Tegen de rest vertellen we het pas als de termijn echo goed blijkt te zijn.

nou nu stop ik echt, moet snel m'n tas pakken en naar m'n werk gaan.

doeg doeg!

Nou eh...
Ik ben dus ook zwanger en uitgerekend in Mei!
Afgelopen zondag heb ik getest, zaterdag was mijn zogenaamde NOD...?
Zondag een vaag streepje, dinsdag nog een keer, een echt streepje!
Ik heb niet echt ergens last van, behalve mijn tepels en 's avonds een beetje een naar gevoel.

Wat is dat raar zeg! Ik zit echt de hele dag gewoon niet op te letten.
Ik heb echt moeite om naar het verhaal van iemand te luisteren, droom weg en hoor even niks meer...hahaha!

Vervelend vind ik de onzekerheid. Ik word iedere keer wakker, merk dan niks en denk:
"Zie je wel, grapje geweest".
In de loop van de dag komen er dan wat kwaaltjes en daar ben ik dan een beetje blij mee, najaaa zeg!
Maar ik zal wel anders piepen als ik daadwerkelijk wat vervelender dingen ga merken.
Het is een beetje eng ook...Wat nou als...?
Maar ik focus me op de positieve gevoelens, die overheersen heel erg, gelukkig.

Iedereen hier gefeliciteerd, enjoy!

Groetjes,
Natalie ( Naat) 25 jaar oud, trouwt op 10 oktober en peert m dan naar een warm, onbekend land, op kosten van de ouders. Ben 10 jaar samen met mijn vriend, we willen weten wat t wordt. Uitgerekend op 22 mei, was de 2e ronde dat het lukte.

Hi meiden, jeetje wat kletsen jullie wat af, ik kan het niet meer bijhouden hoor. Ik zal eens ff gaan lezen hoe het met jullie.

Hier voel ik me gelukkig iets beter dan gisteren, maar komt denk ik ook dat ik vandaag de hele dag rustig aan heb kunnen doen.

Fijne avond meiden. Liefs Nathalie

Ha Meiden

Gefeliciteerd allemaal! Zelf heb ik een wat mindere week achter de rug. Hevige bloedingen nog nooit zoiets meegemaakt....morgen heb ik eindelijk de echo maar eigenlijk weten we het wel. Inmiddels heb ik ook geen pijnlijke borsten meer en kan ik weer normaal naar de WC. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er nog  een levend wezentje  is na de ellende van de afgelopen dagen. Ik vind het best lastig omdat niemand nog van mijn zwangerschap wist. Gelukkig kon ik hier mijn verhaal kwijt. Bedankt.

Waarschijnlijk zal ik dus  niet meer terugkomen maar wens jullie een gezonde, plezierige zwangerschap toe ! Geniet ervan.

Liefs S.

Jeetje Daniëlla ik schrik er van meis. Dus je was zwanger van een tweeling? En een kleinetje was dus buiten baarmoedelijk. Ik hoop zooo voor je dat de andere kleine geen last heeft gehad van de narcose. Heelll veel geluk meis en sterkte!

Ohh Mickey voor jou ook heel spannend. Dus je bent minder lang zwanger dan je dacht? En ze weten dus niet zeker of het wel goed zit? Pff wat een onzekerheid. Het moest toch verboden worden.
Tallie ook al minder lang zwanger, wat is dat toch. Je hoort dat steeds meer. Ik hoop toch dat ze er bij mij achter komen dat ik toch wel iets langer zwanger ben, hihih. Heb je hartje niet kunnen horen meis? Waarom hebben jullie trouwens allemaal zo vroeg een echo?
Ohh Fruts wat spannend dat ook je zus zwanger is, bijzonder hoor. Iedereen is wel onzeker over dat het mis kan gaan meis. Maar heel veel zwangerschappen gaan gewoon goed. Al zul je dat niet zeggen als je hier het forum leest. Maar we zijn nu met zoveel meiden, maar toch de verhalen waarbij het niet goed gaat blijven hangen hè. Raar eigenlijk hè. We moeten gewoon positief blijven meiden!
Lies, wat naar dat je niet zo’n goede band hebt met je schoonmoeder. Hier gelukkig wel. Ik ben gisteren naar chiropractie geweest. Die houd mijn bekken ook heel goed in de gaten op scheefstand, dus dat gaat hopelijk goed. Verder doen we gewoon ons best hè meis.
Welkom Geeke, ik heb je al op lijstje gezet meis, maar weet niet wanneer je uitgerekend bent? En weet je inmiddels al wanneer ja naar vk mag?
Welkom Eilatan, gezellig dat je mee klets naamgenootje, maar ik ben met een H, hihih
Ik ben weer bijgelezen meiden, wens iedereen heellll veeelll geluk!
Liefs Nathalie

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgeteld op
VK
Echo
Woont in
Wel/Niet weten

