uitgerekend in mei 2009........

Hallo Meiden,

Jee wat wordt er hier gezellig veel gebabbeld zeg..
Ik ben nu doodmoe dus ik lees morgen even alles bij!
Milene, super dat jou echo ook goed was!! En ik las nog iets over
kouwelijk hebben.. Dat heb ik ook!!

Verder gaat het met mij goed, ik geniet van mijn vrijheid aangezien ik weer alles mag!
Vandaag hebben we onze hond gehaald.. Een pup van 8 weken oud..
Echt een scheetje!! Zijn naam is: Boef.

Liefs,
Nancy

Hi Meiden, was ik ook weer ffies. Hier weten mijn ouders, schoonouders, en broers van ons allebei het (hebben beide broertje) Verder weten mijn opa's & oma's het sinds zondag omdat mijn vriend het weekend jarig was. En voor mijn ouders heel moeilijk is om hun mond te houden. Dat bleek wel toen mijn moeder opbiechte ze dat het al aan mijn oap & oma van mijn vaderskant had verklapt. De oma van mijn vriend weet het ook, want mijn vriend zijn stiefopa is overleden. Tijdens de crematie kon mijn schoonmoeder haar mond niet echt houden, dus veel van mijn vriend's familie weet het ook. En de beste vriend van mijn vriend ook, omdat het als een broer voor hem is. Verder weet mijn familie het nog niet, en dat wil ik ook nog ff zo houden. Vriendinnen ook nog niet. Denk dat ik het pas meer van vertellen na de echo van 8 oktober. En bij een 2e ik denk ik langer wacht met vertellen, hihih. Tis toch wel bijzonder om geheimpje te hebben. Ook al wouden we het heel graag delen. Nu word de nadruk er vaak zo op gelegd en daar moet ik nog beetje aan wennen. Ook als er aan mijn buik gezete word. Hebben jullie dat ook?

Ik hoop voor ons allemaal dat de echo's goed mogen zijn en de zwangerschap goed mag gaan.

Ik ga nog ff lekker tv kijken en dan proberen te slapen.

Liefs Nathalie

Haaai allemaal

Ff weer een berichtje van deze kant :))
Heb er net bijna anderhalf uur over gedaan om alle berichtjes te lezen pfffff

Mikeymike wat lijkt me dat verschikkelijk zeg zolang in de onzekerheid zitten  kunnen ze niet ff wat eerder een echo bij je doen???

Voor alle nieuwe mamma's Gefeliciteerd!!
Ik heb ook gelezen dat het bij sommige niet goed is gegaan...
heel spijtig en veel sterkte!

Met mij gaat het goed :)
Heb niet veel kwaaltjes, mijn borsten doen ook minder pijn ik zorg er voor dat ze het lekker warm hebben hahaha ik loop de hele dag met mijn dikste vest aan thuis
mijn vriend zegd die hormonen zijn echt niet goed voor jou hahaha
ik heb wel veel (witte) vloed en ben snel moe... Sinds vandaag heb ik er ook rugpijn bij  dat is wel minder, sta de hele dag op mijn werk dus dat is erg pijnlijk en vermoeiend... Ik heb ook vaak last van een (beginnende) hernia maar dan zit het laag en in mijn been en nu heb ik hoge rugpijn zo bij mijn schouderbladen pfffff
Van de val van te trap heb ik op wat beurse plekken na niets overgehouden hahaha

Ik vertel het tegen iedereen waavan ik weet dat ik het ook tegen zou zeggen als het fout zou gaan, zo kan ik mijn vreugde delen en kan ik het de hele dag over babys hebben hahaha ook denken ze met me mee met tillen enzo zou ik dit ff voor je doen til je niet te zwaar :)) erg makkelijk dus :p

Mijn vriend is er nu ook meer aan gewend en ik heb hem een kadootje gegeven nou eigenlijk 2 een rompertje met mijn papa is de aller aller allerliefste wat er trouwens nog kleiner'en schattiger  uitzag toen hij hem vast hield  en een boekje van kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Ik kan je vertellen dat is een heel leuk boekje ik lig helemaal in een deuk bij het lezen van mijn vriend zijn kado hahaha

En ik ben woensdag ook begonnen met moeders voor moeders en heb ook gekozen voor het boek, ook heb ik tijdschriften van dr gehad (had ik nog niet genoeg ) over babys enzo hahaha heb voor het komende halfjaar genoeg leesstof :))

Mijn schoonzusje is ook helemaal in de wolken en die vraagd allemaal van die gratis kado's aan enzo Gisteren kwam ze met meen maxicosi aan die ze van haar zus had gehad en ik kan je vertellen dat zo'n ding heeeeeeel schattig staat in huis :)))

Nou ik heb al weer genoeg geklets dacht ik zo :))
Meiden ik spreek jullie later

p.s Nathalie mijn afspraak bij de VK is vervroegd naar 30 sep wij krijgen alleen nog geen echo die krijgen we pas bij de 2e afspraak als ik rond de 11 a 12 weken ben!
en Top dat je de tijd neemt om het lijstje bij te houden :)

Groetjes

goedemorgen dames,

Ik heb hier ook minder last van kwaatjes hoor, misschien is dat wel heel normaal!
Wel zijn mijn borsten echt giga, mijn man kan de smile niet meer van zijn gezicht krijgen als hij ze ziet. En er maar aan willen zitten he  Ze zijn gelukkig ook minder pijnlijk, dus hij mag ze insmeren met zwangerschapsolie als hij mijn buik ook doet.

