Hallo allemaal,
Hier de tweede mama van Stijn!
Eerst wil ik wel even laten weten dat ik met jullie allemaal meelees. Ik lees dan stiekem op het werk, maar ben dan helaas niet in de gelegenheid om even te reageren!
Wat wordt hier veel geschreven en ook zoveel verschillende mama's!! Vind het heerlijk al die verschillende opvattingen en meningen te horen. Af en toe opent het echt mijn ogen!!
Zo ben ik heeel erg blij om te lezen dat (niet persoonlijk bedoeld natuurlijk ) veel van jullie ook last hebben van waazinnige obstipatie, jeuk, witte vloed () enzo!! Alle nare dingen dus..... Straks even Goedemorgen melk kopen, dat werkt bij mij ls een tierelier op de darmen. Misschien een tip voor jullie??
Verder begin ik, ondanks de ruime vetlaag, al een rond buikje te krijgen. Volgens mij eerder dan de vorige keer....... Erg lastig vooral we het nog 1.5 week echt geheim willen houden!!
Weet je waar ik ook heel veel last van heb??? Haarverlies!! Onder de douche schrik ik me iedere ochtend weer een hoedje! Ik heb maar tegen mijn man gezegd dat hij wat vaker het putje moet shoonmaken.........
Lies vroeg volgens mij wie er nog meer prenatale testen gingen doen. Ik dus...... Bij Stijn hebben we een combi-test gedaan, maar deze keer zou ik eigenlijk wel een vlokkentest of punctie willen. Ik vind ht met de combi-test erg vervelend dat je het pas zo laat in de zwangerschap weet of het "fout" zit. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt.
S, ik wens jou heel veel sterkte!!!
Wij hebben overigens ook erg vroeg de echo. Ik zit ook niet in de MMM, maar ik moet wel meteen naar het ziekenhuis. Ik denk dat bij ons het ziekenhuis die periode hanteerd!
Voor de rest verloopt alles prima. Her en der een pijntje, niet misselijk, maar wel 's ochtends een vreselijk hol gevoel. Van de week wel een echt "oh ja" momentje gehad! We hadden flink gechineesd en dat heeft de hele avond nog op de maag gelegen totdat ik het uitgespuugd had! Dat had ik ook in mijn vorige zwangerschap!!
Nou meiden, ik lees weer rustig verder met jullie mee. Nu lekekr weekend!!
Iedereen een heel fijn weekend gewenst en wie weet spreken we elkaar weer!!