Sisi-22
23
2e
1 mei
7 okt
9 okt
Overijssel
Wel weten

Yvette

1e
1 mei

Akkie

2e
1 mei

29sept

Wel weten

Klarie
29
3e
2 mei
26 sept
23sept
Friesland
Niet weten

Daan03
31
3e
2 mei
22 sept

Brabant
Wel weten

Lies
36
2e
3 mei
25 sept

Z-Holland
Wel weten

Wendyralph
21
1e
3 mei
25 sept
25sept
Limburg
Niet weten

Nathalie
24
1e
3 mei
28 sept
8 okt
Drenthe
Misschien

Triwo
32            
1e
4 mei

29sept
Drenthe

Nancy

1e
4 mei
1 okt
15sept

Wel weten

Kayleigh
19
2e
4 mei
8 okt
8 okt
Flevoland

Mammalein
26
1e
4 mei
30 sept
27sept
N-Holland

Charida
18
1e
4 mei
8 okt

N-Holland
Wel weten

Tallie78
30
2e
5 mei
3 okt
16sept
Z-Holland
Wel weten

Klimmie
30
1e
5 mei
9 okt
9 okt
Utrecht
Niet weten

DeeDee

1e
5 mei

Utrecht

Anne

5 mei

Joyce
24
1e
6mei
30 sept

Limburg
Wel weten

Hoi32
32
1e
6 mei
18 sept
7 okt
Z-Holland

Roos

4e
7 mei

Cel1
25
1e
7 mei
9 okt
9 okt
Limburg
Wel weten

Mariska23
23

8 mei
1 okt
1 okt
Gelderland
Niet weten

Fruts80
27
1e
8 mei

Sylvia77
31
1e
9 mei

23sept
Limburg
Wel weten

Mikkie02
27
1e
9 mei
1 okt
1 okt
Limburg
Niet weten

Simone        
38
3e

30 sept

Overijsel
Wel weten

Irislaura
27
1e
9 mei
7 okt

Drenthe
Niet weten

Mam v. Stijn
30
2e
9 mei
26 sept
26sept
Gelderland
Wel weten

Samantha

1e

Kind4

4e
11 mei

Milenne
30
3e
11 mei
9 sept
9 sept
Cromvoirt

Juna8
37
4e
13 mei

Gelderland
Niet weten

Jippie1981
27
1e
13 mei
7 okt

Utrecht
Niet weten

MRMJ

14 mei

Evelien
31
2e
15 mei
19sept  gyn

Wel weten

Natasja
27
2e

MamNienke
26
2e
15 mei

Niet weten

MikeyMike
27
2e
15 mei

Friesland
Wel weten

Maaike1987
21
1e
17 mei
6 okt

Zeeland
Wel weten

Mammaluna
32
2e
17 mei
22 sept
22sept
Brabant
Wel weten

MH1970
38
3e
17 mei

1 okt
N-Holland
Niet weten

Winks
22
1e
17 mei
9 okt

N-Holland
Niet weten

Daniella98
33
3e

8 okt
23sept
België
Niet weten

Daniëlle1984

1e
20 mei

7 okt

Indra
26
1e
22 mei

België
Wel weten

Eilatan
25
1e
22 mei

Wel weten

Nicoleg
30
2e

17 sept

Bbje

Niet weten

MamLeanne

2e

Moedervan1
23
2e

29 sept
15okt

Suz_Arnhem

24 mei

Jazzie

2e
27 mei

Geeke
27

Z-Holland

Jeetje S wat moeilijk. Dit is 1 van de redenen dat ik het wel al vrij vroeg heb verteld. Toch moet ik het dan aan iedereen gaan vertellen, helemaal omdat mijn vader zelfs iedereen in de supermarkt aanspreekt zo blij is hij

Omdat we in een dorp wonen gaat dit soort nieuws heel erg snel. Het is erg vervelend, maar steun je eraan dat er waarschijnlijk iets mis was met vrucht en dat je daar met 20 weken liever niet achter was gekomen.

Mij viel ook al op dat iedereen zo vroeg een echo heeft. Ik heb mijn eerste afspraak met de VK op 7 oktober en of er dan een echo gedaan wordt weet ik niet eens! Ik ben dan 9,5 week.

Verder gaat het hier goed. Ik voel me niet echt energiek, maar ben ook niet super beroerd. Wel heb ik het om een uur of 3 wel gehad met mijn werk. Ben snel moe en merk dat ik kleine proties over de dag moet eten om hoofdpijn en duizeligheid te voorkomen.
Mijn rijbroeken gaan iets strak zitten, maar mijn spijkerbroeken zitten nog prima. Al laat ik de riem nu wel thuis.

Ik heb nog geen last gehad van buikpijn of afscheiding. Ik ga er ook vanuit dat daarbinnen alles prima gaat.

Voor degene die vandaag naar de VK moeten, veel plezier en succes!

Terug
Bovenaan