Ik had de laatste 2 dagen ook iets witte vloed, maar minimaal. In mijn normale cyclus heb ik daar heel veel last van. Mijn buik is iets minder opgeblazen, wat ik wel fijn vind. Verder moet ik ook tot 7 okt wachten voor mijn intake bij de VK. Wat duurt wachten toch lang he?

Hallo allemaal,
Hier de tweede mama van Stijn!

Eerst wil ik wel even laten weten dat ik met jullie allemaal meelees. Ik lees dan stiekem op het werk, maar ben dan helaas niet in de gelegenheid om even te reageren!
Wat wordt hier veel geschreven en ook zoveel verschillende mama's!! Vind het heerlijk al die verschillende opvattingen en meningen te horen. Af en toe opent het echt mijn ogen!!
Zo ben ik heeel erg blij om te lezen dat (niet persoonlijk bedoeld natuurlijk ) veel van jullie ook last hebben van waazinnige obstipatie, jeuk, witte vloed () enzo!! Alle nare dingen dus..... Straks even Goedemorgen melk kopen, dat werkt bij mij ls een tierelier op de darmen. Misschien een tip voor jullie??

Verder begin ik, ondanks de ruime vetlaag, al een rond buikje te krijgen. Volgens mij eerder dan de vorige keer....... Erg lastig vooral we het nog 1.5 week echt geheim willen houden!!

Weet je waar ik ook heel veel last van heb??? Haarverlies!! Onder de douche schrik ik me iedere ochtend weer een hoedje! Ik heb maar tegen mijn man gezegd dat hij wat vaker het putje moet shoonmaken.........

Lies vroeg volgens mij wie er nog meer prenatale testen gingen doen. Ik dus...... Bij Stijn hebben we een combi-test gedaan, maar deze keer zou ik eigenlijk wel een vlokkentest of punctie willen. Ik vind ht met de combi-test erg vervelend dat je het pas zo laat in de zwangerschap weet of het "fout" zit. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt.

S, ik wens jou heel veel sterkte!!!

Wij hebben overigens ook erg vroeg de echo. Ik zit ook niet in de MMM, maar ik moet wel meteen naar het ziekenhuis. Ik denk dat bij ons het ziekenhuis die periode hanteerd!

Voor de rest verloopt alles prima. Her en der een pijntje, niet misselijk, maar wel 's ochtends een vreselijk hol gevoel. Van de week wel een echt "oh ja" momentje gehad! We hadden flink gechineesd en dat heeft de hele avond nog op de maag gelegen totdat ik het uitgespuugd had! Dat had ik ook in mijn vorige zwangerschap!!

Nou meiden, ik lees weer rustig verder met jullie mee. Nu lekekr weekend!!
Iedereen een heel fijn weekend gewenst en wie weet spreken we elkaar weer!!

hallo zwangere toosjes!

hihihihih(vond hem wel leuk!)

hier alles prima. heb ook wel wat last van witte vloed en ben doodmoe (echt niet overdreven....). gister dacht ik lekker tv in bed te gaan kijken! gevolg was dat ik al om half 10 sliep!!!!! echt erg.....
ik vind deze zwangerschap op de een of andere manier niet opschieten. zou willen dat die 12 weken achter de rug waren. ik kijk de tijd vooruit.
ben wel blij dat we op de echo een hartje hebben gezien wat nog erg traag klopte omdat het heel pril was (zo'n 6 weken) en dacht nog wel dat ik verder was. helaas....

nou op naar die intake op 3 okt dan maar!

fijne dag
chantal

He meiden,

Fijn te horen dat alles goed gaat bij iedereen.

Hier gelukkig ook nog. Voel me op de een of andere vreemde manier sinds vandaag een stuk rustiger en zekerder. Ook al ben ik nog maar 6 weekjes en weet ik dat het nog steeds mis kan gaan, voel ik me niet meer zo onzeker en gespannen als de afgelopen weken. Geen idee hoe t kan, maar ik geniet er maar van.

Maar ondanks dat kan ook ik niet wachten op de 1e echo hoor. Dan heb je toch pas echt meer zekerheid. Wij hebben besloten het ook pas na de echo aan iedereen te vertellen. Wel willen we het de ouders eerder vertellen omdat ik t heel erg moeilijk vind het voor me te houden. Ik wil gewoon m'n gevoelens en onzekerheden kunnen delen (gelukkig kan ik dat met jullie wel nu al). We moeten alleen nog even een orgineel t-shirtje voor onze dochter bestellen waarmee we het bekend willen maken.

Nou meiden. Ik ga m'n moppie in d'r bedje leggen en ga dan zelf ook gelijk even slapen.

tot gauw,

Hoi hoi,

Vanochtend de eerste controle gehad bij de gyneacoloog. Ook een inwendige echo gehad. Helaas kon die (nog) geen positief nieuws geven. Er zijn twee mogelijkheden.  We hebben ons misrekend en  het vruchtje is nog te klein om te kunnen zien of het is misgegaan en er staat ons een miskraam te wachten.

Donderdag krijgen we weer een echo. Als het goed nieuws zou zijn, zouden we dan echt iets moeten zien. Zien we dan nog steeds niets, dan is het dus niet goed gegaan. Het wordt een hele spannende week voor ons en we hebben geen idee hoe we er mee om zullen gaan. Ons eerste gevoel is positief, maar dat kan ook de hoop zijn die we voelen.

Er bestaat ook nog de kans dat mijn lijf ons het slechte nieuws al eerder geeft. We zullen wel zien wat de komende dagen zullen brengen.

Terug
Bovenaan