Haaai allemaal
Ff weer een berichtje van deze kant

)
Heb er net bijna anderhalf uur over gedaan om alle berichtjes te lezen pfffff
Mikeymike wat lijkt me dat verschikkelijk zeg zolang in de onzekerheid zitten kunnen ze niet ff wat eerder een echo bij je doen???
Voor alle nieuwe mamma's Gefeliciteerd!!
Ik heb ook gelezen dat het bij sommige niet goed is gegaan...
heel spijtig en veel sterkte!
Met mij gaat het goed

Heb niet veel kwaaltjes, mijn borsten doen ook minder pijn ik zorg er voor dat ze het lekker warm hebben hahaha ik loop de hele dag met mijn dikste vest aan thuis
mijn vriend zegd die hormonen zijn echt niet goed voor jou hahaha
ik heb wel veel (witte) vloed en ben snel moe... Sinds vandaag heb ik er ook rugpijn bij dat is wel minder, sta de hele dag op mijn werk dus dat is erg pijnlijk en vermoeiend... Ik heb ook vaak last van een (beginnende) hernia maar dan zit het laag en in mijn been en nu heb ik hoge rugpijn zo bij mijn schouderbladen pfffff
Van de val van te trap heb ik op wat beurse plekken na niets overgehouden hahaha
Ik vertel het tegen iedereen waavan ik weet dat ik het ook tegen zou zeggen als het fout zou gaan, zo kan ik mijn vreugde delen en kan ik het de hele dag over babys hebben hahaha ook denken ze met me mee met tillen enzo zou ik dit ff voor je doen til je niet te zwaar

) erg makkelijk dus
Mijn vriend is er nu ook meer aan gewend en ik heb hem een kadootje gegeven nou eigenlijk 2 een rompertje met mijn papa is de aller aller allerliefste wat er trouwens nog kleiner'en schattiger uitzag toen hij hem vast hield en een boekje van kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Ik kan je vertellen dat is een heel leuk boekje ik lig helemaal in een deuk bij het lezen van mijn vriend zijn kado hahaha
En ik ben woensdag ook begonnen met moeders voor moeders en heb ook gekozen voor het boek, ook heb ik tijdschriften van dr gehad (had ik nog niet genoeg ) over babys enzo hahaha heb voor het komende halfjaar genoeg leesstof

)
Mijn schoonzusje is ook helemaal in de wolken en die vraagd allemaal van die gratis kado's aan enzo Gisteren kwam ze met meen maxicosi aan die ze van haar zus had gehad en ik kan je vertellen dat zo'n ding heeeeeeel schattig staat in huis

))
Nou ik heb al weer genoeg geklets dacht ik zo

)
Meiden ik spreek jullie later
p.s Nathalie mijn afspraak bij de VK is vervroegd naar 30 sep wij krijgen alleen nog geen echo die krijgen we pas bij de 2e afspraak als ik rond de 11 a 12 weken ben!
en Top dat je de tijd neemt om het lijstje bij te houden
Groetjes